9.rész

1K 98 10
                                    


Ahogy intett D.O hogy menjek aludni, nem kellet kétszer mondania..egyből spuriztam a szobámba és benyomtam a szunyát.Holnap úgy is kifaggatom hogy mi is történt.

Ahogy felébredek ráérősen csinálom meg a reggeli tevékenységeimet.Ahogy a konyhába lementem D.O már ott  volt,  így remek alkalom nyílt rákérdeztem a tegnapi dologra.

-Jó reggelt.-ülök le az asztalhoz.

-Neked is.-mosolyog rám, majd egy bögre kakaót letéve elém fordul vissza a tűzhelyre.

-Köszönöm.-lassan kortyolgatom a meleg kakaót közben gondolkodva hogyan is kérdezzek rá.-Figyi.-hümmög egyet hogy hallgat  ,de így is a serpenyőnek szenteli minden  figyelmét.-Mi történt tegnap?-felsóhajtott és egészen addig el se kezdte ,amíg kész nem lett a rántotta és nem ült le velem szemben.Mindent elmesélt az elejétől a végégig ,és az örömkitörésem elkerülhetetlen volt.-ÁÁÁÁÁÁÁ!!-ugrottam nyakába.-Akkor...jártok?-szorítottam meg tappancsait.

-Nem.Csak belementem abba hogy udvaroljon és hát...nem is tudom hogy lehetne ezt mondani.-gondolkozott el.

-Szóval.Elfogadtad hogy udvarol, és közölted vele hogy nem zavar téged ,és nagy örömmel várod mivel akar magába bolondítani?

-Pontosan.-bólintott kis gondolkodás után.-De nem tudom hogy viselkedjek vele.Vagyis azt mondtam neki hogy délután átmegyünk.De a többiek már tudnak szerinted erről?-megvontam vállamat.-De egyáltalán náluk ez hogy megy? Vagyis ...á,ez nehéz!-sóhajtott fel.

-Amúgy...Suho nekem azt mondta hogy teherbe bírnak esni.

-Mi?-meredt rám értetlenül D.O.

-Vagyis hogy amikor telihold van akkor vigyázni kel Taora ,mert Kris nem bírja visszafogni magát olyankor és ha megtörténik...AZ. Akkor teherbe eshet Tao.-kikerekedett szemekkel meredt rám.

-Komolyan?-bólogattam és kissé elsápadt.

-Hé nyugi!-veregettem meg vállát.-Lehet csak a farkasoknál van ez.-már késő volt magyarázkodnom, láttam hogy teljesen berezelt..én meg az a nagy szám! Csodás mit ne mondjak.

Délután 4 fele elindultunk a fiúkhoz és már félúton összefutottunk Kaival ,aki egyből D.O mellé sietett és szorosan átölelte.

-Helló.-pacsizott le velem miután elengedte szerelmét.-Te már tudod?-bólintottam, így D.O felé fordult és összekulcsolta ujjaikat.Beharaptam ajkamat hogy ne fangörcsöljek itt rájuk de inkább előre mentem.Még egy shippel bővült a listám.A TaoRis és a SuLay mellé társult a KaiSoo..és hát van egy akiknek szurkolok...a LuYeol. Boldogan léptem be a lakásba.

-Sziasztok!-a nappaliba lépve Luhan nyakamba ugrott, és még a szuszt is kiölelgette belőlem.

-Na Kai megemberelte magát?-lesett ki az ablakon Kris.

-Meg bizony.-mosolyodtam el.

-Komolyan együtt vannak?-sikított fel izgatottan Tao.

-Hát nekem azt mondták hogy Kai csak ,,udvarol" neki.De nekem nem úgy tűnik hogy sokáig kel ,, udvarolnia" .-csak sokat sejtően bólogatott.A többiek is össze gyűltek az érkezésünkre ,így mind a 13-an a nappaliban foglaltunk helyet és mindenféléről beszélgettünk.De főleg az új párról a csapatban.

-Olyan cukik vagytok!-gügyögtünk Luhannal nekik.

-És amúgy.-fordultam Chanyeol felé.-Ő, még nincs itthon?-mindenki elhallgatott. Suhora pillantottam de ő valami mást nézet.

-Ő?Már a nevemet se mondod ki?-ezt nem hiszem el.Megdermedtem ,és nem bírtam meg mozdulni.A levegő a tüdőmbe szorult és ahogy elém sétált ,lassan felemeltem a fejem.-Mi van?-ez a hang...olyan ismeretlen ,mégis mintha már százszor  hallottam volna.

A farkas fiú (SeBaek)Where stories live. Discover now