Zamówienie Emi_Yamazaki
Postać: Tetsurou Kuroo
Fandom: Haikyuu
Relacja: romantyczna
⏩ Czasami boli cię fakt, że musisz konkurować o jego serce z siatkówką, która nawet nie ma formy materialnej...
⏩ Zdarza ci się rozmyślać na tym, jakim cudem Kenma potrafi wytrzymać towarzystwo Kuroo przez praktycznie cały dzień.
⏩ Codziennie wspomina ci o swoich problemach z włosami; a to źle się ułożyły, a to coś mu się nie podoba, a to już go nie kochasz, bo masz dosyć słuchania o głupiej fryzurze... Taka tam rutyna. Zwykle sprowadzasz wszystko do żartów, jednak jemu wcale nie jest do śmiechu.
⏩ Co jakiś czas wtrącasz do rozmowy podtekst, którym tylko prowokujesz Tetsurou do odpowiadania czymś znacznie bardziej nieodpowiednim. W takich sytuacjach jesteś na przegranej pozycji, bo nie da się go już powstrzymać.
⏩ Przeważnie jesteś miła, jednak nawet tobie ciężko wytrzymać bez roześmiania się, gdy słyszysz jego zderpiony śmiech.
⏩ Po wielu prośbach namówił cię na demonstrację twoich umiejętności gry na pianinie. Podczas gry trochę się zestresowałaś, przez co pomyliłaś klawisze, ale mimo wszystko utwór brzmiał dobrze, a Kuroo nawet nie zauważył tego drobnego błędu.
⏩ Zawsze powtarza, że wasze dzieci będą wyjątkowo urodziwe, co trochę cię przeraża.
⏩ Cieszy się, że dogadujesz się z Kenmą, ale okropnie nie lubi, gdy wykluczacie go ze schodzącej na nieinteresujące go tematy rozmowy.
⏩ Zachęca cię do wspólnych treningów. Oczywiście nie robi tego z dobroci serca, zwyczajnie chcę popatrzeć na twój biust w ruchu i trochę z tego pożartować.
⏩ Uważa, że twoje piegi czynią cię naprawdę uroczą, a osobowość dodatkowo potęguje ten czynnik.
⏩ Nie mogłaś uwierzyć, że chodzi do klasy rozszerzonej, ale gdy zobaczyłaś jak świetnie radzi sobie z nauką, zdecydowałaś, że poprosisz go o korepetycje. Jakby nie patrzeć Kuroo sprawdza się całkiem nieźle w roli nauczyciela.
⏩ Bywają takie dni, kiedy ludzie, którzy próbują dostać się do pracy, muszą słuchać donośnego śmiechu wypełniającego wagon pociągu. To zdecydowanie jedne z tych lepszych dni dla waszego związku, które są wyjątkowo często spotykane.
⏩ Cała drużyna Nekomy jednogłośnie stwierdziła, że idealnie nadajesz się na ich menadżerkę, jednak wizja bycia dręczoną przez Taktetorę i Leva wcale nie wydawała ci się kusząca. Wystarczy ci jeden żądny atencji kocur do niańczenia.
⏩ Kuroo potrafi cię obudzić o piątej rano i przekazać, że dziś wyjdziecie na zajęcia trochę wcześniej, bo ma do załatwienia kilka spraw w klubie, a także żebyś otworzyła mu drzwi, bo wraz z Kenmą jest już przed twoim domem.
⏩ Zdarzyło ci się mieć nieczyste myśli, gdy obserwowałaś go podczas treningu. Ups, wydało się~!
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
RandomZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...