-Kicsit később gyere át.Várlak.-elhajoltam tőle és szegény teljesen elpirulva meredt rám. Ajaj...a gyerek többre gondol mint amit tervezek. Én csak nem akartam hogy egyedül aludjon ha már annyira készült.De a kis perverz fantáziája elindult.Kuncogva megyek haza ahol a kölykök ugyan úgy aludtak mint amikor elindultunk.Csak kifáradtak az egész napos játszásban.A szobámba menve észrevettem hogy két kölyök a szőnyegemen alszik és szép kis ajándékot hagytak a tv előtt ,így miután levittem őket feltakarítottam és kinyitottam az ablakot hogy szellőzőn ki. Elmentem tusolni ahol a vizet nem spóroltam, csak engedtem.Negyed órával később pizsamaban mentem vissza a szobába. A villanyt felkapcsolva megpillantottam az ágyamon ülő Sehunt, aki felkapta a fejét érkezésemre.
-Szia.-mosolyogtam rá majd előszedtem a szűkséges ágyneműket a szekrényből. Megágyaztam és bár kicsit szűkösen ,de elfértünk az ágyon.Lefeküdtünk és jó éjszakát kívánva leoltottam a villanyt.Nem kellet pár perc és egy meleg tenyeret éreztem meg ahogy pólómon keresztül cirógatja oldalamat.Nem nagyon foglalkoztam vele elvégre nem zavart.Sőt! Egy kis idő múlva már szinte jól eset.Már szinte fél álomban voltam amikor tenyere pólóm alá csusszant és hasamat kezdte el kezeivel simogatni.
-Sehun.-motyogtam.Hogy mondjam neki hogy ne csinálja? Nem akarom megbántani. Valószínűleg ő félreértette amikor a nevét mondtam ,mert felbátorodott és a nyakamra csókolva mászott felém.-H-Hé.-kezemmel az éjjeli lámpa kapcsolóját kerestem amit megtalálva kis fényességet teremtettem a szobába...kár volt.
Kipirult arccal támaszkodott meg könyökölve a fejem mellet és szemei félve, mégis izgatottan csillogtak. Szinte én is elpirultam úgy meredt rám.
-Én nem erre gondoltam amikor áthívtalak.-néztem rá.-Csak aludni akarok.-paskoltam meg magam mellet az ágyat. Mielőtt mellém feküdt volna nyomot még egy csókot a nyakamra amin csak felsóhajtottam elvégre szegény gyerek..nagyon félreértette a helyzettett. Leoltottam a villanyt és álomba szenderedtem. Nem tudom mennyit aludhattam, de elég érdekes volt arra kelni hogy a fülembe nyűszög Sehun miközben nyalogatja,csókolgatja,harapdálja a nyakamat illetve a vállamat, ami kint volt a pólómból.-Mi a !?-ülök fel hihetetlenkedve. Felkapcsoltam a lámpát és Sehun szinte gyötrődő arccal nézet rám.-Mi a baj?-ijedten meredtem rá majd a nagy villanyt is felkapcsoltam hogy rendesen lássak.Az ágyneműjét teljesen átizzadta és szinte vergődőt az ágyamban.Kapkodva kerestem meg Suho telefonszámát a telefonomba és biztos vagyok benne hogy nem fog nekem nagyon örülni így hajnali fél kettőkor...ez van.
-Mi a baj?-dünnyögte bele erőtlenül.
-Szia.Bocsi a késői zavarásért de Sehun itt van nálam é..-
-Nálad? Hogy-hogy?-élénkült fel a hangja.
-Áthívtam hogy aludjon itt de most valami baja van.-néztem az ágyon lévő személyre.
-Mi a baja?
-Hát..nyöszörög meg nagyon izzad.Szinte vergődik az ágyban.-ahogy felnyüszített összeszorult a szívem.-Nagyon rosszul néz ki.
-Mikor vetted észre?
-Amikor felkeltem.
-És hogy keltél fel rá?-beharaptam alsó ajkam majd sóhajtottam egyet.
-A nyakamat.-nyeltem egy nagyot.- A nyakamat nyalta meg harapdálta.-néma csend követte a mondatomat.
-Ó...akkor már értem.-kuncogott a vonalba.-Kangörcse van.-a telefon majdnem kieset a kezemből.
-Hogy migörcse?-sipítoztam a telefonba.
-Kangörcse. Amíg el nem élvez szenvedni fog szóval..további jó estét.-és ezzel kinyomta.Hát köz.Mit kezdjek egy kanos farkassal?
VOUS LISEZ
A farkas fiú (SeBaek)
FantasyByun Baekhyun egy dologra vágyakozik. Arra, hogy elhagyhassa a nyüzsgő nagyvárost és egy messzire eső helyen békésen,nyugodtan éldegélhessen.Meg is adódik az alkalom amikor nagyszülei halálával megörökli a házukat . Legjobb barátjával Do Kyungsoo-v...