×
ᴀ ᴍᴏɴsᴛᴇʀ
×
"Τι επάθε το χέρι σου ρε;"μου λέει σοκαρισμένος ο Josh και παραξενεύομαι αφού το είχα δέσει. Το κοίταξα και παρατήρησα ότι η πληγή είχε ανοίξει και αίμα έτρεχε από εκεί.
"Γαμώτο." Ψυθιρίζω και βγάζω ένα χαρτομάντυλο απο την τσάντα μου. Το περνάω μέσα απο το γάντι μου και το ακούμπαω στην πληγή."Τι έγινε Hayley?" με ρωτάει ανήσυχος.
"Δεν είναι τίποτα σημαντικό μην ανυσηχείς." Τελειώνω εκεί την συζήτηση εφόσον δεν ήθελα να μιλήσω άλλο. Ήμουν ακόμα σοκαρισμένη απο την χθεσινή μέρα.
Πλέον, δεν μιλούσαμε τόσο όσο συνηθίζαμε. Παλιότερα, του έλεγα τα πάντα και τον εμπιστευόμουν πολύ αλλά είχαν αλλάξει τα πράγματα. Είχαμε απομακρυνθεί ο ένας με τον άλλον που πλέον δεν τον ένιωθα τόσο σημαντικό.
Σε μια μέρα θα φεύγαμε για Νέα Υόρκη και ακόμα δεν είχα σκεφτεί τι θα έλεγα στους γονείς μου. Για μια στιγμή μου πέρασε η ιδέα να μην πάω αλλά ήξερα ότι ήταν υποχρεωτικό. Δεν μπορείς να αποφύγεις το ελάφι από το να σκοτωθεί από το λιοντάρι.
"Μπαμπά, θα πάω να κοιμηθώ σε μια φίλη μου για 2 μέρες." Του λέω ενώ τρώμε το βραδυνό μας.
"Από πότε εσυ έχεις φίλες;"μου λέει και δαγκώνει το τάκο του.
Δεν είχε άδικο, όντως δεν είχα φίλες. Αναρωτήθηκε ποτέ γιατί όμως;
"Από τώρα. Μπορώ να πάω;"
Κοιτάει την μαμά μου αλλά ήξερα ότι μόνο εκείνος θα έπαιρνε την απόφαση αν θα μπορούσα να πάω ή όχι στην "φίλη" μου. Ήταν πάντα αυταρχικός και θεωρούταν ο αρχηγός της οικογένειας.
"Δεν την ξέρω καν Hayley πως μου ζητάς να σε αφήσω;"
"Μπαμπά απλά, άφησέ με να πάω!Μια φορά σου ζητήσα κάτι και το απορρίπτεις με την μια; Εγώ την ξέρω!Ποιό είναι το πρόβλημα;" σχεδόν φωνάζω εφόσον έπρεπε να πάω.
"Χαμήλωσε τον τόνο της φωνής σου νεαρή μου αλλιώς δεν πρόκειτε να απομακρυνθείς ούτε 10 μέτρα απο εδώ!" Με απειλεί και αμέσως απολογούμαι. Δεν έπρεπε να του φωνάξω εξαρχης.
"Συγνώμη μπαμπά. Έχεις δίκιο. Απλώς, τόσα χρόνια ήμουν στην απέξω και επιτέλους έχω την ευκαιρία να γίνω ένα με όλους. Μπορώ να πάω;"συμπληρώνω αν και ήθελα απλά να βάλω τα κλάμματα. Του έλεγα ψέματα κατάμουτρα και πότε δεν το τόλμησα. Για μια στιγμή μου πέρασε η ίδεα το να μάθει τι στα αλήθεια θα έκανα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...