6ᴛʜ ᴇᴘɪꜱᴏᴅᴇ

1.4K 171 18
                                    

×

ᴡᴏʀᴋ ғ ᴀʀᴛ

×

Έμεινα στο νοσοκομείο 2 μέρες περιμένοντας για μια εξέλιξη όσον αφορά την υγεία του μπαμπά μου, πράγμα που έγινε. Το μεσημέρι της δεύτερης ημέρας ξύπνησε επιτέλους και οι γιατροί μας άφησαν να τον δούμε.

Την επόμενη εβδομάδα πήρε εξιτήριο και γύρισε στο σπίτι. Όλα πλεον είχαν πάρει μια φυσιολογική ροή και δεν ξέρω αν αυτό ήταν απαραίτητα καλό ή κακό. Θα έπρεπε να ανυσηχούσα που όλα πήγαιναν καλά;

Πάρ'ολα αυτά, το μόνο σκεφτόμουνα τον τελευταίο καιρό ήταν το γεγονός ότι θα γινόμουν μια Η.L.H. Είχαν περάσει 3 ημέρες από όταν μου το ανακοίνωσαν και δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι θα γινόμουν μια από αυτούς. Σαν την Jessica, την Nya, τον James, o Justin και τον Harry. Βέβαια, δεν ήξερα πως θα γινόταν αυτό. Αλλά...έγινε. Τόσο ξαφνικά που σχεδόν δεν έμοιαζε αληθινό.

Ήταν κάτι που περίμενα εδώ και χρόνια. Κάτι που όντως έλειπε από την βαρετή ζωή μου ήταν αυτή η περίπλοκη τρελά που είχαν στα μυαλά τους και την ζήλευα τόσο πολύ.

Ήταν οκτώ το βράδυ οταν ξεκίνησα από το σπίτι μου να περπατάω. Φορούσα ένα μαύρο σορτσάκι και μία μαύρη ζακέτα μιάς που είχε λιγάκι ψύχρα. Πάντα έτσι ντυνόμουνα, μες στα μαύρα. Ηταν το αγαπημένο μου χρώμα μιάς που μου θυμίζει την νύχτα.

Το σκοτάδι πάντα ήταν ο προστάτης μου οπουδήποτε και αν ήμουνα. Το εμπιστευόμουν, δεν το φοβόμουν

Περπατούσα για αρκετή ώρα μέχρι που ασυναίσθητα βρέθηκα στην άλλη άκρη της πόλης. Το πάρκο Jensmen (προς τιμή του προηγούμενου δημάρχου της Reginia). Κοίταξα την άρα και τότε κατάλαβα οτι περπάταγα εδώ και 1 ώρα.

Ένας δυνατός ήχος με έκανε να τρομάξω τόσο πολυ που έπεσα κάτω στο έδαφος. Σαν μια έκρηξη. Κοιταξα τριγύρω μου και είδα πώς κατά κάποιον τρόπο είχα τυλιχθεί στις φλόγες. Ουρλιαχτά, φωνές και γέλια απο κάποιους ήταν το μόνο πράγμα που κατάφερα να καταλάβω μέχρι που μου αποκαλύφθηκαν.

Ντυμένοι όλοι τους με μαύρα όπως πάντα, γεμάτη περιφάνεια και αυτοπεποίθιση βρεθήκανε απέναντι μου. Φορούσαν τα δερμάτινα τους όπως κάθε μέρα και στο πλάι τους είχε ο καθένας το δικό του όπλο. Η Nya και ο Justin στόχευαν με τα όπλα τους εμένα και οι αλλοι 3 απλα με κοιτουσανε.

Hurts Like Hell Donde viven las historias. Descúbrelo ahora