12ᴛʜ ᴇᴘɪꜱᴏᴅᴇ

1.2K 155 27
                                    

×

ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴋɪʟʟ

×

Μόλις είδα το μήνυμα, το κινητό μου μου έπεσε απο τα χέρια. Τι να με θέλουν στις 12:00; Τι μπορεί να είναι τόσο σημαντικό;

Αμέσως ντύθηκα και αθόρυβα έβαλα τα παπούτσια μου. Έλεγξα το δωμάτιο των γονιών μου για να βεβαιωθώ ότι κοιμούντε.

Κάτεβηκα κάτω σαν τον κλέφτη και πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου του μπαμπά μου. Ετσι και αλλιώς κοιμόταν, πως θα το καταλάβαινε.

Βγήκα απο το σπίτι και μπήκα γρήγορα στο αμάξι. Είχα ξαναοδήγησει αμάξι απλά ήταν διαφορετικό. Έγω ήμουν διαφορετική. Ποτέ ξανά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο. Να φύγω κρυφά από τους γονείς μου και να τους πάρω το αμάξι για να πάω να συναντήσω αυτούς που ο μπαμπάς μου θέλει απεγνωσμένα στην φυλακή.

Έβαλα την Χειζ να το κάνει αυτό, όχι την Hayley.

Μόλις έφτασα, παρατήρησα ότι όλοι είχαν έρθει. Για μια στιγμή νομίζα θα ήταν μόνο ο Harry.

Γιατί το σκέφτηκα αυτό;

Δεν άφησα τον χρόνο να περάσει, έτσι μπήκα μέσα. Αυτό που είδα όμως με έβαλε σε σκέψεις. Είχα ένα κακό προαίσθημα.

"Γιατί είναι η Nya δεμένη;" ρώτησα μόλις είδα ότι την είχαν δέσει με σχοινιά σε μια καρέκλα και όλοι από γύρω της την κοιτούσαν με σταυρωμένα χέρια σαν να την ενέκριναν.

Μόλις μίλησα, όλοι γύρισαν προς το μέρος μου. Ο Harry με πλησίασε κρατώντας ένα όπλο στα χέρια του.

Γιατί κρατάει ένα όπλο στα χέρια του;

"Σκότωσε την." Με διέταξε και μου παραχώρισε το όπλο.

Το παρατήρησα και είδα ότι στην λαβή του είχε σκαλισμένο ένα H.

Να την σκοτώσω;

Τι γινόταν;

"Τι; Γιατί;" είπα μπερδεμένη. Δεν πρόκειτε να την σκοτώσω!Γιάτι να κάνω κάτι τέτοιο!Να πάρω μια ζωή έτσι απλά;

"Μας πρόδωσε Χειζ. Είπε στους S&G(Ες Εν Τζι) που είναι η έδρα μας. Όπως έκανε η Hay-"

"Αρκετά Jessica.Αρκετά είπες." Της φώναξε ο Harry εξακολουθώντας να σκέκεται απέναντι μου. Ποιοί είναι αυτοι οι S&G και ποια στο καλό είναι αυτη η Hay?!Βάρεθηκα τα ψέματα!

Έπρεπε να ήταν ψέμα.

Δεν γινόταν να το εννοούσε.

Hurts Like Hell Donde viven las historias. Descúbrelo ahora