《 65 》

710 36 0
                                    

Zamówienie _Valixy_

Postać: Undertaker

Fandom: Kuroshitsuji

Relacja: romantyczna


Nawet nie próbuje zrozumieć niektórych z twoich dziwactw. Uważa, że nie zawsze trzeba wszystko rozumieć, żeby to docenić. Skutkiem takiego podejścia jest to, że raczej unika tematów związanych z jego przeszłością, twierdząc, że to jedno z jego dziwactw, którego nie musisz rozumieć. To nie tak, że ci nie ufa, właściwie to nie ufa twojej ludzkiej naturze. Ludzie to ludzie, łatwo można od nich wyciągnąć informacje.

Jego żarty, choć czasem są trochę krzywdzące, nigdy nie doprowadziły cię do łez. Zwyczajnie nie potrafisz myśleć o nich jako o obelgach, gdy twoja uwagę rozprasza obejmujący cie ramieniem Undertaker. Dla przykładu wspomnę, że uwielbia częstować cię psimi ciasteczkami zamiast normalnych przekąsek.

Wasz związek jest raczej pozbawiony czułości. Ty nie potrafisz znaleźć odpowiednich czynności, by wyrazić swoje uczucia, a on po prostu uważa to za nudne i smętne. Nie jest sentymentalny, gdyż wciąż ma z tyłu głowy fakt, że wszystko, co z tobą związane, jest póki co ulotne.

Zależy mu by twój koniec miał ciekawą kontynuację.

W przeciwieństwie do ciebie, uważa, że żart o trupach, wnętrznościach i innych tego typu urokliwych rzeczach wpasowują się wręcz idealnie w akompaniament koncertu świerszczy, przy gwieździstym, nocnym niebie.

Może się z tym nie obnosić, ale jest zazdrosny za każdym razem, gdy dostajesz jakiekolwiek zaproszenie na bal czy przyjęcie. Chciałby wykorzystać okazję, której ty przeważnie nie wykorzystujesz, poznać tych wszystkich zabawnych ludzi, a przy okazji zabłysnąć bezbłędnym dowcipem.

Kiedy nie ma ochotę na konfrontację z tobą, chowa się do jednej ze swoich trumien, przekonany, że nigdy nie dasz rady unieść wieka żadnej z nich. 


❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz