Hatalmas kő eset le a szívemről ahogy kiléptem az épületből.Bár pár dolgot rosszul mondtam,szerintem elégé kitettem magamért.Dobtam egy SMS-t Luhannak hogy végeztem.10 percen belül meg is érkezett és ahogy beszálltam mellé egyből nekiállt kérdezősködni.Tegnap este meglepett hogy felajánlotta hogy bejön velem,persze jóban vagyunk de ő mindig is kicsit máshogy viselkedett velem mit a többiekkel .Miközben meséltem neki feltűnt hogy nem hazafele megyünk sőt,még beljebb egészen a város szívébe.Leparkolt és felém fordult.
-Nincs kedved inni valamit?-bökött a túloldalon lévő kocsmára.
-De.-rám mosolygott majd átbaktattunk a kocsmába.Sokan voltak ,így a pultnál maradtunk üres asztal hiányából.
-Mond csak Baekhyun.-Luhan a rendelt sőrét nézegette.-Elmondhatok valamit?
-Persze.-elemeltem számtól a poharat és Luhan felé fordultam.
-De nem mondhatod el senkinek!.-mutatott rám ujjával.
-Senkinek!-emeltem fel a kezem.-Esküszöm.-nagy levegőt vett majd lassan kifújta.
-Szerelmes vagyok Chanyeolba.-mondta el egy szuszra és szemmel látható volt mennyire megkönnyebbült.
-Tudom.-mosolyogtam rá.
-Mi?H-hogy érted hogy tudod?-meredt rám kikerekedett szemekkel.
-Luhan.-nevettem halkan és karjára simítottam.-Látható volt hogy mit érzel.Mi ükék megérezzük az ilyen dolgokat.-csak megforgatta a szemét és pirulva belekortyolt italába.
-Tényleg ennyire látható?-nézet rám szeme sarkából.
-Csak sejtettem.De amikor a buliban láttam hogy elrántott MinKitől , és hogy lesmárolt.Biztos lettem a dologban.
-Ügye a többiek nem látták?-markolt karomra erősen amitől felszisszentem.-Bocsánat.-engedte el karomat.-Nem akartam.
-Semmi baj.-mosolyogtam rá bár tényleg eléggé megszorított az biztos.-Tao és Suho látta rajtam kívül.De amilyen állapotban voltak szerintem teljesen kiment a fejükből.-legyintettem.Remélem kicsit megnyugszik mert szegényen ,nagyon látszódik hogy kivan.-Chanyeolnak már elmondtad?
-Dehogy!Az kellene még!-förmedt rám.-De szerintem sejti.-sóhajtott.
-Na akkor.-levettem nyakkendőmet és miután a zsebembe gyömöszöltem kértem még két sört a pincértől.-Mesélj!-elnevette magát mivel szerinte, olyan mintha valami film jelenet lett volna.
-Ügye együtt nőttünk fel Chanyeollal.-kezdet neki pár perc után.-Eddig azt hittem hogy azért érzek így mert sokkal szorosabb a kapcsolatunk, hogy egy családnak tekintek mindenkire és ezért.De amikor Chanyeol egy lánnyal elment táncolni nagyon féltékeny lettem és MinKivel ezért mentem el táncolni.Tetszett hogy ő.-eléggé megeredt a nyelve amióta lecseréltük a sört piákra.Nagy levegőt vett és miután csuklott, folytatta.-Hogy ő nem úgy néz rám mint ahogy Chanyeol,tetszettem neki,kívánt és élveztem ahogy hozzámér.-simított végig mellhasán.-Olyan jó érzés volt baszki!-támasztotta meg a fejét tenyerével.-Csak rá gondolok hogy Chanyeol is úgy simogatna.-simogatta össze-vissza magát.-És már begerjedek!-én csak együtt értően bólogattam.-És nem baj?-döntötte oldalra a fejét.
-DEHOGY!-csaptam hátba.-Amikor Sehun.-elhallgattam mivel kiment a fejemből mit akartam mondnai.Sehun......mi is van Sehunnal?-Elfelejtettem!-nevettem el magam.
-Sehun is simogat?- valamit nyomkodott a telefonján majd letette közénk és nekem szentelte mindne figyelmét.
-Sehun?Aha.Mondjuk.-gondolkodtam el egy percre.-Már régóta együtt vagyunk és már többször is előfordult hogy majdnem lefeküdtünk de...olyan fura.-sóhajtottam.-Eddig mindig én voltam felül most meg tudom hogy én leszek alul és ez kicsit megrémít.Jó persze tudom hogy megy két fiú között de akkor is.Félek mit csinálnék..sztem mint egy rossz kurva ott visítoznék alatta.-nevettem el magam.-Tuti elsúlyednék zavaromba és tök ciki lenne.Jaj de szép pohár!-forgattam meg a kezem közőtt lévő poharat.
-Én nem akarok alul lenni.-Luhan teljesen komoly arccal meredt rám.
-Drágám.-tettem vállára kezemet.-Pedig alul leszel te is.-ijedten nézet rám majd csak kér nekünk még egy kört.-Szeretem Sehunt.Érted?-húztam meg a poharat.-De ti miről beszéltetek amikor ketten voltatok Sehun szobájában?-basszus nagyon szédülök.Megtámaszkodtam karjaimmal mivel úgy értem mindjárt lefordulok a székről.
-Mi?Ja hogy akkor!-csapot az asztalra Luhan.-Nem mondhatom el.
-MIII?-mérgesen néztem rá.-GONOSZ!-kezdtem el ütni a combját.-Nem is szeretsz.-biggyesztettem le az ajkamat.
-De szeretlek!-ölelt magához.-Nagyon szeretlek!-kezdte el simogatni a fejemet.-De nem mondhatom el mindet.-nem engedett el hanem ölelésében tartott.-Igazából.A fiúk is sokat gondolkodtak róla és még I.M-ék is beszálltak a dologba.Még nem biztos a dolog de valószínűleg te is olyan vagy mit m..-
-LUHAN!-kívágodott az ajtó és egy dühös Chen sietett hozzánk.
-Chen.-mosolyogtam rá az említettre aki csak sóhajtva megcsóválta a fejét.-Engem nem visz senki!-nyújtottam előre kezemet miközben próbáltam nem sírni.-Engem is!-kezdtem el hisztizni miközben műsírást színészkedve lehajtottam a fejem.
-Gyere te nagyra nőt gyere!-Kris lépet mellém és én szélesen elmosolyodva nyakába ugrottam és lábaimmal átöleltem derekát.-B-Baekhyun.-próbált eltolni magától Kris de nem engedtem neki.
-Neee.-sipítoztam miközben erősen kapaszkodtam belé.Feladta a harcot így boldogan öleltem még szorosabban és nyakhajlatába fúrva arcomat élveztem hogy nem kel sétálnom.A kocsiban is még ölében ültem mivel nem akartam lemászni róla.-Egy kismalac döf-döf-döf.Trombitálgat döf-döf-döf.-kezdte el énekelni a ki tudja hányadik dalt az úton.
-Furulyázik lá-lá-lá!-kiáltott rám Luhan majd elkezdtünk nevetni.
-Istenem már csak negyed óra!-sóhajtott fel Kris miközben hátradőlt az ülésre és nagy levegőt vett.
ESTÁS LEYENDO
A farkas fiú (SeBaek)
FantasíaByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...