《 99 》

620 21 0
                                    

Zamówienie cacoequatch

Postać: Akaashi Keiji

Fandom: Haikyuu

Relacja: partnerzy


⏩ Wasza relacja rozpoczęła się w dzieciństwie, kiedy jeszcze miałaś w sobie trochę tej młodzieńczej pewności siebie. W parę połączył was nauczyciel wychowania fizycznego, który na tę konkretną lekcję zaplanował ćwiczenia w parach. Czułaś się dziwnie ze względu na to, że nie usłyszałaś z jego strony ani jednego komentarza. Zwyczajnie wykonywał powierzone mu zadanie, nie zważając na twoje niedociągnięcia czy pomyłki. Mimo wszystko cichy partner był lepszy niż hałaśliwy, który obwiniałby cię za każdą skuchę.

⏩ Jego cierpliwość i opanowanie pozwoliły ci rozwinąć skrzydła. Szybko orientuje się jakie zachowania powinien sobie darować w twoim towarzystwie, a jakie powielać, więc sytuacje, w których sprzeczalibyście się przez dłuższy czas są rzadkością. Sama byłaś zaskoczona jak swobodnie czujesz się w jego towarzystwie.

⏩ Niewyobrażalnie irytuje cię Bokuto, który bez powodu potrafi chodzić za wami krok w krok i wtrącać się w absolutnie każdą czynność. Z czasem stało się to mniej wkurzające, jednak wciąż traktujesz przyjaciela Akaashiego jak swego rodzaju przeszkodę na drodze do bliskiej relacji z nim.

⏩ Chociaż zdawać by się mogło, że wasza relacja opiera się na trenowaniu siatkówki w chłodnej, profesjonalnej atmosferze, Akaashi w rzeczywistości traktuje cie bardzo życzliwie, wręcz jak przyjaciel. Zawsze wie co powiedzieć i w jakim momencie to zrobić, co więcej dzięki swojej spostrzegawczości natychmiastowo potrafi wyłapać wszelkie odstępstwa od stanu, który można u ciebie określić jako "dobry humor".

⏩ Spotykacie się na treningach po zajęciach, więc mało kto wie o charakterze waszej relacji. Żadne z was nie ma zamiaru komukolwiek tego tłumaczyć.

⏩ Jego krytyka dotyka cię najbardziej. Czasami ciężko ci utrzymać kamienną twarz, gdy tłumaczy co powinnaś poprawić. Akaashi wychodzi z założenia, że musisz nauczyć się panować nad tą słabością, bo w przyszłości wyjdzie z tego znacznie większy problem, ale mimo wszystko stara się ostrożnie dobierać słowa, by te nie ułożyły się w twojej głowie w coś zupełnie innego niż miały znaczyć w jego zamyśle.

⏩ Kiedy już jedno z was się cieszy, drugie zwyczajnie nie potrafi pozostać obojętne i do niego dołącza. Oboje nie jesteście jakoś szczególnie ekspresywni, ale tego typu sytuację, gdy przychodzi wam zobaczyć szczery uśmiech osoby, która przez długi czas raczyła was tylko obojętnością, są zbyt silne, by utrzymać się w złotym środku.

⏩ Współpracując z Akaashim, współpracujesz także z Bokuto. Poznanie kilku technik i trików kapitana Fukurodani to w twoich oczach najprawdopodobniej największy plus jego obecności na twoich spotkania z Keijim.



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 23, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz