33ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

1K 136 8
                                    

×

ɪ ᴡᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ

×

"Χειζ είπαμε;" με αποσπά η Άννα ενώ χτυπάω τον σάκο με δύναμη. Νιώθω τα χέρια μου να έχουν βγάλει μελανιές από τα χτυπήματα.

"Ναι." Βαράω δυνατότερα.

"Είσαι ακριβώς όπως σε περιέγραψε. Έτσι δυναμική και...με αυτοπεποίθηση." Κάνει μια παύση από τους κοιλιακούς της και διώχνει απο το μέτωπο της σταγόνες ιδρώτα.

Δεν της δίνω περαιτέρω σημασία και συνεχίζω τις ασκήσεις μου. Της έριχνα περιστασιακές ματιές και έδειχνε πολύ δυνατή και γυμνασμενη. Μόλις τελείωσε το σετ της, πήγε τρέχοντας στον Harry και ανέβηκε επάνω του ενώ έκανε πουσ απς. Εκείνος αν και γέλασε, συνέχισε τις ασκήσεις του και λίγο πριν πέσει στο έδαφος, έμεινε με τα χέρια λυγισμένα δείχνοντας πόσο γυμνασμένος και μυώδης είναι. Της χαμογέλασε και της ψιθύρισε κάτι στο αυτί. Από τα νεύρα μου, έριξα μια πολύ δυνατή μπουνιά στον σάκο με σκοπό να πέσει στο έδαφος και ολωνών τα βλέμματα στράφηκαν προς εμένα. Άρπαξα την ζακέτα μου και έφυγα από την αποθήκη κλείνοντας την πόρτα με δύναμη.

Ποιά στο καλό νομίζει ότι είναι;

HARRY'S POV

Έφυγε από την αποθήκη κλείνοντας την πόρτα με δύναμη και όλοι κοιταχτήκαμε. Τι την έπιασε έτσι ξαφνικά; Από τότε που ανακοίνωσα ότι η Άννα είναι το νέο μέλος φέρεται παράξενα.

"Της αρέσεις." Χαμογελάει λοξά η Άννα.

"Ούτε καν. Αυτή είναι θυμωμένη από πάντα." Ψεύδομαι αν και θυμάμαι ότι μου είχε πει πως είναι ερωτευμένη μαζί μου. Ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είχε πει, ποτέ καμία δεν θα με ερωτεύοταν πόσο μάλλον η Χειζ. Αυτή ήταν τόσο ισορροπημένη και κάπως υπεράνω για τα γούστα μου.

"Σου αρέσει έτσι δεν είναι;"

"Γαμώ όχι." Ξεφυσάω και χτυπάω τον τοίχο δίπλα μου με δύναμη.

"Κι όμως!Έχω δει τον τρόπο που την κοίτας και ειδικά όταν μου μίλησες για αυτήν. Μόνο πρόταση γάμου δεν μου είπες ότι σκεφτόσουν." Γελάει μα εγώ εκνευρίζομαι περίσσοτερο και πλέον όλοι μας κοιτούν

"Εγώ να ερωτευτώ αυτήν; Είναι η πιο ενοχλητική και ηλίθια γκόμενα που έχω δεί ποτέ μου και πίστεψε με, δεν θσ την δω ποτέ σαν κάτι παραπάνω!"

Δεν ξερώ γιατί ουρλιάζω με τόσο θυμό και οργή, νιώθω τέρας. Ειδικά όταν όλωνων τα μάτια κοιτούσαν προς την εξώπορτα. Μια σκέψη με έκανε να γυρίσω.

Hurts Like Hell Onde histórias criam vida. Descubra agora