《64》

710 30 3
                                    

Zamówienie AwaeWae

Postać: Ryunosuke Akutagawa

Fandom:  Bungou Stray Dogs

Relacja: partnerzy


Sumiennie powtarza, że wolał ciebie z początków waszej znajomości, kiedy to nie potrafiłaś się nawet do niego odezwać. Jest to półprawda, gdyż właściwie twoja gadatliwość aż tak bardzo mu nie przeszkadza. Czasami lubi mieć wokół siebie kogoś, kto zagłuszy dzwoniącą w uszach ciszę. Nieczęsto uczestniczy w zaczynanych przez ciebie dyskusjach, przez co raczej prowadzisz monolog niż dialog. Nie żeby ci to przeszkadzało...

Przeważnie to ty przejmujesz inicjatywę. Nie zależy mu tak bardzo na rozwijaniu relacji między wami, wystarcza mu sam fakt, że przez to, iż ma cię blisko siebie, jest bardziej poirytowany. Mimo dystansu między wami zależy mu na twojej opinii. Jestem pewna, że mało kto chciałby sprawdzić jak zachowuje się Akutagawa, gdy nie może skonsultować się ze swoją partnerką.

Nie raz przesadził podczas treningu, kilka razy porządnie cię obił tylko przez to, że nie był w zbyt dobrym humorze.

Nieprędko zwróciłaś na niego większą uwagę. Właściwie to zainteresował cię głównie swoimi umiejętnościami. Minęło naprawdę dużo czasu, nim te bardziej pozytywne z jego cech dały o sobie znać. 

Jego charakter wpada w skrajności, czasami zachowuje się tak, jakbyś nie miała dla niego znaczenia, innym razem jest strasznie czepliwy. Wbrew pozorom przyzwyczaił się do tego, że ma cię blisko siebie, choć nie czerpie korzyści z twojej obecności pełnymi garściami, nie pozwala, by inni robili to nawet w niewielkim stopniu.

Wydaje ci się, że wyszłaś przed nim na idiotkę już z tysiąc razy, choć w rzeczywistości nieszczególnie zwracał uwagi na twoje pomyłki i niezręczne wypowiedzi.

Poza wspólną pracą nie wdajecie się w interakcje. Ryunosuke chce uniknąć przywiązania się do osób i rzeczy, które może łatwo stracić.

Ceni sobie twoją szczerość i przede wszystkim umiejętności.


❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz