《62》

750 22 0
                                    

Zamówienie _Despair_Junko_

Postać: Mikuni Alicein

Fandom: Servamp

Relacja: romantyczna


Wiele razy był zmuszony u ciebie nocować ze względu na sprawunki, o których nie mógł rozmawiać na głos. Po pierwsze, niewiarygodnie wkurzał cię już samym swoich zachowaniem, konkretnie traktowaniem Abel jak człowieka z krwi i kości, czasami zdarzało mu się nawet wywołać u ciebie zazdrość za pomocą tej zbitki szmatek. Po drugie, wkurzał cię ciągłymi sekretami. Mimo to nie miałaś serca odmówić mu schronienia. Skończyło się tylko na porządnym fochu i kilku obelgach, które swoją drogą bardziej go rozbawiły niż wpędziły w poczucie winy.

Przez sytuacje z poprzedniego punktu opracował niezawodny sposób na to, by trochę poprawić ci humor po sprzeczce. Wystarczy cię porządnie przytulić i nie puszczać aż przyznasz, że już się nie gniewasz. Metoda nie ma certyfikatu bezpieczeństwa, kilka razy prawie cię udusił...

To ten typ osoby, która zajrzy ci perfidnie przez ramię i będzie obserwować jak rysujesz, nic sobie nie robiąc z taktycznych chrząknięć, które znaczą mniej więcej 'daj mi spokój, bo za chwilę wsadzę ci ten rysik w oko'.

Prawdopodobnie każdy z waszego najbliższego otoczenia wie, że jesteście razem. Możesz podziękować Mikuni'emu, który nie mógł się powstrzymać, by nie opowiadać o swojej uroczej, mądrej i pięknej dziewczynie.

⏩  Uważa, że twój nawyk przepraszania za to, czego nie zrobiłaś jest absolutnie uroczy. Z tego też powodu wykorzystuje go do zainicjowania między wami romantycznych interakcji. Coś w stylu 'wybaczę ci, jeśli mnie pocałujesz'.

Nie zraża go twoja oschłość, gdy zwraca się do ciebie zdrobniale. Nie da się z nim dogadać w tej kwestii, dlatego zaczęłaś go po prostu ignorować, dopóki nie zwróci się do ciebie pełnym imieniem. Czasami, niestety, twoja cierpliwość osiąga swoje limity, przez co przestajesz być tak pozytywnie nastawiona.

Gorączkowo unika rozmawiania o sobie, swojej przeszłości i rodzinie. Z niechęcią odpowiada na twoje pytania i to tylko wtedy, gdy jest w sytuacji podbramkowej.

Uwielbia wyłudzać od ciebie uwagę. Kiedy chce być zauważony, jest gotów osiągnąć to w kontrowersyjny sposób; czasami po prostu przeszkadza ci do czasu aż pójdziesz mu na rękę, innym razem ucieka się do podstępu z użyciem Abel. Tak czy siak, zwykle jesteś na przegranej pozycji.

Kiedy nie patrzysz, myszkuje w twoich rzeczach. Znalazł już pęczek wierszy i przejrzał sporo rysunków, które wyszły spod twojej ręki. Z rozpracowaniem tych zainteresowań nie ma tak dużych problemów jak w przypadku twoich emocji i uczuć względem jego osoby. Lubi sobie żartować, że jesteście dla siebie stworzeni, jednak w rzeczywistości obawia się, że przez jego ignorancję szybko zirytujesz się tą miłosną grą.

Tkwił z tobą w friendzone'ie całymi latami, bo żadne z was nie było świadome tego, że ta świetna atmosfera podczas wspólnych spotkań zwiastuje coś więcej niż koleżeństwo.

~ * ~

Myślę, że mogę już wrócić do pisania self-shipów. Trochę sobie od tego odpoczęłam, bo ile można? W każdym razie teraz wracam do aktywności w tej 'książce'. Ogólnie to do końca wakacji postaram się nadrobić zaległości we wszystkich moich 'książkach', żeby móc zająć się projektem, nad którym siedzę już jakiś czas.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz