Zamówienie SavannaSummers00
Postać: Keishin Ukai
Fandom: Haikyuu
Relacja: romantyczna
⏩ Ciekawym faktem jest to, że czasami sami nie wyczuwacie kiedy ze sobą flirtujecie. Oczywiście... otoczenie wszystko wyczuwa.
⏩ Nie raz dałaś się wciągnąć w jego plany rozstawienia i ataków, a także w kibicowanie na meczach. Bierne oglądanie rozgrywek nigdy nie wywoływało u ciebie tyle emocji co teraz. Krzyczałaś, byłaś wściekła na czynniki odpowiedzialne za niepowodzenia lub zdołowana różnicą w umiejętnościach między siatkarzami.
⏩ Kiedy powiedział ci o zbliżającym się meczu z Shiratorizawą, zdecydowałaś się na własną rękę zorganizować średniej wielkości transparent z chwytliwym hasłem mający zagrzać nie tylko drużynę ale również Ukai'a, by dali z siebie wszystko.
⏩ Znaliście się już za czasów liceum. Wtedy tkwiliście w niezręcznej strefie przyjaźni, udając, że wszystko gra. Starałaś się zachowywać jak najmniej kobieco, grać jego kumpla, bo dobrze wiedziałaś, że nie wpasowujesz się w 'jego typ', o którym plotkowało wiele dziewczyn. Koniec końców nie wytrzymałaś i wyszło tak jak wyszło.
⏩ Zdarzyło ci się kilka razy wpaść do sklepu, w którym pracuje. Zwykle zastawałaś go z gazetą lub papierosem i zmuszałaś do dokładniejszej pracy, ale po interwencji drużyny z Karasuno nie musiałaś się już aż tak o to martwić, gdyż sam starał się jak najszybciej ze wszystkim uporać i stawić w liceum na czas treningu.
⏩ Różnica we wzroście między waszą dwójką już nie jednej starczej pani, która zaczepiła was na ulicy, wydała się naprawdę urocza.
⏩ Za czasów liceum stosował na tobie 'podryw na bluzę'. W chłodne dni oferował wspólny powrót do domu i swoją klubową bluzę. Na tamten czas nie wydawało ci się to romantyczne. Szukanie odpowiedzialnych za to czynników jest daremne, bo było ich wiele.
⏩ Ukai lubi w tobie twoją wszechstronność. Zadziwiająco dobrze spisujesz się w wielu sytuacjach codziennych, w których on nie ma pojęcia co zrobić. Pomagasz mu w niektórych obowiązkach domowych, ale tylko w tym, w których definitywnie sobie nie radzi, bo nie ukrywajmy, masz też swoje obowiązki.
⏩ Jego rodzice czasami zastanawiają się jakim cudem ich synowi trafiła się taka urocza, zaradna dziewczyna. Mimo wszystko są szczęśliwi, bo dobrze ze sobą współgracie, choć kłótnie w waszym związku odczuwa praktycznie całe sąsiedztwo.
⏩ W zimowe dni często odwiedzasz jego dom. Nie ukrywajmy, nie lubisz chłodu, a siedzenie samotnie w chłodnym pokoju sprawiało, że czułaś zimno nawet we własnym sercu. Można powiedzieć, że znaczną część zimy spędzasz, koczując u niego w domu.
⏩ Bardzo często narzeka ci na swoich podopiecznych, jednak wyczuwasz w tym głównie troskę z dodatkiem irytacji, czyli nic groźnego. Cieszyłaś się, gdy na nowo nawiązał kontakt z siatkówką, bo dało mu to wiele radości, jednocześnie dodając ci zmartwień i żali do wysłuchiwania.
⏩ Czasami czułaś się podświadomie zazdrosna o menadżerki Karasuno. W końcu to wyjątkowo piękne istotki, zwłaszcza panienka Kiyoko.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
DiversosZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...