《 34 》

973 52 0
                                    

Zamówienie ahusmeme

Postać: Katsuki Bakugou

Fandom: Boku no Hero Academia

Relacja: love-hate

⏩  Katsuki często kpi sobie z twojego wzroku; zabiera ci okulary, na słowa "nie widzę różnicy" odpowiada "nic dziwnego, w końcu jesteś praktycznie ślepa".

  ⏩ Kłócicie się prawie o wszystko, ale najczęstszym obiektem kłótni jest szum, który Bakugou stwarza wokół własnej osoby. W końcu wspaniały i wszechmocny Katsuki jest taki silny i świetny, że musi zastraszać Minetę tuż nad twoim uchem, zamiast skoncentrować się na bohaterstwie.

  ⏩ Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, bo robi to po kryjomu, ale kiedy przeglądasz wattpada na telefonie podczas przerw, on zagląda ci przez ramię, próbując odczytać twoją nazwę użytkownika. Pozostaje się jedynie domyślać czy potrzebuje jej, by zalać konto falą hejtu, czy może po prostu chcę się przekonać , że jednak do czegoś się nadajesz i tym czymś jest właśnie pisanie?  

Mimo niechęci, którą widać u was na pierwszy rzut oka, nie tolerujecie osób, które wyzywają drugie z was. W końcu tylko nieliczni mogą nazywać Bakugou idiotą. To przywilej dla wyjątkowych osób, c'nie?

  ⏩ Uraraka twierdzi, że do siebie pasujecie. Według niej Katsuki potrzebuje kogoś na tyle odważnego, by mógł mu otwarcie powiedzieć, że powinien się uspokoić. 

⏩  Kiedy zaczął nieświadomie cię crushować, nie rozumiał, dlaczego okazuje w stosunku do ciebie słabość. Dopiero Deku zasugerował mu co może być przyczyną, przez co prawie dostał w twarz.

  ⏩  Gdy wyznawał ci uczucia, użył więcej przekleństw niż przez ostatni miesiąc.

  ⏩ Podczas wyznania użył "wcale cię nie nienawidzę" zamiast "kocham cię".  

  ⏩  Wbrew pozorom potrafi być w stosunku do ciebie delikatny. Było kilka takich sytuacji, z czego jedną zepsułaś, wybuchając śmiechem, kiedy odgarniał kosmyk twoich włosów, by cię pocałować.

  ⏩ Kiedy słyszy, że ktoś uznaje cię za wkurzającą, stwierdza, że typ definitywnie się nie zna. W końcu co on może wiedzieć o tym, jak bardzo irytująca możesz być? Odkąd się do siebie zbliżyliście to głównie Katsuki doświadcza tego typu zachowania z twojej strony, więc nie rozumie, jakim cudem ludzie narzekają, podczas gdy on ma sto razy gorzej.  

  ⏩   Często straszy cię, że jeśli się nie zamkniesz, wysadzi ci głowę.

  ⏩  Lubi z tobą odpoczywać. To chyba jedyna sytuacja, w której nie jesteś dla niego irytująca, a on może się cieszyć twoim towarzystwem.

  ⏩ Kiedyś stwierdził, że napisze książkę o twojej głupocie, jednak jak do tej pory pomysł nie został wcielony w życie.

  ⏩  Podczas wszelkich egzaminów sprawnościowych stara się podwójnie, gdy przychodzi mu się z tobą pojedynkować. Uwielbia to.

  ⏩ Cała klasa jest wdzięczna, że tak bardzo starasz się utrzymywać go w ryzach.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz