《 20 》

1.1K 28 1
                                    

Zamówienie Kumiko2871

Postać: Alibaba Saluja

Fandom: Magi

Relacja: romantyczna


⏩  Często rzucasz w jego stronę jakimiś uszczypliwymi komentarzami odnośnie szermierki. Co jak co, ale na tym to się znasz. Brak wyprostowanej postawy w niektórych momentach jest zgubny, a niektórzy o tym najwyraźniej zapominają.

⏩  Zwykle jesteś bardzo optymistyczna, ale Aladyn i Alibaba potrafią się wpakować w sytuację, w których nawet tobie ręce opadają.

   Kiedyś, by udowodnić, że jesteś silniejsza, zasugerowałaś mu siłowanie się na rękę. Przekonany o swojej wyższości Alibaba się zgodził, jednak nie podejrzewał, że zamierzasz wywalczyć wygraną poprzez nieczystą grę! Zwyczajnie kopnęłaś go w kostkę, tak by nikt nie zauważył. No i wygrałaś. Proste. 

⏩  Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale Alibaba śledzi cię podczas każdego twojej wyprawy w celu eksploracji okolicznych terenów.

   Uważa, że twoja blizna sprawia, że z bliska wyglądasz bardziej groźnie niż jesteś w rzeczywistości.

⏩  Nie raz przegrywał z tobą zakłady. Cóż, Alibaba po prostu nie ma farta do tego typu rozrywek.

   ⏩  Gdy jesteś w jego towarzystwie nie masz co liczyć na to, że w spokoju sobie porysujesz. ZAWSZE będzie się starał zajrzeć ci przez ramię i zobaczyć co też tam bazgrzesz. 

⏩   Osobą, która najbardziej wspiera wasz związek jest Sharrkan, który jest jednocześnie dumny ze swojego ucznia i zazdrosny, bo w końcu blondyn znalazł sobie oficjalną partnerkę szybciej niż on...

   Zawsze motywujesz go do ćwiczeń i dopracowywania umiejętności walki.

⏩  Początkowo nie wierzyłaś, że ktoś taki jak Alibaba mógł zdobyć loch, jednak gdy zobaczyłaś jego ekwipunek dżina w akcji, stwierdziłaś, że jednak nie może być taki słaby na jakiego wygląda. Od momentu, w którym pierwszy raz udało mu się ciebie chwilowo obezwładnić podczas treningu zaczęłaś go pojmować jako przykładnego wojownika, przed którym wciąż długa droga.

⏩  Dogadujecie się z łatwością, a mimo to wciąż zdarzają się między wami kłótnie o błahostki.

⏩  Morgiana twierdzi, że powinnaś na niego uważać, jednak nie określiła w jakim sensie.

⏩  Alibaba jest wiecznie spragniony twojej uwagi, mimo że zwykle nawet na nią nie zasługuje.




❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz