23.rész Több mint Portré

743 87 7
                                    


-Vetköz!-ugrottam elé.

-MIIIII??

Lerántottam róla felsőjét és bár ez nem okozat akadályt , boxerét már nem engedte.

-Mi ütött beléd?-elpirulva meredt dühösen a szemeimbe a kanapé másik oldaláról.

-Téged foglak lerajzolni.-szaladtam felé de ő most az én volt helyemre futott.

-És miért kel ahhoz levetkőznöm?

-Ha ennyire zavar megkérek valaki mást.-rántottam meg a vállam.-Suga tuti belemenne.-gondolkoztam hangosan.

-Meg ne próbáld!-mutatott rám fenyegetően.Felsóhajtott majd letolta alsóját.-Most boldog vagy?-végignéztem rajta és csak kuncogtam.

-Ha tudnád mennyire.Várj egy percet.-felszaladtam a szobámba és egy fehér lepedőt keresve lementem és miután sikerült rávennem Sehunt hogy felfeküdjön az asztalra. Az anyagot gondosan elhelyeztem rajta úgy , hogy nemi szervét eltakarja de mégis kihívó hatást keltsen.-Ez így jó lesz.Kényelmes ez a póz?-féloldalasan feküdt az asztalon és alkarján volt megtámaszkodva.

-Kényelmes.De sokáig kel így maradnom?

-Majd tartunk szünetet de legalább a vázlatot hagy csináljam meg.-leültem a székemre és nekiláttam.Mit ne mondjak ...nagyon vonzó volt ebben a pillanatban Sehun.Ahogy rám nézet ...szinte elolvadtam.Egyszerűen tökéletesnek tűnt..mintha nem is evilági lenne.Sikerült eljutom arra a szintre amikor a jó rajzaimat alkotom, aki grafikával foglalkozik tudja hogy milyen érzés amikor teljesen belemerül a rajzolásba, és minden megszűnik körülötte.Na én pont ebbe a kábult állapotba estem. Csuklómat lazán mozgatva árnyékoltam a lapon lévő testet ,és ahogy egyre jobban haladtam csak még többet akartam.Vajon ha nem Sehun feküdne ott akkor is így rajzolnék? Ez a mostani érzés teljesen más mint az eddigiek.Szerintem máskor is nekivetkőztetem Sehunt és lerajzolom.

Ahogy nyílik az ajtó pont annyi időm volt hogy a ceruzát visszategyen a tolltartómba. Sehun ijedten nézet rám de én csak rohantam az ajtóhoz ahol a srácok álltak.

-Hát ti?-a nappaliba vezető ajtónál megálltam,ügyelve hogy senki ne bírjon bemenni.

-Áthívtam őket vacsorázni.De minden rendben?-lépet hozzám D.O.-Olyan fura vagy.-csak elmosolyodtam és magamban reméltem hogy Sehun már felöltözött.Nem azzal lenne a baj ha megtudjak hogy őt rajzolom de elég fura lenne ha meglátnák az asztalon,meztelenül feküdni.

-Bassza meg.-kisebb dőrőmbőlés üti meg a fülemet ami biztos hogy Sehun műve.

-Mi volt ez?-már nem bírtam visszafogni a fiukat így ímátkoztam az istenekhez hogy Sehun ne legyen meztelen.Ahogy én is utánuk mentem megkönnyebültem mivel Sehun már felöltözve ült a kanapén.

-Itt meg mi történt?-mutatott körbe D.O a nappaiban.A bútorok össze-vissza vannak tolva.

-Mi..izé.-nézet rám Sehun segítségképpen.

-Sehun segített nekem..csinálni.-gyorsan szétnéztem háta megpillantok valami tárgyat amiről eszembe juthat valami.

-A rajzban!-vágta rá Sehun.Én rá mutattam és bólogattam.

-A rajzban,segített!-mosolyogtam lakótársamra aki csak sejtelmes pillantásokat vetett rám.

-Megnézhetnénk azt a rajzok?-dőlt hátra a kanapén Luhan széle mosollyal az arcán.

-M-még nincs kész.-basszus kezdek elpirulni.Nem gondoltam bele hogy a meghallgatáson is előfordulhat hogy rákérdeznek ki ez a fiú,vagy mit tudom én!-Majd ha kész lesz megmutatom.

-Mindig megmutattak azokat a rajzokat is amik még nincsenek készen.-basszus Kyungsoo ne már! Beharaptam alsó ajkamat és jobbnak láttam ha megmutatom.De várjunk csak...hol van a rajzom?Sehunra néztem aki csak a konyha felé meresztette szemeit.A konyha felé mentem és mielőtt bementem volna hátranéztem Sehunra hogy biztos ide tette-e és nem hallottam félre.Csak bólintott egyet így csak visszafordultam és az asztalon meg is találtam a rajzot.Magam felé fordítottam és bár nem állt szándékomban ahogy Sehunra néztem kitört belőllem a nevetés.

-Na mutasd már!-sürgetett Tao.

-N-ne.-még jobban elkeztem nevetni mivel Sehun ,úgyszint nevetve takarta el arcát kezeivel.Nagy levegőt vettem és a legközelebb lévő ember kezébe nyomtam ami Chen volt.

-Ember!-meredt a rajzra majd ránk.

-Neeeee!-takarta el az arcát Xiumin miközben Sehunt ölelgetve társult hozzánk a röhögésben.Mindenkihez eljutott a rajz és én csak Sehun mellet néztem kinek mi a reakciója a rajzra.Ahogy vártam elviccelték a dolgot de a komolyabbak mint Lay és D.O megdicsértek.Bár Suho is hozzájuk tartozik most ő is inkább elhülyéskedte a dolgot.

-Akkor ezért nem engedtél be minket!-eset le a labda Chanyeolnál.-Basszus majdnem ez a látvány tárult elénk.-bökött a rajzra.Bár elég jól sikerült a dolog éreztem hogy Sehunnál valami baj van.A combján pihenő kezét megfogtam neki és ahogy rám emelte tekintetét egy szélest mosolyt küldtem felé.

-Baj van?-súgtam halkan hogy csak ő hallja meg.Fülemhez hajolt és egy nagy levegővétel után belesúgott a fülembe.

-Szeretlek.-kulcsolta össze ujjainkat.Mi volt ez? Miért vallót most hirtelen szerelemet? Oh Sehun ne játszadozz velem!

A nyakkendőmet igazgattam miközben vártam a soromra.Összesen 10-en jöttünk el a meghallgatásra és mindegyiküknek tiszta üzletember benyomása van.Komoly arccal merednek előre és nem beszélgetnek.Szerencsémre viszont van egy srác akinek jó a beszélőkéje, így vele elbírtam ütni az időt.Én voltam a 7.-ik a meghallgatási sorrendben.A fiú ,vagyis BamBam az 5.-ik volt.

-Milyen volt?-támadtam le egyből ahogy kijött.

-Kedvesek de az öreg kománál figyel oda hogy amikor beszélsz sűrűn néz rá.Nekem is megjegyezte hogy a dolgot.-fintorodott el.-Menni fog.-veregetett hátba.-Nekem most mennem kel.Remélem még összefutunk.

-Én is remélem.-kezet ráztunk majd figyeltem ahogy elhagyta az épületet. Amikor az előttem lévő ember belement átgondoltam még egyszer hogy mit fogok mondani.

-Byun Baekyun.-felálltam és a mappámat szorongatva beléptem a helységbe.Mélyen meghajoltam köszöntem,bemutatkoztam és az a bizonyos öregembernek is szentelemem figyelmet.Tökösödj meg Baek, neked kel ezt a melót megkapnod!

A farkas fiú (SeBaek)Onde histórias criam vida. Descubra agora