《 18 》

1.1K 34 0
                                    

Zamówienie Mrs-Nevermind

Postać: Hinata Hyuga

Fandom: Naruto

Relacja: rodzeństwo / starsza siostra


⏩  Dla Hinaty byłaś kimś wyjątkowym. Swego rodzaju wzorem, kimś, kogo chciała naśladować. Zawsze powtarzałaś jej, że widzisz w niej potencjał, jednak jeśli chce cię dogonić, koniecznie musi zwalczyć swoją nieśmiałość. To było motywujące i w żaden sposób nie pobłażało młodej wojowniczce klanu Hyuga. Śmiało można powiedzieć, że przyczyniłaś się do tego, że Hinata obecnie jest, jaka jest.

   ⏩ Mimo że to ona powinna zachowywać się jak starsza siostra, zwykle ty to robiłaś. Można powiedzieć, że zamieniłyście się rolami, gdyż nie ukrywajmy, Hinata zdecydowanie bardziej potrzebowała pomocy.

   ⏩  Latem obie plotłyście wianki. Zawsze namawiałaś ją, by dała jeden Naruto, jednak ona odmawiała lub ewentualnie mdlała kilka metrów przed obiektem swoich westchnień.

   Często sprzeciwiałaś się zasadom panującym w klanie. Byłaś bardzo buntownicza i uważałaś, że ojciec jest zbyt surowy dla Hinaty, która mimo wszystko starała się z całych sił, by dogonić pozostałe dwie siostry.

⏩  Była jedną z nielicznych osób z akademii, które uważały, że twoja szrama sprawia, że wyglądasz znacznie lepiej. Dziewczyny twierdziły, że to nie pasuje do kogoś z tak uroczą twarzyczką jak twoja, a chłopcy naśmiewali się, że jesteś bardziej chłopakiem niż dziewczyną.

⏩   Przy każdej możliwej okazji dajesz Naruto do zrozumienia, że jeśli zrobi coś twojej siostrze to skończy tak, że nawet Iruka go nie pozna. 

   ⏩ Hinata często odwdzięczała ci się za pomoc, której udzielałaś jej w dzieciństwie. Stała się twoją ostoją, zawsze była gotowa cię wysłuchać, poradzić czy pocieszyć.

  ⏩  Nie kłóciłyście się.

   ⏩  W głębi serca masz nadzieję, że Himawari - córka Hinaty - spodoba się twój styl walki i będzie chciała, byś stała się jej mentorką.

   Miałaś znacznie lepszy kontakt z Hinatą niż z Hanabi.

Odkąd dowiedziała się, że Naruto chcę zostać Hokagę, zaczęła mieć wątpliwości. Początkowo chciała byś to ty sprawowała tę rolę, jednak gdy poznała blondyna, coś jej podpowiadało, że bycie Hokage jest wręcz wypalone na stronicach jego opowieści.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz