Zamówienie Mrs-Nevermind
Postać: Yuu Nishinoya
Fandom: Haikyuu
Relacja: romantyczna
⏩ Yuu uważa cię za najwspanialszą istotę, jaka kiedykolwiek chodziła po ziemi. Przebiłaś nawet Kyoko, dokonując tym samym czegoś absolutnie niemożliwego dla zwykłego śmiertelnika. Przyznaj się, jesteś kosmitą, który przybył tu, by porwać Oikawę, prawda?
⏩ Zawsze powtarza ci, że szrama, którą masz na policzku sprawia, że wyglądasz jeszcze bardziej czadowo niż niejedna postać z filmów akcji. Zwykle czujesz się wtedy znacznie lepiej i decydujesz się nie maskować jej makijażem.
⏩ Gdy macie się spotkać Noya musi dokładnie wysprzątać dom, by pozbyć się z niego nadmiaru kurzu, na który jesteś uczulona. Nigdy o tym nie zapomniał, więc bez problemu można stwierdzić, że stara się, byś czuła się u niego jak najlepiej.
⏩ Jest okropnym zazdrośnikiem. Zdaje sobie sprawę, że powinien darzyć cię większym zaufaniem, ale nie może powstrzymać tej narastającej irytacji, która pojawia się, gdy zbytnio zaangażujesz się w pomaganie jego potencjalnym rywalom.
⏩ Zawsze jesteś mile widziana na treningach drużyny Karasuno. Zwykle pomagasz wtedy Kyoko lub po prostu zagrzewasz chłopaków, by dawali z siebie wszystko. Twój doping szczególnie dobrze działa na Nishinoyę i Tanakę.
⏩ W weekendy, jeśli oboje macie takowy wolny, na zmianę u siebie nocujecie. Zwykle wieczór mija wam na oglądaniu filmów w forcie z poduszek i koców, gdzie jedynym światłem są postawione na pobliskim stoliku świeczki.
⏩ Gdy masz gorszy dzień i wydaje ci się, że cały świat jest przeciw tobie, zjawia się libero Karasuno i używa swojej mocy, by rozjaśnić szarugę i uwolnić cię od wszelkich smutków.
⏩ Bywają w waszym życiu takie okresy, gdy Yuu jest zbyt pochłonięty treningami i zwyczajnie nie ma czasu na spotkania z tobą. Zwykle stajesz się w takich sytuacjach mocno dziecinna i robisz wiele głupich rzeczy, których później żałujesz, by zwrócił na ciebie uwagę.
⏩ Konkurujecie ze sobą w wielu dziedzinach. Oczywiście to zdrowa rywalizacja! To nie tak, że zdarza wam się urządzać zapasy wraz z Tanaką! To wcale nie tak!
⏩ Jesteście zbliżonego wzrostu, jednak ten niecały centymetr różnicy daje ci możliwość kpienia ze swojego chłopaka. Zwykle nie kończy się to dobrze, bo w ramach przeprosin zmusza cię do robienia z lekka upokarzających rzeczy.
⏩ Zdarza wam się poważnie posprzeczać przez byle różnice w poglądach, jednak zwykle wybaczacie sobie szybciej niż można by przypuszczać, bo zwyczajnie nie możecie wytrzymać presji braku obecności drugiego z was.
⏩ Noya stara się, jak może, by ograniczać ci dostęp do kawy. Uważa, że jesteś od niej uzależniona.
⏩ Uczy cię grać w siatkówkę i choć wzbraniasz się, że nigdy nie uda ci się w pełni opanować praktyki, chłopak nie traci wiary w twoje możliwości i usilnie tłumaczy ci, że z takim podejściem nigdy się nie przekonasz.
⏩ Gdy poczujesz, że jest trochę zbyt blisko, strasznie się spinasz, starając się jakoś zatuszować swoje zawstydzenie.
⏩ Kilkukrotnie zdarzyło ci się pożyczać od niego bluzę. To zdecydowanie były jedne z tych nielicznych momentów, w których Yuu czuł się zawstydzony, co dodatkowo potęgowało szybkie bicie bicie jego serca.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
RandomZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...