21.rész Lazulj el és táncolj

861 91 5
                                    


-Drága cukorborsó szemem, a buli!A buliba baszd meg!-ahogy megvilágosodtam egyből kiugrottam az ágyból.

-Na végre rájöttél!-lökött meg finoman Luhan ahogy mellé léptem.-Hol vannak azok a ruhák amiket vettél?

-Már kikészítettem.-leakasztottam a hátsó fogasról a ruhákat és a fürdőbe mentem.Életemben nem siettem ennyire mint most, de hiába döntöttem meg az öltözködési rekordomat, így is késésben voltan.Szerencsére D.O-nak is segítettek a fiúk így már harci díszben rohantunk ki a ház elé ahol a kocsik parkoltak.Ahogy szálltam volna be a KaiSoo páros után valaki megfogta a vállamat.

-Mi ezzel megyünk.-mutatott ara a kocsira amivel randizni voltunk. Sehun és én hátul ültünk,Chanyeol vezetett mellette pedig Luhan ült.-Jól áll ez a póló,máskor is felvehetnéd.-simítót végig a mellhasamon.

-Én azt hittem hogy annak örülnél ha nem lenne rajtam.-pár pillanatig fapofával ült de ahogy leeset neki amit mondtam szélesen elmosolyodott és egy csókot nyomot ajkaimra.

-Hát nem tagadom...ez a verzió is tetszik.-belekuncogott a fülembe.

-Ne itt gyerekek!-szólt ránk Chanyeol. Luhan csak nevetve nézet  hátra és kacsint egyet nekünk.Ahogy beértünk a városba én irányítottam Chanyeolt hogy merre menjen, a többiek utánunk jöttek így senki nem keveredett el a forgalomban.Nagy nehezen találtunk parkolót majd pár perc séta után megérkeztünk a szórakozó hely bejáratához.Persze nem engedtek be minket olyan könnyen a biztonsági őrök, dobtam egy SMS-t GD-nek aki ahogy megérkezett szoros ölelésbe vont.Reménykedtem hogy leszokott a régi rossz szokásáról de amikor D.O-t ölelte át a kis pingvin ajkaira hajolt. Kai egyből ugrott és eltaszította D.O-tol.

-Még mindig nem szoktál le erről?-D.O csak halványan elmosolyodott és összekulcsolta Kai-al az ujjait.

-Nem igazán.-csúsztatta tarkójára kezét.-Mindenki itt van a bandából.Már nagyon vártak titeket.-összenéztünk D.O-val. Mindketten tudtuk hogy nem fog nagyon tetszeni a többieknek a régi barátainak.G.D után mentünk aki a karunkra ragasztotta a karszalagjainkat ,hogy biztos ne kössenek belénk később.Rengeteg ember volt, de nem is csodaálom.Gyönyörű lányok táncoltak a színpadon, a zenek a legjobbak voltak és a fények tökéletes hangulatok adtak.Az egyik sarokban lévő asztalhoz mentünk ,amit félkörbe kanapé vett körbe.

-Na kik vannak itt?-ránk néztek a már jókedvem lévő fiúk, illetve lányok és hangos éljenzésbe kezdtek.Körbeölelgettünk mindenkit és ahogy T.O.P elé kerültem, nem igazán tudtam mit kellene tetten.Felém nyújtotta a kezét amit elfogadtam, és csak szélesen mosolyogva ráztunk kezet.

-Jó újra látni.-régen a mi kis bandánk ,,vezére" volt T.O.P és hát ,az utolsó középiskolás évünkben felfedeztük ,hogy nem csak barátságot érzünk a másik iránt.Persze ez már csak a múlt, ahhoz az érzéshez amit Sehunért érzek, össze se bírnám hasonlítani a T.O.P által okozott régi érzelmeimhez.Az említett mellettem termett és egész este itt volt velem.Ahogy gondoltuk nem nagyon csipázzák elsőnk Layék a többieket, de pár pohár után már úgy viselkedtek mintha már ezer éve ismernék egymást.Kiderült hogy P.O-nak és Hyunanak már családja is van.És még 3 embernek alakulóban van.Örülök hogy sikerült megtalálniuk a párjukat és hogy boldogok.

-Jöttök táncolni?-hajolt arcom elé a MinKi.

-Persze!-megragadtam Sehun karját de ő tiltakozott így nem nagyon erőltettem a dolgot.D.O Kaival táncolt ,így nem zavartuk meg őket. MinKi Luhanhoz tapadt, nyilván bejön neki az őzike.Én Suho felé fordultam és vele kezdtem el táncolni.

-Na kibékültetek?-hajoltam közelebb hozzá.

-Igen.-mosolyodott el.-De még pár dolgot meg kellene beszélnünk.

-Értem.Szurkolok!-csak elnevette magát és ahogy észrevettem egy fiút aki eléggé közel táncolt Suho mögött.Ezt ő s észrevette és kicsit ijedten nézet rám.Intettem neki hogy menjünk arrább és szerencsére vette az adást a csávó ,és nem követett minket.-Ne feszengj!Csak ahogy jól esik!-Suho eléggé mereven táncolt így közelebb léptem hozzá és csípőjére tettem kezeimet.-Csak lazán!-bólintott és próbálta utánozni testmozgásomat.Nem vettem le róla kezemet elvégre így legalább vágják majd a körülöttünk lévők hogy nem éri meg próbálkozni.Lassan sikerült végre levetnie gátlásait és élvezni a zenét.Egy széles mosollyal díjaztam a már csábítónak ható mozdulatait.A többiek felé nézem és majd kitört belőlem a nevetés ahogy megpillantottam szerelmem és Lay arckifejezését. Tao a tömeget fürkészte így én intettem neki hogy jöjjön de nem látott minket így Suhoval a nyomomban odamentünk hozzá és megragadtuk két oldalt.

-Szabad egy táncra?-karolta át Suho a nyakát.

-Hát..nem is tudom.-megforgattam szemeimet és nevetve megpaskoltam hátsóját.

-Látod őket?-mutatott a tömegbe,pontosabban MinKire és Lunra akik már eléggé össze gabalyodva táncoltak.

-Nekem inkább az szúrj ki a szemem!-mutatott Suho a cseppet sem nyugodt kinézető Chanyeolra aki az előtte lévő embereket ellökte maga elöl, és egyenesen Luhanékhoz tart.

-Ajaj mi lesz itt.Nem kellene szólni valakinek?-fordult meg Suho tekintetével , gondolom, Layt keresve.

-Dehogy.Csak nézd.-Chanyeol ahogy odaért elrántotta Luhant és....megcsókolta.

-MI A SZAR???-kezdtünk el ordítozni majd ölelkezve ugrálni..komolyan mit valami rossz picsák.

Ahogy itt álltunk most éreztem meg hogy menyire kivagyok fáradva. Suho az még bírta így visszament Taoval a tömegbe én inkább leültem Sehun mellé, aki egyből kezembe nyomot egy poharat.

-Nincs jó kedved?-simítottam végig karján.

-Mi?Ja nem, csak nem igazán voltam még ekkora buliban.Jól esik nézelődni.-kortyolt bele italába.

-Nézelődni a piacon kel.Kicsit pihenek utána örülnék ha táncolnál velem.Elvégre eddig neked táncoltam.-tettem mellhasára kezeimet.

-Ó.Akkor azok a szexi csípőtekergetéseket nekem szántad?-mosolyodott el és rásimított arcomra.

-Nem anyámnak.Tökfej.-csak kuncogott megjegyzésemen és ajkaimra hajolt.Az alkohol teljesen más ízet adott a csókunknak.A szokásos édes helyet most kesergés,savanyú volt, de mégis begerjedtem tőle. Ölébe ültem és nyakát átkarolva mélyesztettem el csókunkat. Sehun furcsa módon nem volt mohó, csak kiélvezte a helyzetet és finoman ízlelgette ajkaimat.Nyelvcsatánk is inkább puhatolódzó volt mit hogy harcias.De nagyon tetszett az ez oldala is.-Akkor,-váltam el tőle.-Jössz táncolni?

-Nem úszom meg igaz?-nyögte fel miközben kezénél fogva húztam be a tömegbe.Ahogy megállok szembefordulok vele és karjaimat átvetve nyaka körül átadom magam a zenének. Sehun is felveszi a ritmust és csípőmre teszi kezeit.Ahogy testünk össze-összesimul néhány pillanatra,ahogy csillogó szemeibe meredek,ahogy végignyal ajkán és erősebben belemarkol fenekembe.Teljesen  elveszítem a fejemet, hátat fordulva hátsómat nekinyomom férfiasságának és cseppet sem finomkodva, a legjobb tánctudásomat és csábomat elővéve kezdek el táncolni.Elnyerhette tetszését mert erősen magához nyomot így fenekemmel dörzsöltem minden egyes mozdulattal férfiasságát. Sehun a fülembe nyögött illetve csókokkal borította el bőrömet.

-Megbántad hogy eljöttél velem táncolni?-fordulok vele szembe miután vége a számnak.

-Úgy nézek ki?-mutat magán végig.Nevetve megölelem. Mondjuk szegény elég nyúzott állapotban van.Arca kivan pirulva , az ing ami rajta van ,felső két gombja kivan gombolódva és a kisebbik fele is elég jól érzi magát a feszülős nadrágban.

-Ó,ez még csak a kezdet.Ha régebben ismerkedünk volna meg azt hiszem kikészültél volna.

-Dehogy.-ölel magához.-Nekem tökéletes hogy most ismertelek meg. Így is-úgy is melletted fogok megöregedni.-szívem kihagy egy ütemet majd eszeveszett gyorsaságban kezd el dobogni.Félve teszem tenyeremet szívemhez hisz bármikor kiszakadhat a helyéről.

Istenem..Oh Sehun, mikre nem vagy képes!

A farkas fiú (SeBaek)Onde histórias criam vida. Descubra agora