Lassan sétáltam fel a lépcsőkön és ahogy emelgettem a lábaimat elcsodálkoztam hogy nem rohadtak eddig le,bár szerintem amire felérek a lakásomig addigra már meglesz.A kulcsomat előkotortam a zsebemből és miután pár perc szenvedés után kattant a zár sóhajtva léptem be a lakásba.Bár butaság tudom,de reménykedtem hogy ahogy belepek a nappaliban találom Sehunt ahogy a kölykökkel játszik.Elég hülye gondolat...főleg úgy hogy az elmúlt napokban ezt álmodom.Belépek munka után a házba és az eddigi fáradságom egy szempillantás után eltűnik és boldogan társulok párom mellé.
A kávét kiöntve halkan dúdolom a rádióból szóló számot.A megszokottaknál is csendesebb most minden.A félős természetemnél fogva persze egyből szellemekkel és démonokkal telt meg a ház és minden működő villanyt felkapcsoltam a lakásban.
-Ne félj már.Nincs itt semmi.-suttogtam magamnak miközben a a fal mellet lépkedtem azzal a szándékkal hogy kimegyek a nappaliba.Mivel ott hagytam a telefonomat.A kanapéhoz érve fellélegeztem és a telefonomat kezembe véve vissza ,,mentem" (azaz rohantam) a szobámba.Miközben a könyves szekrényben kutakodtam valami jó könyv után majd kiugrott a szívem ahogy megszólalt a telefonom.-Jó anyját.-lehuppantam az ágyra és mosolyogva vettem fel.-Helló.
-Szia drágám.Én vagyok az.-Sehun hangját halva jóleső érzés fogott el.-Haza kel jönnöd.
-Valami baj történt?
-Nem,nem nyugodj meg!Csak...tudod.-hangja elhalkult a monda végére.
-Sehun mi történt?
-Gyere haza.
-M-miért?-vágtam rá egyből.
-Tudom hogy gáz és nem akarlak kínos helyzetbe hozni!-összevont szemöldökökkel reagáltam Sehunt hallgatva.-Már régóta együtt vagyunk.É-és nem nagyon haladtunk tovább OLYAN téren.-ahogy leeset a tantusz mire is akar kilyukadni, nevetést visszafojtva emeltem el a telefont fülemtől és kellet pár másodperc amíg rendeztem vonásaimat.
-Ha jól értem.-köszörültem meg torkomat.-Azért akarod hogy hazamenjek, mert kanos vagy.-nem mondott semmit ,néma csend volt majd percek múlva végre válaszolt.
-Igen.-kitört belőlem a nevetés és bár Sehun sipítozott a vonal másik végéről hogy ne nevessem ki nem tudtam mit kezdeni magammal. Könnyeimet letöröltem arcomról és miután lenyugodtam kihangosítottam a telefonomat.-Olyan gonosz vagy!
-Te meg kanos!-még mindig nevettem de már visszafogottabban.-Bocsi de már nem birok hazamenni.Csak szombaton megyek majd.
-Akkor..........legalább egy képet küldesz?-zavaromban elnevettem magam és nem akartam elhinni mikre nem kér Sehun.
-Pontosan...milyen képet is kérsz?-beharaptam alsó ajkamat és már kíváncsian vártam a válaszát.
-Látszódjon.....sok minden látszódjon.-megköszörültem torkomat majd erőt vettem magamon.
-Leteszem.-nem vártam meg mit mond hanem kinyomtam a telefont és pár percig még ültem a kanapén.-Gyerünk Baekhyun. Vonzónak kel lenned.-ütögettem meg arcomat és a fürdőbe mentem.Arcot és fogat mostam és a sminkekhez nyúlva alapozóval elfedtem azokat a ronda pattanásokat az arcomon.Szemtussal csodákat tudok tenni és ez most is meglátszott.A szobámba menve felkaptam azt a rövidnadrágot amit még régebben a napozáshoz vettünk D.O-val és egy lenge fehér pólót.Leültem az ágyamra és ezernyi képet csináltam magamról majd a legjobbakat,amiket több perces válogatás után kiválasztottam.Remegő ujjakkal küldtem el Sehunnak.
Gombóc nőtt a torkomban ahogy figyeltem kakaotalkon ahogy jelzi,Sehun éppen ír.Meglepetésemre ő is egy képet küldött,már sokkal szexibb és vonzóbb volt mint az én képem.
ESTÁS LEYENDO
A farkas fiú (SeBaek)
FantasíaByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...