A dús lombkorona között átsütnek a nap sugarai ,így megvilágította a kátyúkkal teli utat. Ahogy befordulok az ismerős földútra megszakad a térerő, így a GPS használhatatlanná válik. Emlékezetemre hagyatkozva haladok tovább szememet le se véve az útról. Ahogy egyre beljebb haladok az erdőbe ,úgy fél óra után megpillantom a kereset házat. Leállítottam az autót a ház előtt ,ahonnan 40 méteres távolságra már az erdő sűrűje van. Eléggé meglátszik az épületen az idő múlása. Fellépve a teraszra végigsimítottam az ablak párlányon. De sokszor ültem fel ide kiskoromban, amikor a nyarat a nagyszüleimnél töltöttem! A kulcsomat elővéve kinyitottam a faajtót és belépve a házba megcsapta az orromat az állót szag ,így az első utam során az összes mozdítható ablakot és ajtót kinyitottam. Holnap jönnek a költöztetők így még ma kikel takarítsam az egész lakást. A takarításhoz szükséges cuccokat előszedve nekiláttam . Előkotortam a hangfalamat és Bastille albumot indítottam el, elvégre zenével minden dolgot jobb csinálni. Estére végeztem a ház felpofozásával így megkönnyebbülve ültem ki a teraszra egy bögre meleg tea társaságában. Keserves harcot vívtam ezért a házért ,elvégre a nagyszüleim rám és a szüleimre hagyták a birtokot. Anyámék elakarták árverezni mint a többi dolgot is amit örököltünk. Az apám alkoholista így elég szép kis adósságokat halmozott fel az évek alatt. De csak nem hagyhattam hogy a felelőtlenségük miatt ezt a számomra kedves helyet is elveszítsem.2 hónapig jártunk a bíróságra, igen a saját szüleim ellen fogadtam ügyvédet aki teljesítette az ígéretét ,így nekem ítélték el a birtokot. Bár örülök hogy sikerült megmentenem , de azért elég rosszul eset hogy szó szerint ide zavartak el a szüleim otthonról mondván,, hogy ha ennyire kel az a lepukkant egérlyuk, lakjak itt ". Elmerengésemből az erdő sűrűjéből hallatszó mozgolódás zavarta meg. A nap is eléggé lement és a fura hangokat halva inkább bementem a házba. Kulcsra zártam a bejáratót és a hátsó ajtót is megnéztem még egyszer biztosan jól zártam-e be. Amikor ide tartottam bementem a legközelebb lévő kisboltba, ami 1 órányira van innen, és bevásároltam egész hétre. Kiválasztva egy zacskós levest a többi közül, nekiláttam főzni. A naptáramat elővéve nézegettem a következő napokat. Holnap túl leszek a beköltözéssel ,így már Kyungsoonak nem kel a munka mellet még a házzal is fáradoznia. Kyungsoo a legjobb barátom középiskola óta. Mivel ő is eléggé , finoman fogalmazva, utálja a tömeget örömmel mondott igent arra a kérdésre hogy nem szeretne-e velem laki egy isten háta mögötti helyen. Befalva a vacsorámat elmosogattam a tányérokat és egy paplant keresve lefeküdtem a kanapéra és nem kelet pár perc már nagyban húztam a lóbőrt.
Reggel hangos dudálásra ébredtem. Elsőnek nem foglalkoztam vele elvégre a városban sokszor előfordul az ilyen , de rájöttem hogy nem a városban vagyok. Akkor a szomszédhoz jöttek de miután erre is rájöttem hogy rohadtul nincs egy szomszédom se leeset hogy a beköltöztetők jöttek. Feltápászkodtam és kirohanva a házból sűrű bocsánatkérések közben köszöntöttem a morcos férfiakat. Miután elmagyaráztam mit hova szeretnék nekiláttak berendezni a lakást én addig innivalót és egy kis rágcsálnivalót készítettem ki nekik illetve ebédet is, aminek nagyon örültek. Az egyikük még bókolt is, bár elég furán mivel azt állította ,, a felesége se tud ilyen finom levest készíteni, pedig nagyon jártas ám a konyhában".Délutánra végeztek és nagy ricsajjal hagyták el az erdőt így egyedül maradva nekiláttam a takarításnak mivel elég nagy rendetlenséget hagytak maguk után. Holnapra várom a szakembereket hogy bekössék a villanyt és a gázt. Körbejárva a lakást megelégedve mentem a konyhába. Minden úgy néz ki ahogy elképzeltem,még talán jobb is lett. Kyungsoo küldött egy SMS-t hogy 20 perc és itt lesz így nekiláttam a főzésnek. Ép a tésztát szűrtem át amikor meghallottam egy dudaszót. Elzártam a gázt ,ami a beszerelt kis palackból jött amivel kikel húznunk holnapig. Az ablakon kinézve láttam hogy barátom a kocsija csomagtartójából pakolja ki a nem kis mennyiségű táskákat is dobozokat, bőröndökkel díszítve.
YOU ARE READING
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...