《 70 》

677 20 5
                                    

Zamówienie AwaeWae

Postać: Haruhi Fujioka

Fandom: Ouran Host Club

Relacja: najlepsze przyjaciółki

 

Haruhi nie przeszkadza, że uwielbiasz opowiadać o sobie. Zawsze chętnie ci doradzi lub wyrazi swoją opinię na dany temat, choć do tego drugiego podchodzi dużo bardziej sceptycznie, gdyż wie jak bardzo angażujesz się w dyskutowanie z osobami o odmiennej opinii.

Stara się odganiać od ciebie Tamaki'ego i bliźniaków, bo swoim zachowaniem tylko wpędzają cię w zakłopotanie.

Kiedy coś zgubisz, możesz mieć ponad siedemdziesięciu procentową pewność, że to właśnie Fujioka będzie osobą, która odda ci zgubę.

Wyrobiła sobie nawyk przypominania ci o ważnych kartkówkach i sprawdzianach z obawy, że możesz o nich zapomnieć. 

  ⏩ Spędzacie wspólnie naprawdę dużo czasu. Zdążyłaś poznać ją lepiej niż ktokolwiek innych, choć wciąż czujesz, jakby nie mówiła ci o wszystkim, co siedzi w jej głowie.  Jesteś żywą skarbnicą jej sekretów, przez co czasami obawia się, że powiesz na jej temat o kilka słów za dużo.

 ⏩ Często wszczynacie debaty odnośnie tego czy słodycze są dobre. Haruhi chciałaby bronić swojego zdania, jednak ostatecznie się zniechęca i daje za wygraną.

Wasze pierwsze spotkanie było jednym z najbardziej niezręcznych momentów w twoim życiu.

Kiedy u niej nocowałaś, męczyłaś ją swoimi rozmyślaniami całą noc. Od tego czasu Fujioka raczej unika tej formy spędzania czasu.

Uwielbia twoją grę na pianinie. Twierdzi, że dźwięki wychodzące spod twych palców świetnie oddają to jaka jesteś.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz