19.rész

961 90 14
                                    


-Baekhyun ,én.-szemeim bekönnyeztek és dühös voltam.Már azt hittem minden jó lesz de megint ezt csinálja .Kai se  csinálja ezt D.O-val.Ő akkor miért? Kiszálltam öléből és a nappaliba vettem az irányt.A lépcsőn siettem le de megragadta a kezemet Sehun.-Beszéljük meg.-egy pillanatra megenyhültem amikor szemeibe néztem és ő ezt észre is vette és abban a pillanatban magához húzott.Engedem hogy öleljen de dühöm egyre csak nőt és ahogy elengedett felnéztem mosolygó arcára.

-Nem.-

-Mi?-bal kezemet meglendítve egy pofonban részesítettem.Meg kellene már tanulnia hogy ezt fejezze be.Attól hogy szépen néz nem fog minden megoldódni.A nappaliba érve figyelmen kívül hagytam a többieket de ők nem. Így lett az hogy most a fehér szobában ülök az ágyon és Suho kezeli a sebemet.

-Nem hiszem el hogy még mindig nem bírja ezt abbahagyni.-rázta a fejét rosszallóan .Felszisszentem a fertőtlenítő csípő érésétől.

-Én se.-húztam el szám szélét.

-Gondolom nem hagytad neki ,de a jövőben próbáld meg még jobban visszafogni.Tudom hogy nehéz mert ez Taoéknál is eljátszottuk csak náluk az volt , hogy Kris túl erősen fogta meg Taot. Amikor elsőnek lefeküdtek emlékszek.-elhallgatott majd folytatta.-Taonak elvolt törve a csuklója és az egyik bordája. Kris nagyon aggódott érte és gyűlölte magát ezért.Bár még máig előfordul néhányszor hogy lila foltot hagy Taon ha ép megfogja a kezét vagy csak az ölébe veszi.-kicsit megijedtem Kristől. Persze tudom hogy ez nem direkt van de...mire lenne képes ha céltudatosan használná.-Maximum egy évig fog ez a dolog tartani utána már kontrollálni fogja magát.De addig kérlek bírd ki és..és próbálj meg hatni rá.

-Hatni?-húztam fel szemöldökömet.

-Igen.-leragasztotta a kötözést és miután felvettem a pólómat folytatta.-Most is megütötted.Ezt nem szabad csinálni.Nincs tisztában hogy mit tesz és amire rájön már késő.Ezt nem ő akarja...hanem a benne lévő ösztönök hajtják erre.

-Akkor mit kellene tettem?-tártam ki kezemet.

-Amikor megharap.Beszélj hozzá hogy engedjen el, vagy hogy semmi baj.Simogasd a fejét,hátát,karját csak tegyél úgy mintha például megakarnád vigasztalni.Vagy amikor meg akar harapni tedd a kezed a nyakadhoz és szólj rá erélyesen.Lehet hogy már ennyi is hatni fog.-elraktároztam mindent amit Suho mondott.

-Rendben.Köszönöm.-céloztam a sebre.-És a többit is.-csak elmosolyodott és megvártam amíg összepakol hogy együtt mehessünk vissza a többiekhez. Sehun egyből felpattan amikor beléptünk a nappaliba.Felé nyújtottam a kezem és ahogy megfogta összekulcsoltuk  az ujjainkat és kicsit húztam jelezve hogy menjünk ki. Csendben mentünk egymás mellet és ahogy a dombhoz értem leültünk.

-Amikor magamhoz tértem ide jöttem el.Itt kaptál fel és vittél vissza a többiekhez.-elnevettem magam visszaemlékezve.-Akkor ismerkedtem  össze velük.-még mindig nem szolt semmit csak a házat nézte.-Figyelj Sehun.-felém nézet de én továbbra is a házat néztem.-A harapdálásaidhoz köze van ahogy amit Luhannal beszéltetek?-Megfeszült teste és nem válaszolt.Lassan rá néztem és kicsit meglepődtem mivel kétségbeesettül nézet rám.

-Igen.De nem mondhatom még el.

-Rendben.-az én hangom az övéhez  képet szinte már csilingelő volt.-Nem siettetlek.

-Baekhyun?

-Igen.-csak halványan elmosolyodott és közelebb ült hozzám.

-Szeretlek.-elkaptam róla tekintetem.

-M-mi ez már?-zavarban voltam hisz nem mindig szokott csak így szerelmet vallani.

-És én a legjobban akarom neked.Én nagyon sajnálom.-simított végig a nyakamon.-Megérdemeltem a pofont ,és ígérem nem fog még egyszer ez előfordulni.

A farkas fiú (SeBaek)Where stories live. Discover now