27.rész

818 83 0
                                    


-Tetszik?-kérdezte pimaszul.

-Igen.-mosolyodtam el féloldalasan.Eddig tartott a félénk Baekhyun,végre visszatértem!

Közelebb mentem hozzá és nyakát átkarolva ráhajoltam ajkaira.Olyan jól eset most megcsókolni,mindig ő kezdeményez és végre ezt is megtettem.Kezét hátamra tette és óvatosan kezdet el simogatni.Nem volt követelődző ,hagyta hagy csináljam úgy ahogy én akarom és ez tetszett.Tetszett hogy ennyire számít neki a véleményem.Megnyaltam alsó alsó ajkát így bebocsátást nyertem szájába.Nyugi Baekhyun csak csináld úgy mint régen.Visszaemlékeztem azokra az estékre amikor ép valamelyik lányt döntöttem meg és próbáltam visszaidézni azt az érzést.Megmutatom én Sehunak hogy nem csak mondtuk hogy mennyire imádtak minket a lányok,megmutatom neki miért akartak annyira az ágyamba kerülni .Hajába túrtam és kicsit hátra húztam fejét ,egy nyögést kicsalva belőle.Rácsókoltam állára ,majd végig le a kulcscsontjáig onnan  pedig vissza nyakára,végül a legjobb nyelvezési technikámat elővéve kényeztettem. Sehun erősen markolászta fenekemet és amikor erősebben megszívtam ajkát , ő a fenekemen kínzott vissza engem.Elváltam tőle és széles mosollyal néztem a nyálcsíkot ami ajkaink között volt.Csillogó szemekkel nézet engem ahogy végigsimított arcomon.

-Ez..huha!-sóhajtott fel.-Nem is tudtam hogy tudsz ilyeneket.-ölelt magához.

-Sok mindent tartogatok még neked.-mosolyodok el.-De minden időben.-elválok tőle és kiszállok a kádból.-Már kihűlt a víz.-ő is belátta hogy már cseppet sem meleg a víz.Az egyik törölközőt felkaptam és elkezdtem törölgetni testemet.Szemem sarkából Sehunra pillantottam aki ép kiszállt a kádból.-SEHUN!-kiáltottam és szám elé kaptam kezemet.Hangos nevetésben kezdtem mivel piszok zavarban voltam.

-Ne neves.Ez a te hibád.-mögém lépet és fenekemnek nyomta férfiasságát.-Túl vonzó vagy.-súgta a fülembe és farpofáimat széthúzva ,bejáratomhoz illesztette férfiasságát.A vér is megfagyott bennem.Megfordultam és eltaszítottam magától.

-Mégis mit csinálsz?Ha?-cseppet sem nyugodt hanggal vontam kérdőre.-Ezt ne csináld.-hozzádobtam az egyik törölközőt és bár még vizes voltam ,magamra kapkodtam a ruhákat és mit sem törődve Sehunnal kimentem a fürdőből.Idegesen túrtam hajamba és mivel nem mehettem vissza Sehun szobájába de a többiekkel se akartam lenni, kimentem a hintaágyra.Szerencsémre nem volt ott senki így egyedül bírtam lenni.Nem tusom hogy jól tettem-e hogy ellöktem magamtól. Úgy érzem hogy jól tettem de tényleg én provokáltam. Végigfeküdtem a puha anyagon és a sötét eget néztem.-Miért ilyen zavaros minden?-tettem fel magamnak a kérdést.Sikerült megbeszélnem Sehunnal a dolgokat és minden olyan jól ment most meg...megint megbántottam.Megbántottam mert nem tudom átadni magam,a büszkeségem nem engedi. A régi Baekhyun akar feltörni belőlem de tudom hogy abból csak a baj lesz.Így vagyok jó ahogy és ezt kellene megtartanom.Remélem hogy hamar helyreálnak a hormonjaim és sikerül elhatároznom magam.Addig.....addig kérlek Sehun maradj mellettem.Ígérem nem kel már olyan sokat várnod.Csak még egy kicsit várj rám.

Csendesen járkáltam a házban.Miután ittam, felmentem az emeltre és benyitottam Sehun szobájába.Bemásztam mellé és betakaróztam.Egyenletesen vette a levegőt , alszik.Bár éjszaka van kibírom venni teste vonalát a gyenge holdfénynek köszönhetően.Arcából óvatosan kisöpröm haját és gyengéden cirógattam orcáját.

-Szeretlek.-bár tudom hogy alszik ,jól eset ezt kimondanom.-Az én farkasom.-kuncogtam halkan majd mellhasára tettem fejemet és mosolyogva aludtam el.

Hamar kidobott az ágy magából,pontosan 7:23-kor.Lementem a konyhába és nekiláttam a reggelinek.Bűntudatom van a tegnapi miatt..ő tényleg csak segíteni akar és én nem vagyok képes fejlődni.Ahogy megsütöttem a tojást , a szalonnát rátettem és paradicsomot is szeleteltem mellé.Két tányérral csináltam, egyet magamnak és persze Sehunnak. Előkotortam egy tálcát és rátettem a két tálat.Narancslevet is öntöttem így duplán odafigyeltem miközben jöttem fel a lépcsőn.Én se tudom hogy de sikerült kinyitnom az ajtót és mosolyogva fogadtam Sehun komás tekintetét.

-Jó reggelt.-mosolyogva sétáltam mellé.

-Neked is.-dörzsölte meg szemeit.-WOW!Hát ez?-mutatott a tálcán lévő reggelire.

-Neked csináltam.Olyan ,,bocsánat hogy hülye voltam és nagyon szeretlek szóval bocsáss meg" reggeli!-elvette tőlem a tálcát és az éjjeliszekrényre tette majd behúzott maga mellé az ágyba.

-Butus.Nekem kellene bocsánatot kérnem.Nem fogtam vissza magam.-nyomot egy puszit arcomra.-Köszönöm hogy gondoltál rám.-megkönnyebbültem hogy nem lett belőle nagy dolog.Megreggeliztünk és miután átöltöztünk lementünk a többiekhez.

-Még nem is mesélted hogy ment a meghallgatás.-csapot a combjára Luhan. Úgy tűnik már kibékültek Chanyeollal, még ma kifogom faggatni.

-Hát elég jól szerintem.4 napon belül jelezni fognak hogy hogy sikerült.

-És mit kérdeztek,tetszetek a rajzaid nekik?-Kris mint valami pszichológus úgy ült előttem.Elmeséltem nekik amit fontosnak gondoltam és BamBamrol is meséltem nekik.

-Azt mondta hogy a nyomdászathoz is jelenkezet és remélem hogy sikerül neki mert nagyon megkedveltem.-mosolyodok el ahogy az említett személy széles mosolya lebeg előttem. Sehunak nem nagyon tetszhetett ez a dolog mert feltűnően bujt hozzám és cseppet sem törődve a többiekkel kezdte el csókolgatni nyakamat.-Na!-szóltam rá, egy erőset szívott boromon és egy kisebb lila foltot hagyott rajtam.-Porszívó.-csaptam rá combjára.

-Menjetek szobára.-dobott hozzánk egy párnát Chen.

A farkas fiú (SeBaek)Onde histórias criam vida. Descubra agora