Zamówienie skaasia
Postać: Mitsuki
Fandom: Boruto
Relacja: romantyczna & partnerska
⏩ Zwróciłaś uwagę na Mitsukiego ze względu na jego tajemniczy charakter i swego rodzaju specyficzność. Ciekawiło cię jakim jest człowiekiem, ale fakt, że tak szybko odnalazł się w nowym otoczeniu przeraził cię na tyle, byś przez długi czas nie mogła z nim otwarcie rozmawiać.
⏩ Zacieśniliście więzy podczas jednego z treningów, kiedy to pracowaliście w duecie. Oboje poznaliście kilka swoich zalet oraz wad i dokładaliście starań, by trochę zatuszować niedopatrzenia w umiejętnościach partnera. Było to trudne jak na ludzi, którzy wcześniej nie zamienili ze sobą ani słowa, ale dobrze widoczne i chwalone przez nauczycieli. Z każdą kolejną próbą wzajemne uzupełnianie braków stawało się oczywistą i prostą czynnością.
⏩ Mitsuki kompletnie nie rozumie pojęcia strefy komfortu, dlatego często zdarza mu się podchodzić zbyt blisko, opierać głowę lub brodę o twoje ramię albo próbować chwycić twoją rękę w nieodpowiednim momencie.
⏩ Czasami twoje lenistwo irytuje go na tyle mocno, że zabiera ci którąś z ważnych dla ciebie rzeczy, grożąc, że nie dostaniesz jej z powrotem, dopóki nie przestaniesz narzekać na to, że oddychanie marnuje twoją energię. Zwykle szybko udaje ci się jakoś poprawić mu humor, obiecując poprawę i dezorientując nieśmiałym całusem w policzek lub czymś w ten deseń.
⏩ Boruto twierdzi, że jesteście siebie warci ze względu na to, że oboje jesteście w jego mniemaniu trochę dziwni. Na szczęście inni nieszczególnie przejmują się w tej kwestii jego opinią. Chociażby Chouchou i Sarada życzą wam jak najlepiej.
⏩ Chciałabyś dowiedzieć się o nim więcej. Już nawet nie chodzi o to, że jesteście parą, ale o fakt bycia, co prawda nieoficjalnym ale wciąż, duetem. Niestety, nie wspomina ci zbyt wiele o swojej przeszłości, upodobaniach czy wrażeniach.
⏩ Za każdym razem ogrywa cię w karty. Nie masz najmniejszych szans w pojedynku z nim, w dodatku często zaprasza do gry Boruto i resztę ekipy, przez co twoje szanse jeszcze bardziej zbliżają się ku zeru.
⏩ Często zdarza wam się odcinać od reszty. Zwykle spędzacie wtedy czas na łonie natury, spacerując lub rozmawiając nad strumieniem. Czasami udaje ci się namówić Mitsuki'ego, by pokazał ci kilka ciekawych jutsu lub po prostu przydatnych w walce sztuczek.
⏩ Chłopak bardzo często się zapomina i natarczywie ci się przygląda. Świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że sprawia ci to dyskomfort, ale kiedy jesteś czymś pochłonięta wydajesz mu się bardziej ciekawa i piękna...
⏩ Jego cięty dowcip w niektórych sytuacjach jest przeciwwagą dla twoich pesymistycznych uwag.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
RandomZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...