Reggel miközben ébredeztem , meglepetten tapogattam a fejem alatti részt. Nem is tudtam hogy Jungkook ennyire izmos. Az alattam lévő is mocorogni kezdett majd sóhajtott egyet. Most másabb az illata mint tegnap, és a hangja is mélyebbnek tűnik. Kipattantak szemeim és ahogy a még mindig nyugodt arccal alvó fiút megpillantottam hamar felültem. Zelo mocorgott egy ideig majd hanyatt vágva magát aludt tovább. Mégis mikor feküdt be mellém ? Ahogy alvó alakját néztem kissé összezavarodtam. Eddig úgy néztem a fiúra mint egy gyerekre, de most hogy jobban megnézem nem is annyira gyermeki. Hosszú alakja szinte túlér a matracon, széles felső teste átlóg az é térfelemre és még ahogy az előbb rájöttem még izmos is. Pár év és egy nagyon fullos csávó lesz belőle. Mosolyogva felálltam és betakartam a fiút.
-Jó reggelt !- a szobába belépve rájöttem hogy már mindenki ébren volt rajtunk kívül.
-Jó reggelt.- köszönt először Suho.
-Minden rendben?- Tao félig meddig még alvó állapotban pillantott rám.
- este több görcse is volt, de úgy tűnik még nem indult meg a szülés.- kikerekedett szemekkel néztem rájuk.- de ezen kívül minden rendben van, valószínűleg pár nap múlva megfog történni a dolog.- mosolygott rá a fiúra aki csak hasát simogatta.
-Baek.- D.O az ajtó felé bökött. Követtem őt egészen a ház elé ahol megállt majd felém fordult.- Mégis mi van közted és Zelo közt ?-értetlenül néztem rá.
-Mi lenne ? - nem is értem mit akar ebből kihozni barátom , de ahogy komolya arccal néz rám én is rendezem vonásaimat.- nincs semmi.
-Nekem nem úgy tűnik. Mi volt ez az össze bújós alvászat?- esküszöm úgy érzem magam mint egy gyerek akit megszid az anyja.
- Tudod jól hogy nekem nem jelent semmit az együtt alvás. Veled és Jungkookal és a többiekkel is szoktam együtt aludni. - rántottam meg a vállaimat.
-Igen, lehet hogy te így gondolod. De szerintem Zelo cseppet sem ezen a nézőponton van.- sóhajtva rázta meg a fejét.- Most azt ne mond hogy neked nem tűnt fel .
-Micsoda ?- kérdeztem meg erélyesen.
- az hogy a srác csillogó szemekkel néz rád. Kedvel téged Baekhyun, de neked ott van Sehun. Szóval kérlek ne kavard össze szegény fiú érzéseit.
- mit ne kavarjak össze ? Do nincs semmi köztem és közte ! Csak barátok vagyunk.- barátom csak szemeimbe bámult majd végül elfordult.
-ha te mondod.-vonta meg vállait.- Én bementem.- kissé dühösen néztem utána. Még hogy én meg Zelo?Nem is tudom hova gondol.
-Baekhyun.- Bambam lép ki a házból.- nem reggelizel velem ?-
-De, úgy is éhes vagyok.- a házba belépve már egy ébren lévő Zelot pillantok meg aki minket meglátva szélesen elmosolyodik.
-Jó reggelt.- köszön ő először.
-Jó reggelt álom szuszék!- egy apró mosolyt eresztek felé majd leülünk az asztalhoz.
-Egyébként Baekhyun..tudsz valamit Vernonrol ?- a nevét meghallva félre nyeltem . Köhögve próbálok nem megfulladni.
-N-nem.Miért kellene valamit tudnom róla ?
- Nem igazán, csak mondok megkérdem.- rántott vállat.- De állítólag vissza ment Kínába.
-Kínába ?- húztam fel szemöldököm.
-Igen, saját modell céget nyitott ott, így már vissza se fog jönni Koreába valószínűleg. - megnyugtató ez a hír az egyszer biztos. Nem a legszebbek az emlékeim róla, és ha már az idő múlásával enyhült a haragom felé, nem felejtettem el azt amit tett.
YOU ARE READING
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...