36.rész Kiderül az igazság +18

920 83 19
                                    


-Baekhyun.-köszörülte meg a torkát az említett.-Te is farkas vagy.

-Mi?-teljes csend telepedett ránk.Senki nem mondott semmit, csak csendben vártuk amíg Xiumin vissza nem ér. A tobozt letette a családfők elé és egy halványka mosollyal az arcán visszaült a helyére. Sehun összekulcsolta ujjainkat és éreztem ahogy egyre jobban megnyugszok érintésétől.

-Mi sem voltunk biztosak benne.-kezdet neki Lay.-Nagyon sokat gondolkodtunk rajta, és I.M-ék segítségét is kértük.És két héttel ezelőtt világossá vált a dolog.-a dobozba nyúlt és egy mappát elővett.

-Több falka él Koreában.És ahogy te is tudod, vannak a rendes farkasok és mi,akik átbírunk változni.-amíg Lay nyakig bele volt merülve a dobozba Suho folytatta a mesélést.-De...mint mindenben itt is vannak MÁSFÉLÉK.-másfélék?

-A bal oldalon egy normális farkas van.-tette le az asztal bal oldalára a képet.-Itt pedig egy olyan farkas mint mi.-tett le jobb oldalra egy képet.-Van több olyan ág is, amik nem tiszták.Ilyenek azok akik olyan farkasok mint mi,de ahogy telt az idő egyre jobban elfeledték az őseiket így végül teljesen emberek lettek.De az ellentéte is megtörténik, teljes farkasokká változtak mivel sok ideig nem változtak át emberré.

-Ezért is féltünk amikor Sehun elment.Ha sokáig farkas alakban vagy, és megvannak benned ezek a gének akkor megtörténhet ez a dolog.-ahogy egyre többet meséltek , kezdtem rájönni hova akarnak kilyukadni ezzel az egész meséléssel. Sehun még mindig fogta a kezemet és már Tao is lejött.

-Akkor..ti se vagytok egyformák?-néztem szét a többieken.

-Nem.A mi őseink a hegyekből származnak.És mivel fent hideg volt és ember alakban megfagytunk volna, nagyon ritkán változunk át.-Tao mosolyogva bujt Krishez.

-Aznap este is amikor megtaláltak minket a fiúk.-kezdet neki Kris.-Nem vettük észre hogy átváltoztunk, ezért nem  fagytunk meg.

-Mi ,akik egy falkából vagyunk.Mi mind tiszta farkasok vagyunk.-szóval Chanyeoléknál ez a helyzet. Mindenki elmondta hova tartozik...de Suho csendben maradt.

-És te..hyung?-Suho csak egy nagyot nyelt és rám mosolygott.

-Mi ketten.-nézet szemeimbe.-Nagyon közeli kapcsolatban vagyunk.-összevont szemöldökkel néztem rá.

-De ha én is farkas vagyok..akkor miért nem változok át?-az asztalra néztem és elakadt a lélegzetemu-É-én is olyan vagyok hogy az őseim átbírtak változni?

-Nyugalom.-kuncogott fel Lay.-Nem, te nem olyan vagy.-valamiért megkönnyebbültem, bár nem nagyon értem miért.Hisz ha mégis az lennék akkor nem lenne semmivel se rosszabb vagy jobb mint most.-Most hogy már tudod az összeset.-bökött az asztalra.-Vagyis..egyet még nem mondtunk el.-már csak egy papír volt a kezében.-Egy közös ősünk van, több millió éve kihaltak már.Már több mint 100 éve felhagytak a kutatással hogy esetleg találjanak egy leszármazottat.De úgy tűnik.....hogy nem kutattak elég jól.-tekintete lelkemig hatolt.Ahogy fekete íriszei az enyémbe fúródnak és éreztem,értettem mit akar mondani.

-Akkor ez azt jelenti hogy.

-Igen.Te is egyike vagy azoknak,akiknek köze van az ősökhöz.-Sehun felé fordultam aki csak biztatóan mosolygott rám.-Büszke lehetsz rá hogy ilyen génjeid vannak.-most nem igazán tudok erre mit mondani.Csak ültem és meredtem előre.

-Szóval.-köszörültem meg a torkomat.-A jó hallásom is ennek köszönhető.

-Igen.A kiváló hallás a családod egyik tulajdonsága volt.Híresek voltak róla hogy több kilométerről is hallották azt ,amit akartak.-Lay amilyen sokáig kipakolt a dobozból,olyan lassan is csomagolt vissza.Komolyan szerintem ez a doboz kifogott vele.

A farkas fiú (SeBaek)Onde histórias criam vida. Descubra agora