61ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

750 104 46
                                    

×

ᴛʜᴇ ʙᴇᴛʀᴀʏᴛᴏʀ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴜs

×

Josh POV

Έπρεπε να το κάνω αλλιώς θα πέθαινα και ακόμα και αν ορκίστηκα πως θα έφτανα ως εκεί για να τη σώσω, ο θάνατος μου δεν ήταν στο σχέδιο.

Έτσι, μετά από περίπου 9 μήνες εκπαίδευσης με τους H.L.H και τους B.T.T.B, έμαθα ακριβώς τι να κάνω προκειμένου να σώσω την καλύτερη μου φίλη, Hayley Marie Jackson.

Και για εμένα πάντα θα λέγεται έτσι, όποια και να είναι η αλήθεια.

Δεν είχα ιδέα ότι τόσο καιρό η Hayley, ήταν μια H.L.H. Ή ότι η ζωή της κυνδίνευε. Ή γενικά δεν είχα ιδέα τι της συνέβαινε. Μονάχα όταν την μάζεψα εκείνη την νύχτα μετά από το μήνυμα του Harry άρχισα να καταλαβαίνω πως κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί της.

Ώσπου γνώρισα τη Nicole. Την πρώην μου. Την συνάντησα τότε τυχαία και την ερωτεύτηκα τόσο απλά και γρήγορα. Αλλά ο καθένας θα μπορούσε να μαγευτεί από την τρομακτικά αψεγάδιαστη και σπάνια ομορφιά της.

Είχε κατάξανθα και μπλέ τεράστια μάτια που όταν σε κοιτούσαν ένιωθες σαν να κοιτούσες τον ουράνο για αιώνες. Χανόσουν. Την άφησα να με βοηθήσει να βρω τον δρόμο μου. Την ερωτεύτηκα.

Ήξερε για την Hayley, της έλεγα τα πάντα. Ότι έκανε, με ποιόν νόμιζα ήταν περισσότερη ώρα μαζί, της έδινα πλήρη αναφορά για τα πάντα. Μου είπε πως ήθελε πολύ να τη γνωρίσει.

Δεν πρόλαβε όμως.

Ήταν έναν χρόνο πριν όταν βρήκα ένα σημείωμα πάνω στο κρεβάτι μου. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν από την Hayley, όμως έκανα λάθος.

Josh,

Δεν έχει μείνει κανένας στη ζωή μου. Ότι περάσαμε μαζί με βοήθησε να ξεχαστώ όχι όμως τόσο ώστε να θεραπευτώ. Πρέπει να το τελείωσω τώρα. Όμως πριν φύγω. Πρέπει να σε προειδοποιήσω.

Η Hayley είναι μέλος μιας συμμορίας εδώ και καιρό και χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο Haiz για να κρύψει την ταυτότητα της. Τα έχει με τον Harry Styles, ο οποίος είναι ο αρχηγός της συμμορίας στην οποία βρίσκεται και πολύ, πολύ επικίνδυνος.

Πρέπει να την σώσεις, Josh. Άμα δεν το κάνεις θα καταντήσει σαν εμένα. Και νομίζω πως δεν το θες αυτό.

Μόλις σε αρχίσει να έχει επαφές μαζί σου, θα πρέπει να την πείσεις να έρθει μαζί σου. Πρέπει να τη πάρεις από τη Reginia κάπου μακριά ώστε να σωθεί. Αν δεν τα καταφέρεις, χρεισιμοποίησε αυτό που είναι δίπλα στο γράμμα.

Hurts Like Hell Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang