43.rész

753 81 5
                                    

-Szadista  vagy?-ledöbbenve meredtem Layra.

-Tessék?-kiakadva meredtem rá.-Mazochista?!

-Ne akadj ki!

-Ne akadjak ki? Le szadistáztál ! Basszus te komolyan azt hiszed hogy bírnám bántani Baekhyunt az élvezetemért?!-idegesen pattantam fel az ágyból.

-Én nem ezt monda..-Sehun állj meg!-ragadta meg a karomat ahogy kiakartam menni a szobából.-Ne haragudj de gondolj bele! A jelek eléggé arra utalnak hogy valamilyen szinte igen.Igen élvezed !-dühösen meredtem a szemeibe majd kirántottam szorításából kezemet majd lerohantam a lépcsőn.

-Na végre már!Azt hittem sose végeztek!-nevetve karolta át a vállamat Luhan.

-Na megvan a virág meg a méhecske?-rötyögőt Chanyeol majd összecsípte arcomat.

-Ne nyúlj hozzám.-morogtam rá amitől meglepődött.

-Te csak ne erősködj kicsi maknae.-lökött rajtam egyet és ahogy megláttam narancssárga szemeit megcsillanni hátráltam egyed de ismét morogni kezdtem.

-H-hé ne már srácok!-nevette el magát Chen.-Nem kellenek a családi drámák.

-Fogd be Jong-dae!-förmedt rá Chanyeol. Chen felvont szemöldökkel nézet Chanyeolra.

-Hogy mit csináljak?-kérdezett vissza.-Na ide figyelt Dumbo!-taszított egyet Chanyeolon.-Szállj le a füleiddel az égből és térj észhez!Tud már hogy beszélsz a másikkal.

-BEFEJEZNI!-csapot az asztalra Suho és akkora pofont levágott mindegyikünknek hogy majd lefejeltük a padlót.-Ha még egyszer ilyen tiszteletlenül és bunkón beszéltek egymással.Kint tágasabb!-mutatott az ajtóra.Ledöbbenve néztünk rá majd Chanyeol mozdult elsőnek és szitkozódva ment fel a szobájába.

-Ne haragudj.-motyogta Suhonak Chen ,majd visszabujt Xiumin és a ledöbbent Tao közé a kanapéra és begöngyölte magát a takaróba. Már csak én maradtam így én is odaléptem Suho mellé.

-Én ma D.O-nál alszok.

-Jaj ne csináld már.-fogta meg kezemet Suho kérlelve.

-Sajnálom de most nem szeretnék itthon lenni.-megöleltem majd a többiektől  el nem köszönve kiviharoztam a házból és elkezdtem rohanni. Próbáltam az út során átváltozni de nem ment,hiába próbáltam csak a földön találtam magam ,emberi alakban.Ahogy a házhoz értem már tiszta poros volt a ruhám.Benyitva a házba Kai már egyből előttem is termett.

-Hát te?-megilletődve nézet rám.

-Neked is szia.-mosolyogtam rá majd elmentem mellette és a nappaliban lévő D.O-hoz sétáltam.

-Szia Sehun.-állt fel és megölelt.-Hogy hogy átjöttél?-mióta nincs itthon Baekhyun szoros kapcsolatba kerültem D.O-val. Sokmindeni elmesélt Baekről,talán még túl sokat is.

-Kisebb vita volt otthon,így inkább eljöttem.

-vita?-elmosolyodtam riadt arcán majd hozzátettem.

-De ne aggódj nem nagy dolog.Holnapra már nem is fognak emlékezni rá.-legyintettem.-Felmehetek aludni?

-Persze. Baekhyun szobájában még meg van ágyazva oda mehetsz.-jó éjszakát kívántam majd felmentem a szobába.Ahogy beléptem a szobába elmosolyodtam.Itt csókolóztunk elsőnek,és itt történt meg majdnem elsőnek.Lassan sétáltam az ágyhoz és miután belebújtam hatalmasat szippantottam .-Jó az illata.-ahogy elfogott a hiány érzete,bekönnyeztek szemeim.Ilyenkor jövök rá mennyire hiányzik is. Próbáltam keveset gondolni Baekhyunra és elaludni,ami nehezen ment de végül sikerült.

A farkas fiú (SeBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora