43ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

1.2K 141 14
                                    

×

ɪᴛ ᴡᴀs ʏᴏᴜ

×

A bit of a depressing chapter. A good one though. Μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι επάνω όταν σας πω🖤Καλή ανάγνωση! Μην ξεχάσετε να μου πείτε άμα σας άρεσε.

Πήρα μια τελευταία ανάσα έχοντας καταλάβει πως αυτό είναι το τέλος μου. Και τότε...

Άκουσα έναν πυροβολισμό. Θυμάμαι που είχα ακούσει ότι όσοι πεθαίνουν, αισθάνοντε ότι κρυώνουν. Η ανικανότητα του να νιώσεις τις ακτίνες ηλίου να θερμένουν το σώμα σου και η απώλεια ζεστασιάς και θερμότητας είναι αρκετά αισθητές. Συνηθισμένο είναι το να κάνεις μια μικρή αναδρομή στα περιστατικά της ζωής σου. Σαν να βλέπεις την ζωή σου προσαρμοσμένη σε ταινία.

Αλλά δεν αισθανόμουν τίποτα από όλα αυτά.

Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Άλεξ νεκρό. Όλοι ψάχναμε να βρούμε από που προήλθε αυτή η σφαίρα. Εγώ είχα πελαγώσει. Έπειτα, ακούστηκε άλλος ένας πυροβολισμός και ένας ακόμη έπεσε κάτω.

"Ποιός στο διάολο τι κάνει αυτό!" Φωνάζει αυτός ο νέος και έπειτα πέφτει και αυτός νεκρός στο πάτωμα. Κοιτούσα ασταμάτητα τριγύρω μου για πιθανών στοιχεία αλλά η πίσσα της νύχτας δεν με διευκόλυνε. Το παράξενο είναι ότι κανείς δεν έτρεξε μακριά. Ενώ όλοι ήξεραν ότι θα πέθαιναν, δεν έκαναν τίποτα για να γλυτώσουν. Μέσα σε 5 λεπτά όλοι τουε ήταν νεκροί. Όλοι εκτός από εμένα. Ένας ποταμός αίματος είχε εξαπλωθεί στον δρόμο.

"Ποιός παίζει μαζί μου γαμώ!" Φωνάζω έξαλλη ώσπου 5 φυγούρες εμφανίζοντε μπροστά μου. Δεν υπήρχε φως για να τις φωτίσει. Όμως, κατάλαβα.

4 πυροβολισμοί. Ένας ένας πυροβολούσε στον αέρα, ο ένας κρότος μετά τον άλλον. Και χαμογέλασα όταν εμφανίστηκαν μπροστά μου.

Επέστρεψαν. Οι Hurts Like Hell επέστρεψαν.

H Nya, η Jessica, o James, ο Justin. Οι Hurts Like Hell επέστρεψαν και φαινόντουσαν καλύτερα από ποτέ. Έμεινα άφωνη μπροστά τους ενώ εκείνοι μου χαμογελούσαν. Απλά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι εδώ. Δεν μπορώ να πιστέψω πως ζω ακόμα.

Ένιωσα κάθε μέρος του σώματός μου να ηρεμεί κάπως μόλις βλέπω την Nya να τρέχει προς το μέρος μου και να με εγκλωβίζει στην αγκαλιά της.

"Έχε χάρη που προλάβαμε. Βλαμμένο." Την ακούω να λέει και την σφίγγω περισσότερο σαν να προσπαθούσα να διαβεβαιωθώ πως είναι ζωντανή. Πως εγώ είμαι.

Hurts Like Hell Donde viven las historias. Descúbrelo ahora