Zamówienie _Arachne
Postać: Neji Hyuga
Fandom: Naruto
Relacja: romantyczna
⏩ Neji jeszcze bardziej zwątpił w przeznaczenie, gdy odkrył, że darzy cię wyjątkowym uczuciem. Wasze spotkanie nie było zaplanowane, gdyby nie przypadek, nie nawiązalibyście znajomości.
⏩ To właśnie on jest osobą, która przypomina Kibie, by w twoim towarzystwie wraz z Akamaru zachowali odpowiedni dystans ze względu na twój strach przed psami.
⏩ Kiedyś zaprosił cię na trening swojej drużyny. Nie skończyło się to zbyt dobrze, bo ćwiczenia, które wymyślał Guy były zbyt ekstremalne dla kogoś, kto pierwszy raz miał z nimi styczność. Tego dnia Neji chwilowo przeszedł na ciemną stronę mocy i pomógł ci zwiać, nim drużyna zaczęła dziesięciokilometrowy bied dookoła wioski.
⏩ Uważa twój uśmiech za najcenniejszą rzecz na świecie.
⏩ Ucieszyło go, że szybko dogadałaś się z Hinatą.
⏩ Bywa dla ciebie trochę chłodny, gdy jesteście w większej grupie znajomych, przez co na pierwszy rzut oka nie wyglądacie jak para.
⏩ Osobą, która najbardziej wspiera wasz związek jest Lee.
⏩ Celem Neji'ego jest stanie się na tyle silnym, by móc cię uratować, nie ważne w jak okropnej sytuacji się znajdziecie.
⏩ Jesteś jedną z tych nielicznych osób, przy których uśmiecha się całkiem często.
⏩ Uważasz jego styl walki za wyjątkowy i piękny.
⏩ Prezenty, którymi próbuję cię zaskoczyć zwykle są nietrafione, ale i tak wywołują uśmiech na twojej twarzy przez sam fakt, że się starał i to jego urocze zakłopotanie, którego doświadcza, gdy ci je wręcza.
⏩ Stara się oduczyć cię bycia leniwą, ale to zdecydowanie zbyt trudne. Próbował wszystkiego i nic nie podziałało z taki skutkiem, jakiego oczekiwał.
⏩ Początkowo między wami było niezwykle niezręcznie, ale w czasie, gdy wasza relacja się rozwijała, wydarzyło się tyle rzeczy, że zdążyliście się do siebie niewyobrażalnie przywiązać i wystarczająco przed sobą otworzyć.
⏩ Gdy pierwszy raz zobaczyłaś naznaczenie na jego czole, byłaś trochę zmieszana. Nie wiedziałaś za bardzo o tradycji i hierarchii w klanie Hyuga, więc nim cokolwiek zrobiłaś, dokładnie go o to wypytałaś. Kiedy poznałaś jego historię, delikatnie pocałowałaś go w czoło, co przekazało więcej niż zwyczajne słowa.
⏩ Korzystasz z każdej możliwej okazji, by móc rozczesać jego włosy.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
DiversosZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...