D.o Kait ölelgette majd egy csókot nyomva arcára elengedte a fiatalabbikat, aki átváltozott és a többiekhez ment. Tao összefont karokkal állt az erkélyen, és kicsit szomorkásan nézte ahogy társai átváltóznak. Kris csak egy csókot nyomot a homlokára ,majd valamit súgott még a fülembe és ment is a többiekhez.Megvártuk amíg tejesen eltűnnek az erő sűrűjében majd bementünk a házba.Én teát készítettem hármunknak ,D.O addig a nappaliba vitt pár sós rágcsát.
-Tessék.-tettem le a tálcár amit három csésze foglalt helyet.-Zöld tea.-nyújtottam át Taonak a neki szánt teát.-Tudom hogy ezt szereted.-mosolyogtam rá.
-Köszönöm.Meglep hogy emlékszel rá.-viszonozza gesztusomat majd felsóhajt ahogy egy nagyot kortyol az italba.-Nagyon jó.-mosolyodik el behunyt szemekkel.-Gondolom kíváncsiak vagytok miért kellet itt maradnom?-sandított ránk a szeme sarkából.
-Igen.-bólintott D.O.-Eléggé.-tette hozzá mosolyogva.
-Gondolom Suho beszélt már nektek...pár dologól.-eléggé zavartan kezdet neki, nem nagyon tudja hogyan is kezdje el az egészet.
-Attól függ miről.
-Ezelőtti hónapban amikor telihold volt.-kezdet neki sokkal határozottabban.-Külön váltam a többiektől és a tópartnál voltam.-az ablakon kinézve forgatta a virágos mintájú bögrét a kezeiben.-És nem figyeltek elégé, így Kris is odajött.-sokat sejtően néztünk össze D.O-val de nem szakítottuk félbe.-És hát..ilyenkor csak az ösztöneink hajtanak minket.És megtörtént a dolog.- elpirult és a bögre tartalmát nézegette.-Még nem biztos de...de lehet várandós vagyok.-bár sejtettem hogy ezt fogja mondani , mégis kicsit megdöbbentem.-Még nem birok átváltozni sajnos hosszú távra csak amíg például, a mi házunktól eljövök hozzátok.-kicsit csalódottan folytatta.Mintha felenne háborodva.-Most is fele úton már átváltóztam. Kris egyből leszidott hogy ő meg mondta!-utánozta az említett hangját amin felnevettem.Csendben marad így gondolom befejezte a mondandóját,...vagy nem tudja hogy folytassa.
-Gratulálok.-széles mosollyal az arcomon öleltem át barátomat.
-Remélem mihamarabb kiderül a jó hír.-simított végig karján D.O.-És lehet tudni mikor derül is ki?
-Még nem tudok átváltozni és jövő hónapig várni kel. 30 nap elteltével lesz annyi erőm hogy átváltozzak és akkor Suho megbír majd vizsgálni.
-És hogyan is megy ez a vizsgálás?-előtört belőlem a Dr.Byun, ilyenkor mindig előtérben van a kíváncsiságom.
-Farkas alakban ha kapcsolatot teremtettél egy másik farkassal.Olyan téren.-tette hozzá hogy egyértelmű legyen a dolog.-Kis időre női nemi szerved lesz és ha vérzés áll elő akkor terhes vagy.Ha mégsem akkor elvetéltél.-Tao feszengeni kezdet az elvetélést felhozatala után így muszáj volt megbizonyosodnom valamiről.
-Tao.-rám nézet nevét meghalva.-Te szeretnéd ezeket a kicsiket?-beharapta alsó ajkát és ahogy lehajtotta fejét....tudtam hogy felszakítottam az utolsó ragtapaszt is.
-Nem tudom.-sírt fel.-Szeretem Kris és már sokszor beszéltünk a családalapításon.De még csak 24 vagyok.Kicsit jobb lett volna ha mondjuk 2-3 év múlva történik meg.-D.O elhagyta a helységet és egy csomag zsebkendővel tért vissza amit át is adott Taonak.-Köszönöm.-vett el az említett tárgyat a pingvintől.-De ne értsétek félre.Nagyon örülök a gondolattól hogy megajándékozhatom Krist gyerekekkel és hogy lehet bennem növekednek.-tette kezét hasára.-És ha elvetélnék nagyon szomorú lennék.
-Csak pozitívan állj hozzá a dologhoz.Az sokat segít az ilyen dolgokon.-mosolygott rá D.O.
-Ha már így belemerültünk.-szélesedet ki Tao mosolya.-Hogy is álltok Kai-al?-rötyögve próbáltam visszafogni a nevetésemet.D.O csak tátogott mint egy hal majd miután hátba vágót mondva hogy ne nevessek.Nekilátott a magyarázkodásnak...csak ép nem tudjuk miért.
-H-hát igazából.-kezdet neki nagy lendülettel amit csak kíváncsian figyeltünk Taoval.-Nem tudom.-dőlt hátra a kanapén.-Először azt akartam hogy lassan haladjunk hogy semmit ne kapkodjunk el.Még csak most kellet volna elcsattannia az első csóknak.De tegnap is ép hogy lebírtam állítani Kait hogy..hogy le ne feküdjünk.Persze csak a pólóig jutottunk el de akkor is..én nem szeretném elsietni.-Tao csak együtt érzően támogatta D.O-t de én jó baráthoz méltóan.....bealudtam. Így lemaradtam a szaftos sztorikról de se baj..lesz még alkalom kibeszélni a falka szexuális életét máskor is.
Már egy ideje ébren vagyok de szemeim be vannak csukva így zavartalanul bírom hallgatni a másik kettő társalgását akik nyugodt szívvel beszélnek rólam abban a hitben hogy ép a legszebb álmaimat alszom.
-Nem igazán tudom hogy hogy képzeli a jövőjüket.-D.O halk hangja csend.
-Megértem.Nem bírtak egyszer se beszélni Sehunnal. Még csak ezután fogják megismerni egymást leginkább.-belemarkoltam a takarómba visszatartva indulataimat.
-Ezzel tisztában vagyok.De csak történt valami köztük aznap este. Suho azt mondta Sehunnak kangörcse volt.
-Egyébkén. Krisnek is volt már és hát...eléggé durva este volt az.Mondjuk nem panaszkodott.-nevetett fel Tao.-De eléggé szenvedhettek mindketten.Illetve Kris is alig mert a szemeimbe nézni azután.Ez elég megalázó egy férfi számára.-beharaptam alsó ajkaimat és próbáltam normális tempóban venni a levegőt.
-Remélem hogy minden jól fog menni köztük.-sóhajt fel D.O és fogadni merek hogy elmosolyodott.-Tudod...eléggé érdekes éveink voltak Baekhyunal.-jaj ne D.O!Meg ne merd említeni!!-Főleg az egyetemi éveink. Húú!Azok nagyon durvák voltak!-hangsúlyozta meg a durva szót.
-Igazán?-Tao hangja kíváncsiságtól túltelve csengett.-Mesélsz pár dolgot?
-Csak ha nem mondod tovább.-csend keletkezet, majd pár másodperc múlva D.O nekikezdet.-Nem nagyon fogok annyira durvákat mondai majd ha Baekhyun is ébren lesz, csak ilyen kis gyengéket mondok.
-Rendben.
VOUS LISEZ
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...