62.rész

398 36 4
                                    


-Mindent eltettetek ?- kérdezett rá még egyszer Tao a kocsiban ülve.

-Igen, mindent eltettünk. De most már indulnunk kell.- Kris beindította a kocsit és a többieket követve mentünk el a faházhoz. 

-Oké innen gyalog kel menni.- álltunk meg  a földút végén. Ma hajnalban megbeszéltük hogy mi előre megyünk Bambam miatt, Kris pedig majd később átváltozva hozza el Taot. A cuccokat felkapva indultunk a ház felé, a többiek már ott voltak . Pakolászni kezdtünk hogy ne az utolsó pillanatban keljen, egy idő után Tao és Kris is megérkeztek. Tao egyből ledőlt, eléggé kifárasztotta az utazás.

-Minden rendben van ?- ültem le mellé az ágyra.

-Persze, csak a kicsik nagyon rugdosnak és kicsit hányingerem lett.- gyengén rám mosolygott majd a hasát kezdte el simogatni. - ha gondolod megpróbálhatod megnyugtatni őket. Még rád is szoktak néha hallgatni.- eddig Kris hangjára figyeltek fel a kicsik de egy idő után az én hangom is elkezdett tetszeni nekik. 

-Megpróbálhatom.- lassan a hasára hajoltam. Szemeimet lecsukva az alig halható hangokra koncentráltam amik Tao hasából jöttek.- Sziasztok kicsik. Baekhyun vagyok, ne mocorogjatok ennyit mert a mamátok pihenni akar. Majd ha kijöttök innen és kicsit nagyobbak lesztek akkor majd bepótoljuk ezt és szaladgálunk kint az erőben oké ? - Tao csak mosolyogva figyelt majd ahogy elhajoltam tőle lecsukta szemeit.- Na milyen ?

- Már jobb, érdekes hogy az apjukon kívül csak rád hallgatnak. Van egy olyan érzésem hogy sokszor kell majd velük lenned.

-Ez csak természetes.- ez után ott hagytam Taot és a többieknek segítettem pakolászni. Ahogy a törölközőket pakoltam a szekrénybe egy beszélgetés ütötte meg a fülem. 

- Cigizel ?- Bambam tette fel a kérdést. Az ablakhoz sétáltam és óvatosan kipillantottam rajta. Az említett személyt pillantottam meg és a falnak dőlt Sugát aki ép a szájában levő cigit gyújtotta meg. 

- ahogy látod igen.- a füstött kifújva bámulta az erdőt.

- de miért ? nagyon egészségtelen, és csak mérgezed magad.- a fiú hangjából az őszinte aggodalom volt. 

- de nekem ez jól esik. Kérsz ?- nyújtotta a cigit a fiú felé aki csak ellökte magától a másik kezét.

- dehogy kell ! Sose fogok beleszívni abba az izébe!- a fiú kiakadása mosolyt húzott a másik arcára. - ne mosolyogj.- szólt rá mérgesen és már épp ment volna el de Suga a vissza húzta .

-Oké ne haragudj, csak megkérdeztem. - egy kis ideig csendben maradtak, már én is mentem volna el a dolgomra amikor ismét beszélni kezdtek.

-Nem akarsz leszokni ? szívesen segítek benne.- ajánlotta fel a segítségét a fiú. 

- Hm...hogyan ?

-Hát, azt még nem tudom. De mondjuk ha rá akarsz gyújtani akkor segítek neked hogy mással is beérd. Mondjuk....veszek neked cukorkát!

-Hum...nem kell a cukorka.- rázta meg a fejét.

- akkor mit szeretnél?

- van egy ötletem.- pusmogta az orra alatt.- Kezdjük el most .- ledobta a csikket és rátaposott.- minden áron segítesz ?- döntötte oldalra a fejét.

-Igen!- határozottan bólintott a tudatlan kis barátom ,akinek még fogalma sem volt mibe megy bele. Suga megragadta a fiút és  falnak lökte, egyik kezével végig simított az arcán.-M-mi csinálsz ?- arca hamar piros lett , basszus még én is bele remegtem ahogy a csillogó szemű Sugát figyeltem aki lassan közeledett a fiú ajkaihoz.

A farkas fiú (SeBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora