11.rész

933 95 8
                                    


-Nem a pingvinről beszélek,de ő se panaszkodhat.-még jó hogy D.O nem hallotta.Szegény,biztos elásta volna magát valahol zavarában.Magamra kaptam egy pólót és egy alsót . A térdnadrágomat az udvarra menet rángattam magamra.Semleges dologról beszélgettek a többiek amíg a házhoz értünk.Valahogy érezte mindenki hogy még nem kérdezhet rá a dologra.Majd ha már mind össze gyűltünk.

-Hát ti?-Tao nyitott nekünk ajtót.

-Sehunrol van infónk.-Tao szélesebbre nyitotta az ajtót hogy beférjünk. Levéve cipőinket a nappaliba mentünk. Kris szúrósan nézegette a jövevényeket de Xiumin se tett másképpen.Pedig ő egy elég barátságos személyiség.

-Akkor hát.Kérlek mondjátok.-tárta ki karját Lay ahogy mindenki letelepedett.

-Tegnap este mi voltunk a soron azon hogy a határokra elmenjünk.-kezdte halkan Suga.-És a régi 44.-nél megláttam egy kölyköt. Utána egy nőstényt vitte be ,de éreztem Sehun szagát.Ott volt biztos ő is.-eléggé hitetlenkedve néztek rá a fiúk.

-A régi 44.-esnél? De hát az már nem a ti területeiteken van.

-Igen.Ezért nem mondtuk el I.M-éknek.Mert tuti lebasztak volna minket hogy mit kerestünk ott.-húzta el a száját Hyungwo. Csend elepedett és mindenki erősen gondolkodott...csak ép én nem tudom hogy min.

-Este érte megyünk.-jelentette ki Lay.

-Miket beszélsz?-állt fel Suho.-És ha meglátnak!Abból nagy baj lesz!-Lay csak megfogta Suho kezét és megszorította azt ezzel elérte hogy magára vonja a figyelmét.

-Nem lesz semmi baj.-leült mellé Suho és bár csendben maradt. Lehetett érezni hogy nem nagyon díjazza a dolgot.

-Nekünk mennünk kel.-állt fel Suga.-Fel ajánljuk a segítségünket.De mi nem megyünk a határon kívülre.-Suho csak bólintott egyet majd Luhan kikísérte őket.

-Baek és D.O.-fordult felénk Lay.-Ti most menjetek haza.Este mielőtt indulunk még elmegyünk hozzátok.De nekünk most készülődnünk kel.Ha megértitek.

-Persze.-D.O karomat megfogva felhúzott magával és miután elköszöntünk lassan sétáltunk haza.

-Szerinted? Szerinted Sehun azzal a nősténnyel van?-D.O csak megköszörülte torkát majd gyorsan hozzátettem.-Csak azért mert kölykök is vannak és..és nem akarom hogy bajuk legyen.-most vagy elhiszi hogy ez izgat...vagy nem.

-Baekhyun. Te szereted Sehunt?-elakadt lélegzetem és elképedve néztem barátomra.

-N-nem!Dehogy! Hogy mondhatsz ilyet!Én nem...nem szeretem.- igazából nem tudom mit érzek.Egyszerűen....csak úgy vagyunk egymásnak és nincs semmi extra dolog amitől valamilyen érzelmek fel erősödnének bennem.

-Baekhyun. Nekem mindent elmondhatsz ugye tudod?-halványan rámosolyogtam és bólintottam egyet.Igaz is,D.O mindig itt lesz nekem.Mivel nem volt kedvünk tovább napozni összepakoltunk kint és alvással töltöttük a nap hátralévő részét. Először mindenki a saját szobájába ment de fél órával később egy komás D.O nyitott be hozzám egy párnát szorongatva.Mellém sétált és két kezével beljebb lökött a falhoz és befeküdt mellém.És mivel takarót nem hozott az enyémen osztozkodtunk ami persze avval járt hogy amikor felébredtem sehol nem találtam a takarómat.Nyögve ültem fel és D.O felet átnyúlva felhúztam a földöl a takarót és gondosan betakartam magunkat.Mit kezdene nélkülem.Felkuncogtam és arcomat a párnába nyomva próbáltam elaludni.

-FELKELNI!!-ép hogy kinyitottam a szemeimet Tao és Luhan ugrott ránk.Fájdalmasan felnyögtem mivel valamelyikük térde tökéletes szögben mélyedt bele oldalamba.D.O siránkozva bujt a takaró alá ami rólam már teljesen lecsúszott így szabad tere lett Taonak a csikizésemhez.

-Nee!!-sipítoztam miközben ficánkoltam Tao alatt ,aki csak nevetve kínzott egészen addig amíg Xiumin le nem szedre rólam.A többiek a szobámban telepedtek le ami azért egy kicsit kínos volt mert hát na..csak a saját szobámról van szó.

-Itt csináltátok Sehunnal?-mutatott az ágyamra Kris. Meg fagyot a levegő majd D.O,Luhan és Tao fujjogva ugrottak le az ágyamról.

-M-mi?-dadogtam elvörösödve.Basszus Kris..minek hoztad fel ezt a témát?

-Várj,várj!-állt fel a földről Chanyeol.-Te komolyan dugtál Sehunnal?

-Nem dugtunk oké?-dobtam hozzá egy párnát.

-Csak kiverte neki!-röhögte el magát Kria.

-Nem vertem ki neki semmit! És nem csináltunk semmit!!-kezd eléggé szorulni a horog körülöttem.-Meg amúgy is!-pattantam ki az ágyból.-Kifelé a szobámból!-kiüldöztem szobámból őket majd kis idő múlva követtem őket a nappaliba. Suho és Lay felváltva magyaráztak valamit nagy beleéléssel.

-Akkor mi gondolom nem mehetünk?-ültem le a hintaszékbe.

-Pontosan.-mutatott rám mutató ujjával Lay.-Sőt ,az lenne a legjobb ha nem nagyon mászkálnátok sehova!-csak bólogattunk mint a jó kisgyerekek de persze fúrta az oldalunkat a kíváncsiság hogy mégis milyen lehet egy ilyen ,,kaland".

-Na szóval!-dörzsölte össze tenyereit Suho.-Legkésőbb hajnalra már itthon leszünk.Ha minden jól halad.De persze elég hosszú az út így lehet kicsit elfog húzódni a dolog.-magyarázott bőszen  Suho.

-Tao.-szólalt meg Kris.-Te itt maradsz akkor!-az említett felháborodva nézet szerelmére.

-Még mit nem!-dühösen állt fel Kris öléből.-Én is megyek!

-Tényleg jó lenne ha maradnál.-tette vállára a kezét Luhan.-Csak idegesek lennénk miattad is közben.-látszódik hogy Taonak kicsit rosszul eset hogy legjobb barátja se támogatja abban hogy ő is velük tartson.

-De tényleg jól vagyok.-nézet végig a többieken de mindenki a maradását támogatta.

-Gyere.-nyugodt volt a hangja Krisnek és óvatosan összekulcsolta az ujjaikat és elhagyták a házat.

-Valamiről lemaradtunk?-kérdezett rá egyből a dologra D.O ahogy a bejárati ajtó csukódását hallottuk.

-Majd Tao elmagyarázza.-mosolygott ránk Suho.Hum..mi volt ez a sejtelmes pillantás Suho?Sokat sejtően néztem szemeibe de csak elmosolyodott és folytatta amit elkezdett.

A farkas fiú (SeBaek)Where stories live. Discover now