63ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

747 113 62
                                    

×

ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʀᴜsᴛ ᴀɴʏᴏɴᴇ

×

Leah's POV

Με είχαν κλεισμένη σε ενα κελί τόσο σκοτεινό και μοναχικό όπως η ίδια η κόλαση. Δεν φοβόμουν για το τι θα μου έκαναν πόσο μάλλον ήμουν τόσο εκνευρισμένη που βρισκόμουν εκεί μέσα. Η ατμόσφαιρα εκείνου του μέρους μου ήταν αρκετά γνώριμη πράγμα που ήταν από μόνο του περίεργο.

Εκείνα του ουρλιαχτά, οι κραυγές των φυλακισμένων δίπλα μου σκίαζε παραπάνω το σκοτάδι και ξυπνούσε τον δαίμονα που κάθε βράδυ φύλαγε γελώντας όλους εμάς. Σαν να τον άκουγα να περιπλανιέται από έξω και να στοιχιώνει όλο το κτήριο.

"Lucas!!" Φώναξα στον φύλακα μου θυμωμένη και εκείνος αμέσως εμφανίστηκε μπροστά στα κάγκελα.

"Μάλιστα δεσποινίς Lordes."

Γελάω σαρκαστικά καθώς σηκώνομαι και με αργά βήματα τον πλησιάζω." Για πόσο θα με κρατούν εδώ μέσα;" Γρυλίζω και εκείνος κοιτάει κάτω.

"Δεν ξέρω δεσποινίς. Υποθέτω μέχρι να αποδειχτεί πως είστε αθώα." Τον κοιτάω με μισό μάτι και ξανακάθομαι στην άβολη καρέκλα περιμένοντας να ξαναφύγει. Ακούω τη κοιλιά μου να γουργουρίζει και την χαιδεύω σκύβοντας το κεφάλι μου.

Πεινάω τόσο πολύ που θα έτρωγα ακόμα και αρουραίους.

Κάτι σκληρό ακουμπάω μέσα στη μπλούζα μου και ενώνω τα φρύδια μου παραξενεύοντας. Αμέσως βάζω το χέρι μου μέσα της και αντιλαμβάνομαι πως υπήρχε κάτι.

"Τι στο-" Το βγάζω έξω και παρατηρώ πως μέσα στην μπλούζα μου υπήρχε ένα μαύρο τετράδιο. Δεν ήξερα καν ότι ήταν εκεί τόσο καιρό ώσπου θυμήθηκα την νύχτα που έμεινα μαζί με το αγόρι στο δωμάτιο 12. Αυτός μου το είχε δώσει. Ο Josh.

Κοιτάω λίγο τριγύρω μου για να σιγουρευτώ πως κανείς δεν με κοιτάει και έπειτα το ανοίγω. Αρχίζω να το διαβάζω από την αρχή.

Σεπτέμβριος 2015

Αγαπημένο ημερολόγιο,

Σήμερα. Σήμερα έμαθα πως ο αδελφός μου Άλεξ, πέθανε. Έχουν περάσει τόσο βράδια που απορούσα με την απουσία του και τρέλαινα τους γονείς μου ρωτώντας τους που είναι και γιατί είχε εξαφανιστεί. Από τότε, ένιωθα πως κάτι μέσα μου βάραινε με χτύπαγε στο στήθος. Με κάρφωνε βαθιά σαν με προετοίμαζε για αυτό που θα ακολουθούσε. Ξέρω πως ζεί. Δεν γίνετσι να έχει φύγει από τη ζωή. Είναι τόσο νέος. Δεν μπορεί. Όχι.

Hurts Like Hell Where stories live. Discover now