《 37 》

955 34 6
                                    

Zamówienie Pani Profesor

Postać: Yaku Morisuke

Fandom: Haikyuu

Relacja: romantyczna


  ⏩  Twój wzrost jest dla niego wspaniałym zbiegiem okoliczności. Od zawsze marzył, by móc wykonać niektóre ruchy bohaterów z filmów romantycznych, jednak do tego potrzebna była jakakolwiek różnica we wzroście. Sprawiłaś, że poczuł się jakoś tak... bardziej męsko.

  ⏩ Lev ciągle mu docina, że cieszy się, iż znalazł sobie kogoś niższego od siebie, bo przy jego wzroście to musiało być dosyć trudne. 

  ⏩ Kiedy Yaku nie ma humoru nawet ty nie ukryjesz się przed jego cynizmem. Co prawda ty również potrafisz być nieobliczalna pod wpływem silnych emocji, ale zdarza się to rzadziej. 

Twój optymizm nie raz sprawił, że jego policzki zapłonęły dwa razy mocniej niż powinny w twojej obecności. Uważa tę cechę za niezwykle uroczą, choć nie przyzna się do tego przed tobą.

⏩  Kiedy oglądacie wspólnie jakiś film, a on nie jest nim szczególnie zainteresowany, odwraca wzrok od ekranu i liczy piegi na twoich policzkach.

⏩  Stara się nabrać dla ciebie trochę więcej mięśni. Znaczy... robi to też dla siebie, ale chcę ci przy okazji tym zaimponować.

Dba o to, byś uczyła się na każdy sprawdzian, nieważne jak prosty miałby być.

Cała drużyna Nekomy namawia go, by na twoje urodziny założył strój kota. Wciąż odmawia.

Na początku waszej znajomości był strasznie niezręczny i nie potrafił się odpowiednio wysłowić ze względu na wasze bliższe relacje.

Proponował ci, że nauczy cię grać w siatkówkę, jednak okazało się, że świetnie znasz zasady gry, jednak kompletnie nie idzie ci praktykowanie ich. Uznał, że potrzebujesz znacznie więcej czasu, by to opanować, przez co odmówiłaś kontynuowania treningu przerażona wizją męczenia się codziennie z odbiorami i skakaniem.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz