-Akkor miért nem akarod?-tudtam hogy ez a kérdés fog következni.
-Sehun én...hogy is mondjam.-köszörültem meg torkolat.-Ügye amikor megfürdettelek meg amikor ilyenek voltak.-istenem ezt nem tudom elmondani neki.Nagyon kényelmetlen lesz.
-Baek nem értem.-rázza meg a fejét.Nagy levegőt veszek és fejemet felemelve szemeibe nézek.Most vagy soha!
-Túl nagy!Amikor láttam akkor fel se állt és akkor is tök nagy belém se félne!Basszus ha csaj lennénk akkor is szétszakadnék nem hogy így fiúkét!-mutatok magamra.
-Most...jól értem hogy az a baj hogy túl nagy a...?-elpirultam és bólintottam egyet.Arcomat tenyerembe temetem és felhúzom térdeimet.
-Ne neves tudod milyen nehezemre eset elmondani!-kezdtem el puffogni a párnámba.
-Kicsim ennek inkább őrülnöd kelen nem?-fogja le kezeimet.
-Nem az hogy nem örülök csak.Na inkább hagyjuk!-bebújok a takaró alá ahova Sehun is követ.
-Fürödj velem.-suttogja fülembe.-Legalább szokod a méretem.-csókol bele fülembe.
-J-jó.-lehet meg fogom bánni de..legalább ezt megadhatom neki.
-Komolyan?-rántja le rollunk a takarót.
-Komolyan.De ha bármit csinálsz!-mutattam fenyegetően.-Nem lesz amit belém tömködj!-csak elnevette magát majd miután adott nekem pizsamát és a sajátját is megtalálta elindultunk.Én elmentem még inni de Sehun a fürdőbe ment.
-Vannak bent?-mutatott az fürdőszoba ajtajára és a nappaliban lévőktől várta a választ.
-Nincsenek.-jött ki az említett helységből Xiumin.Én elöblítettem a poharat és miután erőt gyűjtöttem megindultam a fürdő felé.
-Sehun van bent.-szólt rám Suho.
-Tudom.-mosolyogtam rá majd benyitottam.A többiek csak elkezdtek ujjongani amitől én csak nevetve léptem be a fürdőbe.Becsuktam az ajtót magam mögött és egy halvány mosolyt küldtem Sehunnak aki ép a csapot zárta el.Szóval fürödni fogunk..én azt hittem tusóluk.
-Gyere.-intett nekem.Csak lassan elé lépkedtem és elpirulva néztem fel rá.-Túl cuki vagy!-szorított magához.Én csak viszonoztam gesztusát és magamban ép ordítoztam magammal hogy tökösödjek már meg és ne viselkedjek úgy mint egy kis csaj.Egész életemben össze-vissza dugtam minden lányt most meg egy együtt fürdés gondolatától úgy remegek mint egy nyárfalevél.
-Nem fürdünk?-tolom el magamtól Sehunt annyira hogy a szemeibe bírjak nézni.
-De.De fürdünk.-mosolygott rám.-Szabad?-ragadja meg pólóm alját.Bólintottam egyet és felemelve kezeimet engedtem hogy levegye pólómat.Én is ugyan ezt tettem mint ő csak annyi különbséggel hogy én vele ellentétben remegő kezekkel húztam le róla az anyagot.Persze ő csak egyre szélesebben mosolygott ahogy elpirult fejemet nézhette.-Ne izgulj ennyire.-szorította meg a kezem.Nagy levegőt vettem és nadrágövét kicsatolva lehúztam sliccét és nadrágját.Na eddig tartott a nagy magabiztosság.Amikor szembe találtam magam boxerével felálltam és hátat fordítva neki eltakartam arcomat.
-Nem bírom.-nevettem fel kínosan.-Mindjárt meghalok annyira zavarban vagyok.-annyira gáz vagyok.Nem csodálkoznék ha kiröhögne és itt hagyna a francba.Ilyen bénával ki foglalkozna?A gondolatomból két ölelő kar hozott vissza a valóságba.
-Semmi baj.Csináljuk lassan.-fordított maga felé.-Oké?
-Rendben de nem ígérek semmit.-én húztam le magamnak a nadrágot és a boxert is addig Sehun megszabadította magát az utolsó ruhaneműjétől és beleült a vízbe.Éreztem tekintetét testemen de erőt vettem magamon és beültem én is.Hátamat mellhasának döntöttem és próbáltam megnyugodni.Éreztem hogy szíve milyen gyorsan ver és mivel két lába között voltam csípőmnek nyomódott férfiassága.-Megmossam a hátad?-oldalra fordítottam fejem hogy rálássak arcára.
-ühüm.-bólintottam egyet és a következő percekben csak élveztem tevékenységét.-Nagyon jól esik.-motyogtam miközben vállamat dörzsölte a szivaccsal.
-Örülök.-nyomot egy csókot tarkómra.-Most te jössz!-meglepetten fordultam meg de csak Sehun háta fogadott.Remegő kezekkel megfogtam a szivacsot és nekiláttam háta tisztításának.Sikerült megnyugodnom így már nem remegtem.Kezeimmel is dörzsöltem hátát,vállát,oldalát.Nem is olyan vészes,azt hittem hogy végig ilyen beszari leszek.Boldogan elmosolyodtam és amikor szembefordult velem Sehun akkor is csak mosolyogtam.A tusfürdőből nyomtam kezemre és mellhasát is elkezdtem finoman simogatni.Nem bírtam betelni a látvánnyal,egyszerűen annyira tökéletes a teste.A hasa kockás és a széles vállától elbírok élvezni,mintha nekem találták volna ki.
-Tetszik,-kérdezte pimaszul.
-Igen.-mosolyodtam el féloldalasan.Eddig tartott a félénk Baekhyun,végre visszatértem!
YOU ARE READING
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...