3 óra múlva már a városban voltunk és hiába kérdeztem hogy mit fogunk csinálni,csak azt mondta hogy majd meglátom.
-Itt is vagyunk.-leparkoltunk és 5 perc séta múlva eltátottam a számat.A hosszú sort kikerülve egyből a jegyárushoz mentünk aki csak kivet a zsebéből 2 VIP jegyet.
-Jó szórakozást.-rámosolyogtam a fiúra majd a jegyeket nézegettem.-Haver.Te aztán szerencsés vagy.-csak elnevettem magam és miután elköszöntünk izgatottan mentünk be a hatalmas kapun.
-Mire menjünk elsőnek?-kérdezte Sehun ahogy a térképet forgatta a kezeibe.
-Arra.-mutattam a már messziről látszódó hatalmas hintára.
-Miért pont arra?-csak karon ragadtam és töretlen jó kedvel húztam át az egész vidámparkon.
-Ó,basszus.-sóhajtottam ahogy megláttam a rohadt hosszú sort.
-Mit csinálsz?-fogta meg kezemet Sehun és húzni kezdet a sor elejére.
-Beálltam a sorba?
-Szerinted miért van VIP jegyünk?-megrántottam a vállam.-Mindjárt megmutatom.-a piros ruhás srácnak felmutatta a kártyát aki az övek becsatolásáért felelt és csak egy mélyet bólintott és bár pár szitkozódó szót hallottam a hátunk mögött nem nagyon bántottak mert nagyon kiakartam már próbálni.-Ennyire örülsz?
-Hogy a francba ne!-kaptam felé a fejem és amikor elindultunk kicsit inába szált a bátorságom de már nincs visszaút.Ahogy felértünk a tetejére átkaroltam Sehun karját és hangomat cseppet se visszafogva, üvöltöztem egész végig.Sehun se volt másképpen eléggé rábaszott a gyomrára ez a sok extrém dolog így miután a fele vidámparkot kipróbáltuk leültünk az egyik standhoz és jó pár óra óta most ülök le egy olyan helyre ami nem bassz fel a csillagok közé.
-Én..kivagyok.-hajtotta vállamra fejét.-Azt még megeszed?-mutatott a tányéron lévő ketchupos virslimre.
-Igen.-számba tettem a finom ételt de nem vitt rá a lelkem hogy megegyem mért Sehun kiskutya szemekkel meredt rám.-Csak mert jól érzem magam.-felé fordítottam fejem és az egyik végét bekaptam a virslinak a másikat pedig felemeltem jelezve Sehunnak hogy megkapja.
-Ó!-kajánul elmosolyodott és bekapva a kezemmel tartott végét, végig szemeimbe nézet miközben lassan egyre fogyott a virsli és ahogy összeért ajkunk lecsuktuk szemeinket.Az egyik keze arcomon volt míg a másikkal az ölemben lévő kezemet fogta,én a tarkójára simítottam szabad kezemmel.Nem hagytam sokáig hogy élvezze a dolgot hisz csak az első randinkon vagyunk..meg már elég sokan néznek minket.Ha jól hallottam akkor még képet is nyomtak rollunk.
-Mehetünk?-álltam fel mosolyogva.
-Hova ilyen sietősen?-rántott egyet rajtam így ölébe estem.-Ráérünk.-suttogta ajkaimra de betapasztottam száját.
-Az első randin már ennyire előre akarsz ugrani?-húztam fel szemöldökömet.
-Nem.-felálltunk és inkább mentünk is a következő helyre.Este 7-ig elszórakoztunk a vidámparkba és én teljesen abba a hitben voltam hogy most már hazamenyünk de Sehun máshogy tervezte a dolgokat.
-Miért jöttünk ide?-egy park bejáratánál állva meredtem a mellettem állóra.
-Ne kérdezősködj.Inkább gyere.-Összekulcsolta ujjainkat és így mentünk, nem bántam elvégre sötét volt.Ahogy egyre haladtunk beljebb egyre többen lettek és a központba érve megláttam úti célunkat.-Na mit szólsz?
-Tetszik.-sorba álltunk és ahogy megkaptuk a paplanunkat leültünk két szabad székre és magunkra terítettük, 10 perc múlva már vetítették és a hatalmas vászonra a filmet. Egy 1980-as években játszódó szellemes film volt és szerencse hogy feliratos volt mert hangosan ,,élvezzék a filmet" a mellettünk lévő páros.Szerencsére nem mi voltunk az egyetlen meleg pár itt így sokkal nyugodtabban bújtam Sehun mellhasához. Ajkaival átölelve szorított tartott. Vettünk egy kis adag pochont is amit én adogattam szájába.Néha félre ment mivel mindketten a filmet néztük így vagy elnevettük magunkat vagy csak morogva törődtem bele hogy még egy szem kárba ment.2 és fél órás volt a film és hiába volt jó,mert az volt.Majdnem elaludtam a végére.
-Baekhun.Vége van.-csak aprót bólintottam és miután visszavittük a paplant beestünk az autóba és hazáig ébren maradtam és Sehunnal beszélgettem.Nem akartam elaludni mert Sehun is álmos volt és elég rossz lenne ha elaludna vezetés közben. Hozzájuk mentünk és amikor megkérdeztem hogy miért nem tett le nálunk csak sejtelemesen elmosolyodott.
-Kai ott van nálatok és hát..tervezet pár dolgot ma estére.-elpirultam a gondolattól hogy barátom ép most...szerelmeskedik a párjával.
-Nem hiszem hogy D.O megadná magát olyan könnyen.-húztam mosolyra az ajkam.
-Nem?-húzta fel szemöldökét.
- Hidd el..nem vagyunk könnyen kaphatok.-kihívóan néztem szemeibe de mellőzve őt, kiszálltam a kocsiból és bementünk a házba.-Sziasztok.-a nappaliban csak páran voltak.Már éjszaka 12 óra volt,valószínűleg már alszanak a többiek.
-Sziasztok. Milyen volt?-mosolygott rám Xiumin miközben az ép elég nevetséges ,és bizar, pózban alvó Chanyeolt fényképezgette telefonjával.
-Jó volt.De nagyon kifáradtunk, ügye?-címeztem szavaimat Sehunak aki csak ásított egyet bólogatva.
-Mi megyünk is aludni.-karolta át derekamat.-Ti is menjetek.Már elég késő van.
-Igenis anyuci.-tisztelget Chen a konyhából felénk tartva.
-Ez bizar haver.Ne.t-rázta meg fejét és mi Xiuminnal kuncogtunk mert elég ciki helyzetbe hozta Chent.Sehun szobájában segítettem megágyazni majd egy kis civakodás után én mentem elsőnek fürödni, EGYEDÜL, elvégre ezért ment a vita mert ő már velem akart tusolni..na azt még ne drágám,majd pár hónap múlva.
-Mehetsz.-nyitottam be a szobába de egy alsóban lévő Sehunt pillantottam meg ahogy kinyúlva az ágyon alszik.Elmosolyodtam és lekapcsoltam a villany és miután az ágyhoz botorkáltam befészkelem magam Sehun mellé aki abban a pillanatban karjai közé zárt ahogy vízszintesbe kerültem.Engem se kellet ringatni égből álomba szenderedtem.Szomorúan vettem tudomásul hogy egyedül keltem, így kipattantam az ágyból és lementem a konyhába.Elég komás voltam így majdnem leestem a lécsöröl de szerencsére valaki elkapta hátulról a pólómat.
-Hékás! Ne olyan sietősen.-Kris elengedte pólómat miután stabil két lábakra álltam.Megköszöntem de valószínűleg alig hallotta mert szokatlanul be volt rekedve a torkom.Megköszörültem a torkom de csak még rosszabb lett....fasza.A konyhába érve láttam hogy Sehun a tűzhelynél tevékenykedik és mivel elégé bele volt merülve a kotyvasztásba észre se vett, csak akkor amikor hátulról átöleltem.
-Jó reggelt.-dörmögtem hátába.
-Neked is.-megfordult és elnevette magát.Meg se kérdeztem min nevet ilyen jót...tudom hogy rajtam.
-Mit csinálsz?-kukucskáltam a serpenyőbe.
-Gondoltam csinálok neked reggelit.-nyomot egy puszit homlokomra.
-Tényleg?Köszönöm.-leültem az asztalhoz és a tegnapi estéről beszélgettünk, nagy hangsúlyt fektetve a mellettünk lévő párosról.
-Nagyon dühös lettem amikor a wc-nél voltunk.
-Nem volt semmi komoly.A pasija tuti kioktatta otthon.-kuncogtam fel.Miután vége lett a filmnek én elmentem a wc-re és a mellettünk lévő páros egyik része is ott volt és hát,túlságosan megörült hogy találkozott egy ,,hozzá hasonlóval". Persze amikor Sehun bejött utánam eléggé félreérthető volt a szituáció mivel a fiú ölelgetett és én hiába mondtam hogy engedjen el nem hagyta.Pár perccel rá meg a fiú párja.Legalább jót szórakoztak a körülöttünk lévők mivel jó kis műsört levágtunk az biztos.Letette elém egy adag rántottát és helyet foglalat előttem.-Jó étvágyat.-jól eset hogy gondolt rám és bár állítása szerint nem tud főzni.Nagyon finom volt.-Azta!-csámcsogtam teli szájjal.-Nafon fifom.-mosolyodtam el hörcsög pofával aminek hála a velem szemben lévőből kitört a nevetés.
YOU ARE READING
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...