25.rész Reménytelen

789 85 3
                                    


Nekem ez a negyed óra elég volt ahogy hogy elaludjak.Bár elnyomott az álom még mindig görcsösen öleltem Kris.Amikor hazaértünk felébredtem mivel Kris egy szépen irányzott mozdulattal fejbe vágott de csak nyögtem egyet és úgy csináltam mint a ki alszik.Éreztem hogy próbál a hátamnál valahogy megtartani de hamar egyik kezét fenekemre tette hogy i

így jobban megtartson.

-Megjöttünk!-kiáltott fel Chen és egy pillanatra kinyitottam a szemem.Az előszobában voltunk és mivel csak előre mentünk a nappaliban lehetünk.

-Ennyire leitták magukat?-kérdezte meg Lay.

-Kris.-ugrott mellénk Sehun és éreztem ahogy Kris válláról lecsúszik egyik kezem.

-Sehun?-dünnyögtem és próbáltam visszakapaszkodni Krisre mivel hirtelen hideg lett.

-Itt vagyok.-dünnyögte és ahogy kinyitottam szememet elmosolyodtam.Átkaroltam nyakát és apró csókokkal hintettem tele fehér bőrét.

-Szolmjas vagyok.-sóhajtottam fel.-Menjünk vissza inni!LUHAN!

-Menjünk!-nyuszitett az említett akinek a hangja teljesen elcsúklot a szó végére.

-Részeg disznók.-csapkodott meg Suho engem majd Luhant.-Itt izgultunk hogy mi van veletek és.....huh!-sóhajtott egy nagyot.-Sehun rád bízom Baekhyungot.-bár láttam mindent és hallottam is, nem bírtam felfogni mit történik körülöttünk. Sehun a szobájába vitt és lefektetett az ágyra,nekem se kellet több egyből elaludtam.Valahogy úgy sejtem hogy amikor felkelek alapos fejmosást fogok kapni.

-Elmondta neki?-halkan suttog valakik.

-Nem.Ép időben értünk oda Chenel.-ahogy magamhoz tértem már megbírtam állapítani hogy Sehun és Kris beszélgetnek.-Bér ne-

-Felébred.-szakította félbe Sehun Kris így mindketten engem néztek.Mivel Sehun rájött hogy már nem alszok kinyitottam szemeimet.

-Akkor én megyek is.-küldött egy mosolyt felém Kris majd elhagyott a szobánkat.

-Szia.-köszöntem Sehunak ahogy felűltem.Hum...jól kezdem én is a beszélgetést.

-Szia.-mosolyodott rám majd leült mellém az ágyra.-Már jobban vagy?-simitot végig arcomon.

-Igen.Csak kicsit fáj még a fejem.-simultam bele tenyerébe amitől csak kuncogott.

-Baekhyun ...pár dologról beszélnünk kellene.-sóhajtott fel Sehun.-De előtte gyere le enni.Már Luhan is fent van.-bólintottam és követtem,le a konyhába.

-Sziasztok.-köszöntem a lent lévőkre akik csak mosolyogva fogadtak.Luhant nem láttam sehol,de nem mertem megkérdezni inkább csak leültem az asztalhoz és nekiláttam enni.

-AKKOR MOND EL!-összerezzentem ahogy meghallottam az emeltről jövő kiabálást.Hangos dörömbölés után Luhan futott le a lépcsőn könnyes szemekkel mögötte pedig Chanyeol.

-NE ÉRJ HOZZÁM!-rántotta ki a karját Chanyeol szorítása közül és ahogy találkozott tekintetünk mindent megértettem.Nem tudtam mit tegyek..csak ültem és meredtem Luhanra aki hamar megszakította a szemkontaktusunkat és kiviharzott a házból.

-már megint kezdik.-sóhajtott fel Lay és letette az evőeszközt az asztalra és megdörzsölte szemeit.

-Megint?

-A buli óta ezt csinálják.Mondjuk ez már kicsit komolyabbnak tűnik.-Tao aggódva nézet a két alak után akik valószínűleg már az erdő sűrűjében vannak.

-Értem.-elszomorodtam elvégre, ma mesélte nekem menyire szerelmes Chanyeolba. Remélem hamar egymásra találnak.-Egyébként hogy találtatok meg minket?-egy pillanatra megfagyott a levegő majd D.O megköszörülte a torkát.

-Luhan küldött egy videót és felismerték a fiúk a kocsmát ahol voltatok.

-Videót?-nem emlékszek hogy csináltunk volna.

-Igen.Mindjárt megmutatom.-vigyorogva vette ki Kai , D.O zsebéből a telefont.

-Fejezd be!-szólt rá Sehun erélyesen és kikapta a telefont a kezéből.Nyomkodta egy ideig majd visszaadta.

-Hé!Miért törölted ki?-szomorodott el Kia.-Gonosz.-bujt oda D.O-hoz aki csak szemeit forgatva ölelte magához.Sehun megfogta kezemet és húzni kezdet egészen a szobájáig.Leültem az ágyra és onnan néztem ahogy oda-vissza járkál az ajtótól az ágyig.

-Baj van?-állok fel és mellé lépek.-Nekem elmondhatod.-mosolygok rá.

-A videóban az volt amikor te....amikor te azt mondtad Luhanak hogy félsz lefeküdni velem.-teljesen elsápadok és hátra lépek egyet.Ahogy teljesen sikerül felfognom a dolgot elvörösödök.Akkor a többiek is hallották?Úr isten ez nagyon kínos.-Szeretném ha megbeszélnék.-teszi vállaimra kezeit.

-O-oké.-leülünk az ágyra és én a falnak támasztottam a hátam amíg Sehun a szélén ül.Az ölembe veszem az egyik párnát és kezeimmel gyömöszölni kezdem.

-Baekhyun én téged nagyon kívánlak.-elakad lélegzetem és ha lehetséges akkor még jobban elvörösödök.-És én is elkezdtem gondolkodni rajta hogy miért nem akarod.És amikor meghallgattam a videót szomorú voltam.-közelebb jött hozzám.-Tudod miért voltam szomorú?-megráztam a fejem és ahogy állam alá nyúlt hogy felemelje a fejem lesütöttem a szemeimet.-Mert ezt nem mondtad el nekem.-rám pillantottam de inkább a párna tereltem vissza tekintetemet.-Ha bánt valami.-fogta meg kezemet.-Kérlek mond el nekem.-kézfejemet ajkaihoz emelte és egy csókot nyomot rá.-Oké?

-Oké.-mosolyodtam el halványan.-Most nagyon zavarban vagyok.-motyogtam az orom alatt.

-Az látom.-nevette el magát és egy megcsókolt.-De ez csak azt mutatja hogy szerelmes vagy belém.-bujt hozzám.Én csak nevetve átöleltem és hagytam hogy tegye fejét az ölemben lévő párnára.

-De ez a szín honnan jött?-birizgáltam meg narancssárga haját.

-Nem jó?-pattantak ki szemei.

-Ha nem tetszene már mondtam volna hogy festesd át.-megelégedhetett a válaszommal mert visszacsukta szemet.

-Fogadtunk a fiúkkal és ezért kellet befestenem. Kai raszta haja is azért van.

-Min fogadtatok?-elmosolyodott és látszódott hogy visszatartja a nevetést.

-Hogy a TaoRis páros hány menetet fog lenyomni este.-köpni-nyelni nem tudtam.

-Perverzek!-csaptam meg hasát aminek hála felnyögött.-És menyit tippeltetek?

-Huncut.-csípte meg arcomat.-Én és Kai 3 menetre tettünk.A többiek 5-öt.

-5?Úr isten.-tettem szám elé kezemet.-Én azt hittem hogy ők ilyen visszafogottabbak.

-Aha főleg amikor hajnali kettőkor arra ébredsz hogy Tao az ordibálja hogy ,, ez az Kris!Bassz meg!Erősebben!"-kitör belőlem a nevetés.-De nem ritka hogy a falat csapkodja és káromkodnak.Elégé durván nyomják.-hangsúlyozta ki a durva szót.

-Én egyáltalán nem gondoltam ezt róluk.-vallottam be őszintén.-Én tökre azt hittem hogy ilyen gyengéden csinálják.

-Te hogy szereted?-ült fel Sehun és maga alá húzott.-Gyengéden akarod vagy durván?-duruzsolta fülembe.

-Majd meglátjuk milyen kedvemben leszek akkor.-ütögettem meg finoman arcát és visszamásztam volt helyemre.

-Baekhyun én vigyáznék rád.-nézet ősztintén szemeimbe.

-Tudom.

-Nem csinálnék olyat amit te nem szeretnél,és ha kérsz abbahagynám.

-Tudom.

-Sőt ha nagyon zavar hogy alul vagy...néha cserélhetünk ha akarod.-meglepődtem egy kissé a csere hallatán.

-Rendben.-mosolygok rá de ő továbbra is komoly arccal néz engem.

-Reménytelen vagy!-sóhajtott fel és az arcát a párnába nyomta.

A farkas fiú (SeBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora