×
ᴅᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴀ ғᴏᴏʟ
×
Hayley's POV
Μετά από εκείνο το βράδυ, όλα άλλαξαν. Άρχισα να ξεχνώ πολλά πράγματα όπως το όνομα μου. Κόντεψα να ξεχάσω την οικογένεια μου, την δεύτερη μου οικογένεια (H.L.H) και τον Josh. Περιστασιακά, το μυαλό μου θόλωνε και οι λέξεις κολλούσαν ανάμεσα στα δόντια αλλά ποτέ δεν έβγαιναν προς τα έξω. Σαν να έχασα την φωνή που σιγά σιγά αποκτούσα.
Κοιτάζω λεπτομεριακά και με προσοχή το σημάδι στον καρπό μου. Το επεξεργάζομαι και προσπαθώ να θυμηθώ από πότε το έχω. Το ακουμπάω αλλα με πονάει. Είναι μια ασυνέσθητη πληγή που είμαι σχεδόν σίγουρη δεν είχα πριν. Είναι μια οριζόντια γράμμη. Αυτό μόνο.
Το χρώμα της φαίνεται σχετικά φρέσκο και το ξερό αίμα που την περιβάλει δεν έχει χάσει την σκουρότητά του. Προσπαθώ να θυμηθώ εκείνο το βράδυ, όπου γνώρισα για πρώτη φορά τον Steve Styles.
Η μνήμη μου επανέρχεται σιγά σιγά. Από όλα όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ, θυμάμαι έκεινο το χαπάκι που μου έδωσε. Η αλήθεια είναι ότι μετά από αυτό όλα σκοτείνιασαν. Σαν να ήταν όλα ένα όνειρο. Σαν να μην έγιναν ποτε.
Η πράσινη απόχρωση των ματιών ήταν που με επανέφερε πίσω. Φαινόταν τόσο συγχυσμένος ενώ προσπαθούσε να λύσει τα σκοινιά που αιχμαλώτούσαν τα μελανιασμένα μου χέρια. Σχεδόν, αμίλητος με κουβάλησε έξω από εκείνο το απαίσιο και απόμακρο μέρος. Σαν να ήξερε που είμασταν, περνούσαμε από διαδρόμους, εκατοντάδων χιλιομέτρων αλλά εκείνος δεν σταμάτησε να τρέχει με έμενα στις πλάτες του.
Και τώρα όλα αυτά φαντάζουν παρελθόν. Μια εβδομάδα μετά και ακόμα μα θυμηθώ τι έγινε ανάμεσα στο ενδιαμέσο. Εκεί όπου υπάρχει ένα κενό στην μνήμή μόύ. Ο Harry μου είπε να μην πω τίποτα για εκείνο το βράδυ, σε κανέναν. Ήθελε να το κρατήσουμε κρυφό σαν να μην έγινε τίπότα. Ποτέ.
"Τι θα λέγατε για το Baf Jones?Θα κάνει πάρτυ το Σάββατο. Ευκαιρία να ανάψουν τα αίματα!" Προτείνει ενθουσιαμένη η Nya και όλοι γελάνε με την χαζοχαρούμενη φωνή της. Όλοι εκτός από τον Harry.
"Εγώ έλεγα να πάμε στο Τζας. Εσύ Harry τι λές;" πετάγεται ο Justin και όλοι σοβαρεύουν. Μα το Τζας είναι το δεύτερι στέκι τους πως θα κάνουνε επίθεση εκεί;
"Αποκλείεται." Λέει σκληρά με έναν τραχή τόνο στην φωνή του και ρουφάει μια τζούρα από το μισοτελειώμενο τσιγάρο του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...