×
ʜᴇ ʜᴀᴛᴇs ᴍᴇ
×
Σύντομα θα βρισκόμουν αντιμέτωποι με τις συνέπειες των αποφάσεων μου. Σύντομα θα μάθαινα πόσο γελοία δύσκολα θα ήταν η ζωή μου ζώντας δύο διαφορετικές ζωές.
Δεν ήξερα άμα ήμουν έτοιμη να το υποστώ αυτό.
"Δεν έπρεπε να την εμπιστευτούμε γαμώτο Harry! Τι θα κάνουμε τώρα μου λές." φώναξε η Jessica και εγώ κατέβασα το κεφάλι μου. Το ξέρω ότι είναι η πρώτη γκάφα που κάνω αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.
Θα με πιάνανε.
"Jes ήρεμισε. Θα σκεφτούμε κάτι." προσπάθησε να την καθησυχάσει ενώ δεν άφησε τα μάτια του από τον δρόμο. Φαινόταν το ίδιο θυμωμένος από πριν απλά δεν έκανε σαν παλαβό όπως η Jessica.
Ήταν τόσο απογοητευμένος μαζί μου γαμώτο το ήξερα. Το ήξερα από την στιγμή που του είπα ότι δεν κατάφερα να τον ελευθέρωσω.
Με θεωρεί ανίκανη άραγε;
[...]
Είχαμε κάτσει στην αποθήκη όπως την προηγούμενη φορά μόνο αυτή την φορά, προπονούμασταν.
Δεν σταματούσαμε.
Άλλοι κάνανε ασκήσεις, άλλοι πυροβολούσανε στους στόχους. Εγώ ασχολούμουν με τον σάκο του μποξ.
Έβαζα όλη μου τη δύναμη πάνω του. Ήταν καλός τρόπος να εκτονωθείς και να ενδυναμώθεις.
Ήμουν αρκετά αδύναμη σε σχέση με τους υπόλοιπους όμως και πάλι. Ήμουνα το ίδιο κουρασμένη και ιδρωμένη όπως όλοι οι άλλοι.
Ο Harry ήταν στους στόχους εδώ και ώρες. Κρατούσε το όπλο του γερά και πυροβούλουσε. Οι σφαίρες διαπερνούσαν τα χαρτόνια κάνοντας έναν απόλυτα εκοφαντικό ήχο. Κάθε 5 λεπτά τρόμαζα και πεταγόμουν στον αέρα σαν ελατήριο. Φαινόταν τόσο συγκεντρωμένος σε αυτό που έκανε. Κοιτούσε ευθεία σαν να πυροβολούσε τον ορκισμένο του εχθρό.
Με μίσος και θυμό.
Αφού τελείωσα το έκτο μου σετ, έριξα μια ματιά στο κινητό μου. Η ώρα ήταν 22:00 και είχα 5 αναπάντητες κλήσεις από τους γονείς μου. Αμέσως, τους έστειλα μύνημα ότι ήμουν στον Josh και ότι θα ερχόμουν σε 5. Δεν τους πήρα επιτήδες τηλέφωνο για να αποφύγω πιθανές ερωτήσεις.
Αυτή η δεύτερη ζωή που είχα αποκτήσει, ήταν πολύ δύσκολη. Ήταν σαν να έχω 2 προσωπικότητες που δεν ηθελα να τις 'ενώσω'. Ήταν κάτι που πάλευα να καταφέρω και στο τέλος αποδείχτηκε αποτελεσματικό.
ESTÁS LEYENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...