×
ᴏɴᴇ ʙʏ ᴏɴᴇ
×
Harry's POV
Ήταν μια κοπέλα. Το πτώμα για το οποίο αναγκάστηκα να φύγω από τον δρόμο ήταν ενός κοριτσιού. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως ήταν ή πως έμοιαζε. Όλα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Θυμάμαι το ατύχημα. Καθαρά. Πέσαμε από τον γκρεμό και μέσα σε λίγα λεπτά το αμάξι διαλύθηκε και πήρε φωτιά. Η μυρωδιά αν και δεν μπορούσα να κουνηθώ την έψαχνα. Ήθελα να δω αν είναι καλά. Γαμώτο δεν έπρεπε να συμβεί αυτό.
"Χειζ;"
Γύρισα το κεφάλι μου μόνο για να αντικρίσω ένα τίποτα.
Δεν ήταν κανένας μέσα στο αυτοκίνητο.
[...]
"Hardy σου είπα να την ψάξεις!" Του φώναξα όταν εκείνος μπήκε μέσα χωρίς τίποτα.
"Harry έχουν περάσει 2 εβδομάδες. Δεν μπορείς απλά να το ξεχάσεις;"
"Να ξεχάσω; Πως στο διάολο μπορώ να το ξεχάσω Hardy εσύ τι θα έκανες άμα χανόταν η Julia?" Δεν είμαι παράλογος γαμώτο μπερδεμένος είμαι. Απλά πρέπει να τη βρώ.
"Τέλος σπάντων. Ρώτησα τους Showers και την headlaid άμα την έχουν δει."
"Και;" περιμένω να απαντήσει.
"Τίποτα. Κανείς δεν ξέρει μια Χειζ Harry. Επίθετο δεν έχει τελος πάντων;"
"Δεν...δεν ξέρω Hardy δεν μου έχει πει." Παραξενεύομαι και εγώ ο ίδιος με αυτήν την ερώτηση. Την ξέρω καλά. Πολύ καλά. Μα δεν μου έχει πει ποτέ το επίθετο της.
"Δεν.." ξεκινάει.
"Δεν είναι ύποπτο αυτό; Τόσο καιρό την ξέρεις και δεν σου έχει πει πως τη λένε; Ποιός το κάνει αυτό;"
Ποτέ δεν μου πήγε το μυαλό. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι μου κρύβει κάτι. Δεν μπορεί να μου πει ψέματα.
"Harry κάτι κρύβει. Ίσως να μην είναι όσο αθώα όσο νόμιζες τελικά." Γελάει και νιώθω το μέσα μου να βράζει. Κανείς δεν μπορεί να την προσβάλει έτσι.
"Μια σκύλα σαν όλες τις άλλες είναι. Μόνο για κρεβάτι θα ει-" δεν ανέχομαι να ακούσω άλλα για αυτό αφήνω τα χέρια μου ελεύθερα. Ανεβαίνω πάνω του και βαράω το 'ωραίο' του προσωπάκι φωνάζωντας "Πούστη."
"Τι έγινε πρίγκιπα Styles.Φοβάσαι να δείς την αλήθεια; Βάρα όσο θες η αλήθεια δεν θα χαθεί. Σαν την Hayley θα είναι! Προδότρα!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...