《 90 》

580 16 1
                                    

Zamówienie Look_im_princess

Postać: Loki / Leo

Fandom: Fairy Tail

Relacja: romantyczna


 ⏩ Początkowo Loki odrzucał cię absolutnie każdym aspektem swojej osoby - był głośny, spragniony uwagi innych, z narcystycznymi skłonnościami, stukał palcami o blat (niewykluczone, że miało to na celu rozproszyć twoją uwagę) i zalecał się do każdej przedstawicielki płci żeńskiej w zasięgu wzroku. Kilka razy obiektem jego flirtowych eksperymentów, jednak każdy z nich spełzł na niczym przez to, że zwyczajnie uciekałaś, wtapiałaś się w tłum lub odrzucałaś go.

 ⏩ Twoje zdanie względem jego osoby nie zmieniało się przez bardzo długi czas, jednak kiedy odsłonił swoje karty, zrozumiałaś go nieco lepiej i zaciekawiłaś się jego losem. Zdecydowałaś się więc przeprosić go za to, że swoją oschłością i szczerością prawdopodobnie tylko wbijałaś mu więcej szpil. Skończyło się na tym, że zaczął uważać cię za przyjaciółkę - kontaktował się z tobą w razie wszelkich, nawet najgłupszych wątpliwości i często prosił o przysług, gdy nie byłaś w stanie mu odmówić.

 ⏩ Kiedyś trochę się zapędziłaś i wyznałaś mu co nieco na temat swoich kompleksów. Był to co prawda czubek góry lodowej, ale jego słowa rozgrzały twoje serce nawet mimo tego, że wiedział tak niewiele. Tamtego wieczoru podał wiele aspektów psychicznych i fizycznych, które czynią cię piękną w środku jak i na zewnątrz. Wielokrotnie czułaś potrzebę wyjścia i zapadnięcia się pod ziemię już na wieki, ale coś sprawiało, że nie mogłaś się ruszyć, więc ostatecznie wysłuchałaś monologu maga do końca. Od tego momentu zaczęła kształtować się między wami relacja romantyczna, która nigdy nie została określona mianem oficjalnej.

 ⏩ Ze względu na to, że często jest niedysponowany przez swoją pracę, możesz na spokojnie naładować swoje baterie zanim znowu wykorzystasz całą tę energię na przebywanie w towarzystwie Leo. 

 ⏩ Uważa, że kiedy przejawiasz ekscytację życiem, jesteś najbardziej uroczą dziewczyną, jaką dane mu było poznać, a że było ich wiele, komplement ten zyskuje na mocy wydźwięku! 

 ⏩ Jego włosy miękkością przypominają kocią sierść, dlatego czasami niekoniecznie celowo głaszczesz Loki'ego po głowie lub bawisz się dłuższymi kosmkami, gdy nadarzy się okazja.

 ⏩ To ten typ faceta, który potrafi powiedzieć ponad sto razy dziennie, że pięknie wyglądasz, więc tak też się dzieje. Czasami wybiera sobie naprawdę beznadziejne momenty, ściągając na was wzrok przechodniów lub niewtajemniczonych kompanów. 

 ⏩ Początkowo ciężko było mu zaakceptować twoje gorsze dni, wtedy narzucał ci się niemiłosiernie, obawiając się, że jesteś obrażona lub coś cię dręczy, jednak z czasem wszystko przyswoił i obecnie nie ma problemu z tym, że od czasu do czasu trafi się dzień, w którym potrzebujesz samotności. Zwykle przychodzi dopiero następnego dnia lub nawet kilka dni później i wtedy ewentualnie udziela wsparcia lub wypytuje czy wszystko już się unormowało.

 ⏩ Aquarius ciągle narzeka, że Loki na ciebie nie zasługuje ze względu na jego miłostkową naturę, ale w głębi serca jest waszą shiperką numer jeden.

 ⏩ Świetnie zdaje sobie sprawę z twojej niechęci do imprez, ale nie przestaje wyciągać cię na te mniej tłoczne, wykorzystując do tego fakt, że nie potrafisz odmawiać, gdy prosi się ciebie o przysługę. Ogólnie to wykorzystuje tę metodę kiedy tylko może, bo wie, że w większości przypadków nie ma szans cię przekonać.

 ⏩ Uwielbia chwilę, w których się przed nim otwierasz, pokazujesz z tej drugiej, bardziej romantycznej i uroczej strony. Wiadomo, tym bardziej doświadczonym w miłości kobietom nie dorastasz do pięt, ale właściwie to ta niewinność jest cechą, która bardziej go do ciebie przyciąga. Gdy możecie porozmawiać na wiele tematów, a ty czasami nawet zarzucisz jakąś ciekawostką związaną z biologią czy medycyną, czuje, że więcej mu nie trzeba do osiągnięcia euforii. 

⏩ Stara się jak może, by powstrzymać swoją naturę kobieciarza, ale to zdecydowanie zbyt silne w niektórych przypadkach. Zwykle broni się tym, że kobiet po prostu potrzebują docenienia ze strony kogoś takiego jak on.

⏩ Wiele głupot, które robi pozostawiasz bez komentarza. Czasami po prostu brakuje na niego słów.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz