×
ᴡʜᴀᴛ ʜᴇ ɪs ɢᴏɴᴇ
×
"Είναι δολοφόνος." Μου λέει σοβαρά και την κοιτάω χωρίς καμία ιδιαίτερη έκλπηξη. Δεν το βρίσκω απίστευτο που ο Harry έχει σκοτώσει κάποιον πόσο μάλλον παλιότερα.
"Και πως το ξέρεις αυτό;" της λέω ειρωνικά και σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος.
"Ήταν ο άντρας που έγδαρε μια κοπέλα λίγα χρόνια πριν. Κανείς δεν το πιστεύει αλλα έγω η ίδια εξέτασα το πτώμα της κοπέλας. Βρήκαν το πτώμα της στην γέφυρα Rogered, γδαρμένη." Μου λέει και βλέπω πως έχει βουρκώσει και έτοιμη να βάλει τα κλάμματα. Όλο της το σώμα ήταν τσιτωμένο και τα χέρια της έλεγχαν τον εαυτό της.
"Και τι έχει να κάνει ο Harry με αυτό;"
"Το πτώμα ήταν της κοπέλας του. Τουλαχίστον οι αρχές κατάλαβαν ότι είχαν κάποιο είδος ερωτηκής σχέσης λόγω τον παρόμοιον σημαδιών που που έχουν στα χέρια τους και το ταττουαζ τους στο ίδιο σημείο του σβέρκου τους. Το κορίτσι λεγόταν Hayley Lordes, κόρη του μεγάλοεπιχειρηματία Jason Lordes."
Το Η. Ήταν το τατουαζ για το οποίο μιλούσε. Την κοιτούσα σαν να ήταν τρελή. Ο Harry την αγαπούσε και μου το είχε πει. Είχε αναφέρει ότι τους πρόδωσε και ότι πέθανε πριν χρόνια αλλα όχι το πως πέθανε. Αποκλείεται. Ο Harry αποκλείεται να την σκότωσε.
[...]
Καθόμασταν στην παραλία όλοι η H.L.H. Εκτός από τον Harry. Ο καιρός είχε γλυκάνει λιγάκι και το άκουσμα του ελαχιστου άερα, με έκανε να θυμηθώ ότι η άνοιξη πλησίαζε. Το ηλιοβασιλεμα ήταν μοβ με μερικές ροζ αντάυγες και τα σύννεφα γλύκαναν το όλο σκηνικό.
Ο Justin και η Nya ήταν αγκαλιά και χάζευαν το ιδιο τοπίο με έμενα. Το μπουκάλι μου κρατούσε ο Justin ακουμπούσε το στήθος της Nya αφού είχε πέρασει το ένα χέρι του γύρω της. Την κοιτούσε ερωτευμένα και την κρατούσε κοντά του. Τόσο καιρό δεν έδειχαν αν τα είχαν ή όχι αλλα ταίριαζαν πολύ.
Σηκώθηκα από την αμμουδιά και πλησίασα τον James που καθόταν μόνος του και κάπνιζε λίγο μακρυά από τους άλλους. Κάθισα δίπλα του.
"Όλα καλά;" λέω όταν τον βλέπω λίγο πελαγωμένο.
"Λες να είναι καλά; Να τα καταφέρει;" λέει ανύσηχα συνοφριώντας και με κοιτάει σαν να κρέμεται από τα χείλη μου.
"Όλα θα πάνε καλά James. Θα τα καταφέρει." Λέω όταν καταλαβαίνω ότι μιλάει για τον Harry. Ξεφυσάει και πίνει την μπύρα του.
ESTÁS LEYENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...