Ebéd előtt már hazaindultam , elégre sok mindent kel mesélnem D.O-nak. A házba belépve kellemes illat csapta meg orromat.A konyhába siettem és ahogy sejtettem. D.O sütit süt!!
-Helló!-ugrottam be a helységbe.
-Ne ijesztgess!-rezzent össze D.O.
-A raszta szexistened hol van?-D.O csak ijedten nézet rám, amit nem tudtam hova tenni.
-Itt.-Kai kuncogva lépet elém.Na ez,kicsit ciki.-Szerintem megyek.-ölelte át D.O-t.Fülébe súgott még valamit majd egy csókot nyomva ajkaira elbúcsúzott tőle, intet nekem egyet és már el is tűnt.
-Milyen volt az este?-tette le elém az ép készen lévő süti adagot.
-Ezt én is kérdezhetném?-elpirult.Tuti lefeküdtek.-Mi jót csináltatok?-meg jobban elvörösödött és kicsit dühösen nézet rám.
-Tudom hogy tudod.-felnevettem és megveregettem a hátát.
-Na hyung. Mesélj ,milyen volt?-izgatott lettem elvégre nekem se volt még részem ilyesféle kapcsolatban.Persze csak fiúk esetében,ha értitek a célzást.
-Jó.-motyogta az orra alatt.-Igazából.Nem nagyon akartam de csak belementem és..nem bántam meg.-mosolyodott el.-Gondolom melyik részére vagy kíváncsi és.-fordult felém ,egyenesen szemeimbe nézve.-Csak kellemetlen volt.Nem volt fájdalmas.-most meg kellene nyugodnom de,de nekem a kellemetlen is ijesztő nem hogy a fájdalom.Elbeszélgettünk még erről a témáról de miután minden kihúztam belőle mindenki ment a saját dolgára.Este felé nem is tudom hány órakor csörgött a mobilom.Az egyik volt évfolyamtársam volt az hogy nincs-e kedvem elmenni a bulijára.Az apja nagyon gazdag így kapott egy szórakozó helyet amit két nap múlva nyitnak ki és állítólag nagyon sokan lesznek így még ma jelezzek neki és VIP jegyeket ad majd.
-Én már le vagyok punyadva. Nem vagyok akkora party állat mint pár éve.-nevettem kínosan a telefonba.
-Ugyan!Ez viccnek is rossz.-nevetett a telefonba.-Byun Baekhyun a bulik királya.Nincs az az isten hogy te ne tudj bulizni.-elnevettem magam és bár nem dobot fel annyira az ötlet, belementem elvégre rég voltam már és ki tudja.Lehet nem is lesz olyan rossz.D.O is elég gyorsan belement a dologba és miután megbeszéltük hogy a fiúkat is megkérdezzük, átindultunk hozzájuk.
-Sziasztok.-léptünk be a nappaliba.
-Sziasztok.-Chen és Xiumin videó játékoztak,Chanyeol a telefonját nyomkodta mellette pedig Suho olvasott egy könyvet.-Ilyen későn?-mosolygott Lay.
-Igazából.Kérdezni akarok valamit?-D.O felszívódott mellölem,gondolom Kaihoz ment.-Az egyik régebbi barátom megkeresett hogy nincs-e kedvem elmenni az új szórakozó helye megnyitó bulijára.Ma este kel szólnom neki hogy menyi jegyet kel elküldenie nekünk és arra gondoltam.-mi lesz ha kiderül hogy nem bír annyi jegyet adni? Elvégre csak VIP jegyekről van szó.Bár késő erről gondolkozni mert Chanyeol már szolt hogy folytassam mert már jó pár perce csak csendben ülök.-Arra gondoltam hogyha nektek is van kedvetek eljöhetnétek.-Chen és Xiumin örömtáncot jártak mivel,állításuk szerint nagyon régen voltak bulizni.
-Mi megyünk az biztos.-Csak bólintottam és felírtam a nappaliban lévők neveit.-Tao és Kris fent vannak a könyves szobában. Sehun szobájával szemben.-könyves szoba?Nem is tudtam hogy van ilyen nekik.A lépcsőn felmenve összefutottam Kai-al aki mondta hogy ő is jön. Lehet nem fog még egyszer meghívni ha leadom mennyi jegyet kérek.Gondolatomtól kuncogni kezdtem.Lassan nyomtam le a kilincset és kinyitva az ajtót és eltátottam a számat.Vörös szőnyeg fedi a padlót és sötétbarna színűek a bútorok, a falak fehérre vannak festve és pár festmény is helyet foglalnak a falon.
-Baekhyun.-Tao a kanapén ült és vele szemben a fotelben Kris.
-Sziasztok.Nem zavarok?
-Dehogy! Gyere csak!-paskolta meg Tao maga mellet a helyet.
-Azért jöttem mert megszeretném kérdezni nincs-e kedvetek eljönni bulizni.Az egyik barátom szórakozó helyére .VIP jegyeket kapnánk.-böktem meg Tao oldalát.
-Jól hangzik.-összerezzentem Kris rekedtes hangján.Már megszokhattam volna de egyszerűen nem bírom.A frászt hozza néha rám , az én kis cickány hangom mellet az övé olyan mint egy sárkánynak.
-Akkor titeket is beleszámolhatlak?
-Persze.-eddig 10-en vagyunk. Luhant nem is tudom hogy hol van..a többiek se mondták.Becsuktam magam mögött az ajtót és Sehun ajtajához léptem.Emeletem a kezemet hogy bekopogjak de akkor meghallottam Luhant.
-Ez nem lesz így jó Sehun .El kellene neki mondanod.-aggodalomtól csenget a hangja.Miről beszélhetnék.Nekipréselődtem az ajtónak és füleltem.
-Még nem lenne jó.Nem értené meg, majd...majd kicsit később.-sóhajtott Sehun.
-Mikor ? Tudod jól hogy ha lefeküdtök...akkor terhes lesz és még rá jönne a másik két dolog is.Nem bírná ki, ezért kellene lassan adagolni neki hogy mindenre legyen elég ideje.
-Tudom!-csattanást hallottam és majd rám hozta a szívbajt amikor elindult valamelyikük az ajtó felé.-De melyikkel kellene.Semelyik nem jobb a másiknál!Meg összefüggnek.Ha az egyiket elmondom akkor a másikat is mert akkor könnyebb lenne magyarázni.-egyre halkabban beszéltek és egy kis idő múlva már semmit nem hallottam.Miért nem beszélnek? Leakartam hajolni hogy benézhessek a kulcslyukon de ép akkor nyílt az ajtó.
-Baekhyun?-teljesen elsápadt Luhan ahogy meglátott.
-Szia.-most mit tegyek? Ha megkérdi hogy hallottam-e valamit mi lenne a legjobb válasz?
-Baek.-mosolygott rám Sehun. Összenéztek Luhannal ami teljesen természetes lenne ha nem hallottam volna a beszélgetést.Most viszont kicsit idegesített.
-Én megyek is.-kilépet a szobából Luhan és egy halvány mosolyt küldve lement az emeletről.Én csak játszódtam a tudatlant és leültem az ágyra. Sehun is ugyan így cselekedett és meglepetésemre végigfektetett az ágyon és felém mászott.
-Mit csinálsz?-döntöttem oldalra a fejem.
-Majd megtudod.-suttogta és ajkaimra hajolt.Belemosolyodtam a csókba és átkarolva nyakát húztam közelebb magamhoz.Bár fúrta az oldalamat a kíváncsiság miről beszéltek Luhannal, nem akarja még elmondani és nem erőltetem rá.Majd ha úgy érezni elmondja.Átadtam magam az érzéseimnek és hagytam Sehunnal hagy csinálja amit akar,de amikor már pólómtól akart megszabadítani fordítottam helyzetünkön.
-Még nem tartunk ott.-nyomtam egy puszit orra helyére.
-Igaz.-döntötte hátra a fejét a párnába.-De azért egy kicsit!-fordított vissza de két kezemmel vállára támaszkodtam és visszanyomtam az ágyba.
-Kárpótlásként most én jövök, de akkor lesz több.-mosolyogtam rá.-Na!-feküdtem rá.-Ne durcáz.-nyomtam egy csókot ajkaira.
-Nem durcázok.-motyogta két csók között.Lassan csókoltam és ahogy ő is beszállt a játékba, bátrabban kényeztettem ajkait.Amire áttértem nyakára már téptem alsó ajkát.Kicsit vérzett neki de csak lenyaltam dús ajkáról és visszahajoltam nyakához.Finomabban bántam vele, de itt is meg-megkínoztam kissé.Aprókat szívtam rajta, hisz ha olyan foltot hagyok rajta ami meglátszódik . Akar ő is akkor majd nekem és már tudunk hogy abból egy újabb harapás lenne.Ahogy állától pólója nyakáig végigcsókoltam nyelőcsöve vonalán hangosabban felnyögött.
-Baekhyun.-baljósan csenget a hangja de úgy voltam vele hogy még egy kicsi belefér....hát nem kellet volna ezt gondolnom .Sehun felült így hátrébb kerültem ,pontosabban az ölébe és ahogy beleültem megéreztem menyire kíván ,és ez elterelte a figyelmemet így csak fájdalmasan felnyögtem amiről belém hasított a fájdalom. Sehun fogai nyakamba mélyedtek, és erősen szorított magához.Nyöszörögtem az éréstőt, egy idő után csökkent a fajdalom de a szűrő érzés megmaradt.Pólóját erősen markoltam hátán,éreztem ahogy kihúzódik belőlem és elakadt a lélegzetem ahogy nyalni kezdte a vért.
-M-mit csinálsz?-nem akartam elhinni amit tesz.Hajába markoltam és elakartam rántani a fejét de nem engedte.Elidőzőt a nyakamnál és csak pár perc múlva húzódott el tőlem annyira hogy rám bírjon nézni.Szája véres volt.....az én vérem volt rajta.
VOUS LISEZ
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...