(3 évvel később)
-azt tedd le oda! - Lay és Kris nagyot nyögve tették le a nappaliba a kanapét.- rendben itt jó helye lesz.
- Baek ezeket hova tegyem ?- Chen állt az ajtóban két nagy vázával a kezében.
- az ablak alá tedd le őket kérlek.- miután letette őket már ment is a következő dologért. Én csak egy nagyot sóhajtva ültem le a konyhában az egyik székre.
- hogy van az én kis lakásberendezőm ?- ugrott be a konyhába Sehun.
-fáradtan.- egy csókot nyomot ajkaimra majd leült mellém.
- megcsináltuk a keret megnézed ?- szemei hevesen csillogtak az izgatottságtól.
- hogy a fenébe ne ?- felpattantunk és el is indultunk a ház háta mögé .
-takard el a szemed.- kezeivel eltakarta az említett érzékszerveimet így vezetett el egészen a kertig.- oké most már nézheted.- elvette elölem kezeit így rálátást nyertem a kertre.
- Sehun ez csodálatos!- eltátott szájal néztem szét. Egy hinta ágy és egy hatalmas fa kiülő díszelgett amik körül a szikrakertek voltak. Tao büszkén húzta ki magát.
- a kedvenc virágaidat ültettem el, remélem tetszik.
- nagyon tetszenek.- magamhoz öleltem a fiút majd páromat is erősen megölelgettem. - köszönöm nagyon szép lett.
- örülök hogy tetszik. -nyomott egy puszit fejemre.
- Jia, Xiao ne menjetek oda !- Kris fiával a kezében szaladt a két kislánya után akik épp a frissen ültetett virágok közé igyekeztek.
- Kris nehogy megenged hogy rámenjenek mert megetetem a virágokat veled! - Tao ijedten szaladt feléjük de már késő volt mert a lila ibolyákon totyogtak a kicsik hangosan nevetve.
- nem hiszem el.- sóhajtott fel Tao.- Kris hol van Mei?- a harmadik kislány hiánya egyből feltűnt neki.
- micsoda ?- Kirs körbe nézett. - egy, kettő, három....mi de hát az előbb még itt volt !
- nem igaz hogy már megint elhagytad ! Mondtam hogy vigyáz rá mert mindig elmászkál .- Tao idegesen magyarázott Krisnek aki jobbnak látta inkább fülét -farkát behúzni.
- csak nem őt keresitek ? - D.O lépett ki a ház takarásából kezében Meivel. A kislány szorosan fogta D.Ot mint aki fél nehogy leessen.
- D.O!- az említett letette a földre a kislányt majd szorosan megölelt. - de örülök hogy eljöttetek !- elengedtem majd Kait is megöleltem.
- csak nem hagyhatom ki a házavató bulit !
Így hogy ők is itt vannak minden tökéletes lett. Estére már minden a helyén volt így már csak azt vártuk hogy készen legyen a vacsora hogy mindenki tudjon enni. I.M-ék is eljöttek és ajándékokat is hoztak. Pár apróságot a házba de ezeknek is nagyon örültünk. Amig a férfiak grill tudományukat fitogtatták mi ,,asszonyok " a kiülőn beszélgettünk. A két kislányt ide-oda adogatták mindenki foglalkozni akart velük.
- Mei merre van ?- nézelődött Seokjin.
- ott van az apjánál.- a kislány tényleg ott totyogott a férfiak között. -Ő a legapásabb mind közül, meg sokkal jobban szeret fiúkkal lenni mint lányokkal. - a kislány nem tűnt elveszettnek , szinte csodálattal nézte a körülötte lévőket.
- fogadni merek hogy a kis Mingli a legfélénkebb. Nem nyomják el a lányok ? - az említett kisfiú D.Oval volt a sziklakertnél és kavicsokat válogattak.
YOU ARE READING
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...