59ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

719 102 20
                                    

ʀᴏᴏᴍ 12

Δεν είχα κουράγιο να το διορθώσω σόρρυ για λάθοι😂

"Γαμώτο σας είπα θέλω το γαμημένο MP5k! Dylan, φέρε μου το δικό σου." Φωνάζω στον νεαρό που στεκόταν δίπλα μου και προσπαθούσε να σημαδέψει τους στόχους.

Κανείς δεν το έκανε καλύτερα από εμένα πόσο μάλλον αυτός ο αποτυχημένος.

Εκείνος με κοίταξε τρομαγμένος και αμέσως μετά ανταλλάξαμε όπλα. Κοίταξα τον Steve που με παρατηρούσε πιο περήφανος από ποτέ. Σαν να άρχισε να λειτουργεί το καλύτερο του πιόνι. Μετά από τις φωνές μου έβαλε το πρωί το ότι είμαι πολύ αργή και ότι δεν αξίζω να βρίσκομαι στη θέση που ήμουν, αποφάσισα να αλλάξω λιγάκι χαρακτήρα και να γίνω λιγάκι πιο σκληρή. Και βλέποντας την αντίδραση του Steve, ικανοποιούμαι περισσότερο.

Αυτό το όπλο ήταν καλύτερο από το δικό μου αν και πολύ πιο βαρύ για να είναι εύκολο να το σηκώσω. ήμουν η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πυροβολήσει 45 συνεχόμενους στόχους με επιτυχία και αυτό μου ανέβασε περισσότερο την αυτοπεποίθηση.

Πρώτη φορά σε 9 μήνες που εκπαιδεύομαι, πετυχαίνω και τους 45. Μόλις φτάνω στον τελευταίο, πετάω κάτω το όπλο και στερεώνω τα χέρια μου στα γόνατα μου προσπαθώντας να πάρω ανάσες και να σταθεραιωποιήσω τους παλμούς μου. Ένιωθα αδρεναλίνη να με κυριαρχεί και κάθε μέρος του μυαλού μου να παράγει ενδορφίνη.

"Αυτό είναι η Leah που ξέρω." Ακούω τον προπονητή μου να μου λέει καθώς περνάει από πίσω μου και χαμογελώ στα περήφανα λόγια του.

Δεν ήταν εύκολο. Να επιζήσεις σε αυτό το μέρος δεν ήταν απλό. Έπρεπε να μάθεις να αντέχεις και να κρατάς μερικά πράγματα για τον εαυτό σου. Δεν μπορούσες να επισκεφτείς κανέναν. Όπου και αν κοίταζες σε παρακολουθούσαν. Ήταν περίεργο στην αρχή να το συνιθύσω αλλά έπειτα αποδείχτηκε αρκετά εύκολο. Έτσι κράτησα τα όνειρα μου για τον εαυτό μου.

Μετά την προπόνηση μου με κάλεσαν στα γενικά γραφεία για να μιλήσω με τους υπεύθυνους και επικεφαλής της S&G έτσι και πήγα. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έμπαινα αλλά και πάλι μου φαινόταν ασυνήθιστο. Τα δωμάτια αυτά, δεν ήταν σαν τα απλά δωμάτια του κτηρίου. Μέσα υπήρχαν πολλοί πίνακες και τραπέζια όπως και κάποιες κορνίζες που περιελάμβαναν τους Χ.

Οι Χ ήταν οι στόχοι μας και αυτοί που τους κυνηγούσαν λεγόντουσαν Ωμεγα. Οι Ωμέγα ήταν υπεύθυνοι για να πιάσουν κάθε συμμορία ή ακόμα και αρχηγούς που ήττε ήξεραν για την s&g ή απλά ήθελαν να την καταστρέψουν. Και φυσικά, από τη στιγμή που θα τους έβρισαν μόνη τους προτεραιότητα ήταν να τους αφανίσουν.

Hurts Like Hell Onde histórias criam vida. Descubra agora