37.rész Modellkedés

762 82 3
                                    


-Ideje lenne mennem.-sóhajtva kelek fel a kanapéról és a többiek kíséretével kimentünk a ház elé.-Hétvégén jövök.-hajoltam ki a kocsiablakon.

-Várunk.Hajrá!-dudáltam ahogy elindultam és mosolyogva néztem a visszapillantó tükörből ahogy integetnek.Elég sok minden történt a mai nap.Ahogy hazaértem leültem a kanapémra és a laptopot ölembe véve rákerestem a farkasokra.Ahogy sejtettem....semmit nem találtam róluk.Már kívülről fújtam az összes tulajdonságát a rendes farkasoknak, csak ép attól nem tudtam semmit ami nekem kellet volna.A fürdővizet megengedtem magamnak és egy bő 1 órás fürdőben részesítettem magam.A történtek játszódtak le lelki szemeim előtt majd ahogy jobban elgondolkoztam az egyik részen , ijedten ültem fel a kádban és kiszállva belőle meztelenül rohantam a telefonomért. Suho számára rányomva lihegve toporogtam.

-Igen?

-A-amikor elmondtátok a dolgokat.Rám is tartozik az h-hogy...hogy teherbe birok esni?-dadogva markoltam rá telefonomra.

-Baekhyun késő van és ezt a dolog....lekel ülnünk és meg kel beszélnünk.-motyogta a telefonba.Gondolom nem volt egyedül.

-Válaszolj.Kérlek!-lélegzet visszafojtva vártam a válaszát.

-Igen.-lehunytam pilláimat és éreztem ahogy térdeim megremegnek.-Jól vagy?Baekhyun?

-P-persze csak egy kicsit....egy kicsit meglepet a dolog.-a fotelbe beleülve próbáltam lenyugodni,és nem úgy remegni mint egy nyárfalevél.

-Nyugodj meg oké?Majd hétvégén megbeszéljük.Most leteszem.Jó éjt!

-Jó éjt.-ölembe csúsztattam a telefonomat majd 5 perc üldögélés után rájöttem hogy rohadtul meztelen vagyok.A fürdőbe visszamenve felvettem a pizsamámat és az ágyamba bújva, magam köré tekertem a takarót és jól eső érzéssel hagytam had ködösítse el az állom az elmémet.

Nyakkendőmet igazítva léptem be az írodába.

-Jó reggelt!-köszöntem hangosan ahogy az íróasztalomhoz siettem.Ezelőtti hónapban kötött szerződést a cégünk az egyik divat magazinnal.A modellek hátterét, illetve a reklám grafikájáért felelünk.

-Ma 13-kor mennünk kel a fotózásra.-lépet mellém Choah.

-Mennünk?Nekem is kel?-mutattam magamra meglepetten.

-Igen.Mivel Mina lebetegedett és mindenki más azt se tudja merre áll a feje.Igen neked kel jönnöd.-nem nagyon akartam vitázni,mivel semmi kedvem nem volt.Inkább csak megadtam magam a nőstény ördögnek.Aki egyébként nagyon csinos és kedves.De ilyen esetben nem jó vele kötekedni.Hamar telt az idő így összepakolva a szükséges dolgokat elmentünk a fotóstúdióba ahol 10 perc várakozás után végre beengedtek minket a biztonsági örök és egy alkalmazott elkísért minket a megfelelő részleghez.Gyors bemutatkozás után végre a lényegről kezdtünk el beszélgeti a fotóssal,illetve a modellek menedzsereivel.

-A fő téma egy olyan ember napja, akinek tökéletes élete van.Imádják az emberek,szereti a munkáját,imádják a nők,tehetséges.Röviden egy állom nap!-nem hangzik rosszul,hisz amikor ehhez hasonló témájú újság akadt a kezemben az én gondolataim is elkalandoztak ilyen térre.

-Miután mindezt tisztáztuk.-sóhajtva álltunk fel az íróasztaltól.-Kérem nézzék meg a fotózásunkat.-mosolygott ránk a középkorú férfi.

-Természetesen!Elvégre mi fogunk dolgozni rajta.-mosolygott rá Choah. Leültünk két szabad székre ,ami szemben volt az általunk tervezet vászonnal.Ép egy női modell állt előtte szélesen mosolyogva.

-EZT MEG HOGY ÉRTI?!-mindenki az ajtó felé kapta a fejét,velünk az élen.

-Sajnálom de nem akar részt venni a fotózáson.Személyes okok miatt. Tessék a szerződés.-nyújtotta a borítékot a kosztünős nő az úgy szint ilyen ruhában lévő nőnek.

-Kitörölhetem a seggem ezzel!Nekünk most kel egy modell!Holnapra már készen kel lennie a képeknek!-idegesen tört tökéletesen kifésült hajába és fújtatva nézet körbe.-Valaki keressen egy modellt!5 perc múlva nem lesz itt egy modell KIRÚGOK MINDENKIT!-és ezzel a végszóval kiviharzott a teremből.Egyből káoszt lett és azt se tudták mit csináljanak.

-Szerintem ennyi bőven elég volt nekünk.Menjünk vissza.-fogtam meg Choah karját és elhagytuk a termet.

-Szegények.Elég rossz nap előtt állnak.-sóhajtott Choah.

-Hát ez már csak ilyen szakma.-fordultam hátra hozzá.-Ó ,e-elnézést!-hajoltam meg azonnal ahogy odafordultam az alak felé akinek szerencsésen nekimentem.

-Te.-mutatott rám.-Gyere velem!-megragadta karomat és időm se volt reagálni rá már ismét a nemrégiben elhagyott teremben találtam magam.-Ő nem jó?-mutatott rám a fiú.

-Te meg mégis hol voltál?-kiáltott rá egy nő majd mellénk sietett.-Hümm...nem is rossz.-mért végig.-Mi a neved?

-Byun Baekhyun.-motyogtam még mindig sokkos állapotban.

-Rendben.Baekhyun,te leszel most a modellünk.-kikerekedett szemekkel meredtem rá.

-HOGY MI??

Ma reggel amikor felkeltem nem gondoltam hogy kifestve,méreg drága ruhákban fogok pózolni egy fotósnak aki örömteli kiáltásokkal közli ha tetszik neki az ép felvett új póz .Choah telefonjával készített pár képet rólam de miután a leggyilkosabb tekintettemmel meredtem rá eltette telefonját és csak nagyot nyelve mosolygott rám bocsánatkérően.Bár azt az ábrázatot adom hogy nem tetszik ez az egész....rohadtul bejön.Ahogy kattannak a gépek,ahogy engem figyel a sok szempár és a tudat hogy most helyes vagyok.Piszkosul tetszik!

-Rendben ez eddig nagyon jó! 5 perc szünet utána jón a páros!-mindenki kihasználta azt a parányi 5 percet és leült valahova pihenni,elment kávét venni vagy ép valami más dolgot csinált.

-Olyan vagy mintha már évek óta ezt csinálnád!-támadott le egyből Choah.-Olyan magabiztosan álltál ott és magabiztosságot sugároztál!Nagyon jó képek lettek.-elmosolyodtam és leültem mellé a kanapéra.-Mintha neked találták volna ki a modellkedést.

-Ez csak egyszeri alkalom.Nem kel túlozni.-ahogy letelt az őt perc mindenki visszaállt a helyére és miután rám adták az új összeállítást a stylist.-T-te?-meglepetten néztem arra a fiúra aki ide visszahúzott.

-Te?Neked csak H-Y-U-N-G! -bólintottam egy aprót és a fotózás végéig hozzá sem szóltam a sráchoz.Eléggé beképzeltnek tűnik.

-BAEKHYUN LAZÍTS!-kiáltott nekem a fotós amit meg is étek. Szinte csak egy helyben állok és nem merek mozdulni.Az a f...vagyis a munkatársam! Nem tudja mi az hogy visszafogni magunkat, és közli a nemtetszését minden egyes mozdulatomnál.

-Amatőr.-lenéző tekítettét magamon éreztem és itt betelt a pohár.

-Na ide figyelj te hülye is pöcs!-megragadtam pólója nyakát és mivel egy fejel magasabb volt nálam ,lehúztam annyira hogy szemmagasságban legyünk.-Igazad van.Amatőr vagyok hisz kemény fél órája lettem modell és hogy tudd, kurvára mennék már a dolgomra.Szóval a sznob kis pofádat tedd alap állásba és végezünk ezzel a szarral!-ellöktem és miután mindenki feleszmélt a sokkból folytattuk a munkát, bár tisztán lehetett érezni hogy megváltozott a légkör a teremben.

-Mégis mit műveltél?Megörültél?-sipítozott mellettem Choah ahogy haladtúnt a villamoshoz.

-Nyugi már,csak kiálltam magamért.Meg amúgy is!Nem árt ha néha helyreteszik azt a beképzeld faszt.-sóhajtottam és szerencsére leakaszkodott a dologról Choah és valami teljesen más dologról kezdet el mesélni nekem.Persze nem figyeltem rá,mint általában.Persze ne értsetek félre. Szeretem Choaht , de most nem vagyok olyan hangulatban hogy azt hallgassam hogy a barátnője hogy kiakadt az exbarátja miatt blablabla......

A farkas fiú (SeBaek)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant