47.rész

679 74 14
                                    

 Miután meg ebédeltünk beugrottunk még egy boltba a kérésemre, bár finom volt az étel és bőséges is. A nagy melegben megkívántam a jégkrémet. 

-Te nem veszel?-néztem a mellettem állóra aki pénztárcáját vette ki hátsó zsebéből.

-Nem, nem haladhatom meg a napi kalória mennyiségemet.- csaj sóhajtva tettem le a pénztárra a jégkrémet. Értem én hogy modell meg minden, de attól még ehetne valami kis édességet ha szeretne. Miután Vernon kifizette , boldogan vettem el tőle a kék csomagolású finomságot. 

14:52-van, csúcsidő. Már vagy 10 perce megettem a jégkrémet de unalmamban már a pálcát rágcsáltam.Miután visszamentünk a cuccainkért a hotelba, egyből elindultunk haza és mivel hamar otthon akartam lenni , az autópályán jöttünk mivel ez gyorsabb. De persze elfelejtettem hogy rólam van szó és a szerencsémről, így persze hogy egy hatalmas dugó közepébe keveredtünk. Előttünk és mögöttünk hatalmas kocsisor és mivel már 1 órája annak hogy egy helyben vagyunk, már nem is próbálkoznak előzgetésekkel illetve már nem is feküdnek rá a dudára mint az örültek. Merengésemből a kocsiajtó nyitódása hozott vissza , Vernon izzadva eset be a kocsiba és ahogy lehuppant az ülésre ,egyből le is vette izzadt trikóját. Akaratom ellenére is végigvezettem tekintetemet felső testén, fehér bőre hibátlan volt és bár nem volt túl izmos, csak pont annyira hogy a hasán halványan kirajzolódjanak a kockái. Zavartan kaptam el a tekintetemet róla de pimasz mosolyát látva, tudtam hogy észrevettem.

-N-na?- törtem meg a csendet.- Mit mondtak?

- Nem messze vannak rendőrök, ők mondták hogy innen 2 kilométerre történt egy baleset, és hogy elég sokáig fog tartani.-idegesen túrtam hajamba.

-Mégis mennyi az a sok?

-Hát olyan...4-5 óra.-kikerekedett szemekkel néztem rá.

-MENNYI? 4-5 ÓRA!? - cseppet sem fogtam vissza magam.

-H-hé nyugi. -tette vállamra a kezét.- Nem olyan sok ez. Simán kibírjunk.

- Ja persze. Azt félretéve hogy pisilni kel , szomjas vagyok és olyan meleg van mint egy kibaszott vulkánban.- bár én majd szét durrantam a mellettem ülő csak kuncogva figyelt.

- Aranyos vagy amikor mérges vagy.- simított végig arcomon.

-Jaj hagyjál már ezzel a dumával. Na! Leszarom milyen vagyok. - durcásan fordultam az ablak felé hogy még rá se bírjak nézni Vernonra aki csak nevetve hajtotta hátra fejét.

-Egyébként van egy vízszállító kamion , olyan 1 km-re innen. Motoros rendőrök fognak majd hozni erre is vizet. Szóval bírd ki még egy kicsit. - csak bólintottam egyet majd a rádiót bekacsolva hallgatni kezdtem, úgy sincs egy ideig más dolgom.

Morcosan nyitottam ki a szemet ahogy hangoskodásra lettem figyelmes, pár pillanat múlva a felőlem lévő ablakon is kopogtatni kezdtek . Vernonra pillantottam aki zavartalanul alszik továbbra is. Lehúztam az ablakot és egy motoros rendőrt pillantottam meg.

-Jó napot. Hoztunk vizet. -mutatott a háta mögé ahol egy kisebb kis tömeg állt. -Szerintem menjen , nem sok fog maradni.

-Rendben,köszönöm hogy szolt. - mosolyogtam rá majd Vernon karját megragadva rázni kezdtem azt.- Vernon kelj fel! Hallod! Hoztak vizet.- mit sem törődve velem aludt tovább így egy nagyot sóhajtva visszadobtam karját mellkasára és egyedül indultam el . Még időben sikerült odaérnem mivel utánam egyből vagy 20 ember érkezett.

- Elnézést.-kocogtattam meg az előttem álló nőnek a vállát.

-Igen?- fordult felém mosolyogva.

A farkas fiú (SeBaek)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon