《 42 》

894 35 7
                                    

Zamówienie krowa2003

Postać: Shinya Hiragi

Anime: Owari no Seraph

Relacja: rodzeństwo / starszy brat


⏩  Guren nadał wam tytuł najbardziej irytującego duetu. Łączy was wiele cech, których Ichinose nie rozumie; uważa, że oboje za bardzo poświęcacie się rozmowie o nieistotnych rzeczach, jesteście zbyt beztroscy i macie dziwne poczucie humoru. 

Zdarzają się dni, w których musisz pomagać mu wyplątać się z niezłych tarapatów. Nie chodzi tu już o kłopoty na polu walki, lecz o wszelkiego rodzaju podpadanie wyżej postawionym... no i Gurenowi też.

Kiedyś poprosiłaś go o zademonstrowanie jego umiejętności i zrobienie rysunku na twojej kawie. Dostałaś napar z twarzą Gurena na piance. Czułaś wtedy dziwną blokadę przed wypiciem tego.

Zawsze żartuje, że lubisz gorzką czekoladę, dlatego że sama w sobie jesteś już wystarczająco słodka, a nadmiar cukru jest niezdrowy.

Świetnie zdajesz sobie sprawę z kłębiących się w jego głowie uczuć i myśli, jednak starasz się omijać te temat, jeśli sam ich nie porusza. Shinya uparcie stara się oszukać samego siebie, udając, że negatywne emocje go nie dotyczą, a ty czujesz się póki co zbyt słaba, by z nim o tym porozmawiać. Mimo wszystko, nie daje ci to spokoju po nocach.

 ⏩ Czasami z tyłu głowy przelatuje ci myśl, że nie zasługujesz na tak dobrego brata jak on, jednak zawsze przypominają ci się słowa, które kiedyś ci powiedział: 'to nie twoje wady a uczucia definiują to czy zasługujesz na to, by twoje serce było blisko serc innych'.

  ⏩ Nałogowo tarmosi cię za policzki. Wygląda na to, że niezmiernie go to bawi, podczas gdy ty najchętniej byś się zapadła pod ziemię. 

Gdy byłaś młodsza, podkradałaś od niego książki, by następnie je przeczytać. Kiedy już dokładnie zapoznałaś się z treścią książek, używałaś ich do zasuszania kwiatów i tworzenia z nich prostych zakładek. Po kryjomu oddawałaś mu książki pachnące polnymi kwiatkami.

Zawsze potrafi znaleźć argumenty, by przekonać cię do swoich racji. Z A W S Z E. A nawet jeśli by nie potrafił, wystarczyłby jeden smutny uśmiech i twoje serce wystarczająco by zmiękło.

Kiedyś dostałaś od niego medalik szczęścia. Niestety, okazało się, że ma przeciwne działanie, bo gdy go nosisz zdarza się dużo więcej niefartownych sytuacji niż szczęśliwych trafów.

~*~

Prawdopodobnie oficjalnie wykreślę OnSa z listy, bo strasznie mozolnie idzie mi pisanie self-shipów z tego uniwersum. No patrzcie jakie to przerysowane, eeeeew.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz